Detingut a València un presumpte pederasta que acumulava pornografia infantil

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants del seu domicili d'una localitat pròxima a València a un home de 58 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent d'autoritat, després d'una denúncia ciutadana i localitzar-li nombrosos arxius de contingut sexual. Els policies van intervenir nombrós material informàtic en els quals es va comprovar l'existència de material amb pornografia infantil i tocaments a menors.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar en sol·licitar diversos veïns la presència policial a través del 091 ja que un home podria estar gravant a xiquets des del terrat. Immediatament els agents es van desplaçar al lloc i van localitzar al sospitós negant els fets i lliurant voluntàriament el diferent material informàtic. 

 

 

 

  

  

Els investigadors després de l'autorització judicial van realitzar l'anàlisi i estudi de tot l'intervingut comprovant l'existència en el material de contingut amb pornografia infantil, així com l'evidència de tocaments a menors d'edat per part del sospitós.

  

 

 

Es va resistir a la detenció i portava una càmera d'enregistrament en la seua vestimenta

  

  

Com a conseqüència de les recerques, els policies van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del seu domicili on va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent de l'autoritat. En el moment de l'arrest es va resistir fortament lesionant a dos agents, i li van localitzar en la seua vestimenta una xicoteta càmera d'enregistrament a l'altura del pit, així com un telèfon mòbil i un pendrive, el qual després de ser visualitzat s'ha comprovat l'existència de nombrosos arxius amb videos de pornografia infantil. 

 

  

  

Els policies van realitzar un registre en el seu domicili on van intervenir diferent material informàtic; com un ordinador portàtil, quatre dispositius de memòria tipus pendrive i nombrosos CD´s i DVD´s. 

Es continuen les gestions per al total esclariment dels fets, ja que s'analitzarà el material informàtic intervingut en el registre del seu domicili. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.