Detingut a València un presumpte pederasta que acumulava pornografia infantil

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants del seu domicili d'una localitat pròxima a València a un home de 58 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent d'autoritat, després d'una denúncia ciutadana i localitzar-li nombrosos arxius de contingut sexual. Els policies van intervenir nombrós material informàtic en els quals es va comprovar l'existència de material amb pornografia infantil i tocaments a menors.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar en sol·licitar diversos veïns la presència policial a través del 091 ja que un home podria estar gravant a xiquets des del terrat. Immediatament els agents es van desplaçar al lloc i van localitzar al sospitós negant els fets i lliurant voluntàriament el diferent material informàtic. 

 

 

 

  

  

Els investigadors després de l'autorització judicial van realitzar l'anàlisi i estudi de tot l'intervingut comprovant l'existència en el material de contingut amb pornografia infantil, així com l'evidència de tocaments a menors d'edat per part del sospitós.

  

 

 

Es va resistir a la detenció i portava una càmera d'enregistrament en la seua vestimenta

  

  

Com a conseqüència de les recerques, els policies van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del seu domicili on va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent de l'autoritat. En el moment de l'arrest es va resistir fortament lesionant a dos agents, i li van localitzar en la seua vestimenta una xicoteta càmera d'enregistrament a l'altura del pit, així com un telèfon mòbil i un pendrive, el qual després de ser visualitzat s'ha comprovat l'existència de nombrosos arxius amb videos de pornografia infantil. 

 

  

  

Els policies van realitzar un registre en el seu domicili on van intervenir diferent material informàtic; com un ordinador portàtil, quatre dispositius de memòria tipus pendrive i nombrosos CD´s i DVD´s. 

Es continuen les gestions per al total esclariment dels fets, ja que s'analitzarà el material informàtic intervingut en el registre del seu domicili. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.