Detingut a València un presumpte pederasta que acumulava pornografia infantil

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants del seu domicili d'una localitat pròxima a València a un home de 58 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent d'autoritat, després d'una denúncia ciutadana i localitzar-li nombrosos arxius de contingut sexual. Els policies van intervenir nombrós material informàtic en els quals es va comprovar l'existència de material amb pornografia infantil i tocaments a menors.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar en sol·licitar diversos veïns la presència policial a través del 091 ja que un home podria estar gravant a xiquets des del terrat. Immediatament els agents es van desplaçar al lloc i van localitzar al sospitós negant els fets i lliurant voluntàriament el diferent material informàtic. 

 

 

 

  

  

Els investigadors després de l'autorització judicial van realitzar l'anàlisi i estudi de tot l'intervingut comprovant l'existència en el material de contingut amb pornografia infantil, així com l'evidència de tocaments a menors d'edat per part del sospitós.

  

 

 

Es va resistir a la detenció i portava una càmera d'enregistrament en la seua vestimenta

  

  

Com a conseqüència de les recerques, els policies van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del seu domicili on va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent de l'autoritat. En el moment de l'arrest es va resistir fortament lesionant a dos agents, i li van localitzar en la seua vestimenta una xicoteta càmera d'enregistrament a l'altura del pit, així com un telèfon mòbil i un pendrive, el qual després de ser visualitzat s'ha comprovat l'existència de nombrosos arxius amb videos de pornografia infantil. 

 

  

  

Els policies van realitzar un registre en el seu domicili on van intervenir diferent material informàtic; com un ordinador portàtil, quatre dispositius de memòria tipus pendrive i nombrosos CD´s i DVD´s. 

Es continuen les gestions per al total esclariment dels fets, ja que s'analitzarà el material informàtic intervingut en el registre del seu domicili. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.