Detingut a València un presumpte pederasta que acumulava pornografia infantil

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants del seu domicili d'una localitat pròxima a València a un home de 58 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent d'autoritat, després d'una denúncia ciutadana i localitzar-li nombrosos arxius de contingut sexual. Els policies van intervenir nombrós material informàtic en els quals es va comprovar l'existència de material amb pornografia infantil i tocaments a menors.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar en sol·licitar diversos veïns la presència policial a través del 091 ja que un home podria estar gravant a xiquets des del terrat. Immediatament els agents es van desplaçar al lloc i van localitzar al sospitós negant els fets i lliurant voluntàriament el diferent material informàtic. 

 

 

 

  

  

Els investigadors després de l'autorització judicial van realitzar l'anàlisi i estudi de tot l'intervingut comprovant l'existència en el material de contingut amb pornografia infantil, així com l'evidència de tocaments a menors d'edat per part del sospitós.

  

 

 

Es va resistir a la detenció i portava una càmera d'enregistrament en la seua vestimenta

  

  

Com a conseqüència de les recerques, els policies van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del seu domicili on va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent de l'autoritat. En el moment de l'arrest es va resistir fortament lesionant a dos agents, i li van localitzar en la seua vestimenta una xicoteta càmera d'enregistrament a l'altura del pit, així com un telèfon mòbil i un pendrive, el qual després de ser visualitzat s'ha comprovat l'existència de nombrosos arxius amb videos de pornografia infantil. 

 

  

  

Els policies van realitzar un registre en el seu domicili on van intervenir diferent material informàtic; com un ordinador portàtil, quatre dispositius de memòria tipus pendrive i nombrosos CD´s i DVD´s. 

Es continuen les gestions per al total esclariment dels fets, ja que s'analitzarà el material informàtic intervingut en el registre del seu domicili. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.