Detingut a València un presumpte pederasta que acumulava pornografia infantil

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants del seu domicili d'una localitat pròxima a València a un home de 58 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent d'autoritat, després d'una denúncia ciutadana i localitzar-li nombrosos arxius de contingut sexual. Els policies van intervenir nombrós material informàtic en els quals es va comprovar l'existència de material amb pornografia infantil i tocaments a menors.

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar en sol·licitar diversos veïns la presència policial a través del 091 ja que un home podria estar gravant a xiquets des del terrat. Immediatament els agents es van desplaçar al lloc i van localitzar al sospitós negant els fets i lliurant voluntàriament el diferent material informàtic. 

 

 

 

  

  

Els investigadors després de l'autorització judicial van realitzar l'anàlisi i estudi de tot l'intervingut comprovant l'existència en el material de contingut amb pornografia infantil, així com l'evidència de tocaments a menors d'edat per part del sospitós.

  

 

 

Es va resistir a la detenció i portava una càmera d'enregistrament en la seua vestimenta

  

  

Com a conseqüència de les recerques, els policies van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del seu domicili on va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de corrupció de menors, abús sexual, agressió sexual i atemptat agent de l'autoritat. En el moment de l'arrest es va resistir fortament lesionant a dos agents, i li van localitzar en la seua vestimenta una xicoteta càmera d'enregistrament a l'altura del pit, així com un telèfon mòbil i un pendrive, el qual després de ser visualitzat s'ha comprovat l'existència de nombrosos arxius amb videos de pornografia infantil. 

 

  

  

Els policies van realitzar un registre en el seu domicili on van intervenir diferent material informàtic; com un ordinador portàtil, quatre dispositius de memòria tipus pendrive i nombrosos CD´s i DVD´s. 

Es continuen les gestions per al total esclariment dels fets, ja que s'analitzarà el material informàtic intervingut en el registre del seu domicili. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.

Dotze mitjans aeris intenten controlar l’incendi forestal entre Segorbe i Gàtova originat per un llamp

Dotze mitjans aeris de la Generalitat i del Ministeri treballen este matí per intentar controlar l’incendi forestal declarat entre Segorbe i Gàtova, provocat per un llamp durant les fortes tempestes d’ahir.

Cullera tanca parcs i revisa danys després de la forta tempesta amb ratxes huracanades

Cullera ha tancat parcs i zones verdes i està avaluant danys després de la forta tempesta de dijous, amb ratxes de vent que han superat els 130 km/h a la Ribera.

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.