Detenen a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de Riba-roja de Túria

 

La Policia Local de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha detingut a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de la urbanització Entrenaranjos de la localitat.

 

Segons han explicat fonts policials, el domicili està situat en el límit entre Riba-roja de Túria i la localitat de l’Eliana. L’operatiu es va saldar amb la detenció d’un dels dos individus que es van introduir en la casa, mentres que l’altre va fugir i no va poder ser interceptat.

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts 5 de gener, quan una patrulla que duia a terme les labors de vigilància de prevenció de robatoris va observar a dos individus que havien saltat a la via pública des de l’interior d’un domicili de la citada urbanització.

 

Un sospitós va escalar el mur de la casa

En donar-se compte de la presència dels agents, un dels sospitosos va tornar a escalar el mur de la casa, d’uns dos metres d’altura, i l’altre va fugir pels carrers de la zona.

 

Els agents van perseguir a este últim per la carretera que unix Riba-roja i l’Eliana, fins que va botar la tanca d’un solar replet de mala herba en el seu interior, a on es va amagar. Després de l’arribada d’un altre vehicle policial de l’Eliana, el xic va decidir entregar-se.

 

El sospitós, de 22 anys i veí de l’Eliana, ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori amb força per escalament. L’altre individu que s’havia amagat en la casa no va poder ser interceptat. Els agents, després d’entrevistar-se amb els propietaris del xalet, no van observar cap classe de porta, finestra o reixa forçada.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.