Detenen a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de Riba-roja de Túria

 

La Policia Local de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha detingut a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de la urbanització Entrenaranjos de la localitat.

 

Segons han explicat fonts policials, el domicili està situat en el límit entre Riba-roja de Túria i la localitat de l’Eliana. L’operatiu es va saldar amb la detenció d’un dels dos individus que es van introduir en la casa, mentres que l’altre va fugir i no va poder ser interceptat.

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts 5 de gener, quan una patrulla que duia a terme les labors de vigilància de prevenció de robatoris va observar a dos individus que havien saltat a la via pública des de l’interior d’un domicili de la citada urbanització.

 

Un sospitós va escalar el mur de la casa

En donar-se compte de la presència dels agents, un dels sospitosos va tornar a escalar el mur de la casa, d’uns dos metres d’altura, i l’altre va fugir pels carrers de la zona.

 

Els agents van perseguir a este últim per la carretera que unix Riba-roja i l’Eliana, fins que va botar la tanca d’un solar replet de mala herba en el seu interior, a on es va amagar. Després de l’arribada d’un altre vehicle policial de l’Eliana, el xic va decidir entregar-se.

 

El sospitós, de 22 anys i veí de l’Eliana, ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori amb força per escalament. L’altre individu que s’havia amagat en la casa no va poder ser interceptat. Els agents, després d’entrevistar-se amb els propietaris del xalet, no van observar cap classe de porta, finestra o reixa forçada.

Últimes notícies

Els primers pressupostos de Pérez Llorca tiren avant gràcies al suport de Vox

Les Corts han aprovat els pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, amb els vots del PP i Vox i el rebuig del PSPV-PSOE i Compromís.

Merino assegura que no va ser conscient de la gravetat de la DANA fins a les 20 hores

Ruth Merino ha declarat davant la jutgessa que investigació la gestió de la DANA que només va percebre la gravetat de la situació cap a les 20 hores i que es va assabentar per la televisió de la convocatòria del Cecopi.

El Rototom reforça les zones d’ombra i estrena bateries solars per a fer front a la calor

El Rototom Sunsplash 2026, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost a Benicàssim, reforçarà les seues zones d’ombra i incorporarà bateries solars per a reduir el consum de gasoil i protegir el públic de la calor extrema.

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.