Detenen a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de Riba-roja de Túria

 

La Policia Local de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha detingut a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de la urbanització Entrenaranjos de la localitat.

 

Segons han explicat fonts policials, el domicili està situat en el límit entre Riba-roja de Túria i la localitat de l’Eliana. L’operatiu es va saldar amb la detenció d’un dels dos individus que es van introduir en la casa, mentres que l’altre va fugir i no va poder ser interceptat.

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts 5 de gener, quan una patrulla que duia a terme les labors de vigilància de prevenció de robatoris va observar a dos individus que havien saltat a la via pública des de l’interior d’un domicili de la citada urbanització.

 

Un sospitós va escalar el mur de la casa

En donar-se compte de la presència dels agents, un dels sospitosos va tornar a escalar el mur de la casa, d’uns dos metres d’altura, i l’altre va fugir pels carrers de la zona.

 

Els agents van perseguir a este últim per la carretera que unix Riba-roja i l’Eliana, fins que va botar la tanca d’un solar replet de mala herba en el seu interior, a on es va amagar. Després de l’arribada d’un altre vehicle policial de l’Eliana, el xic va decidir entregar-se.

 

El sospitós, de 22 anys i veí de l’Eliana, ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori amb força per escalament. L’altre individu que s’havia amagat en la casa no va poder ser interceptat. Els agents, després d’entrevistar-se amb els propietaris del xalet, no van observar cap classe de porta, finestra o reixa forçada.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.