Anuncios

Detenen a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de Riba-roja de Túria

 

La Policia Local de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha detingut a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de la urbanització Entrenaranjos de la localitat.

 

Segons han explicat fonts policials, el domicili està situat en el límit entre Riba-roja de Túria i la localitat de l’Eliana. L’operatiu es va saldar amb la detenció d’un dels dos individus que es van introduir en la casa, mentres que l’altre va fugir i no va poder ser interceptat.

Anuncios

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts 5 de gener, quan una patrulla que duia a terme les labors de vigilància de prevenció de robatoris va observar a dos individus que havien saltat a la via pública des de l’interior d’un domicili de la citada urbanització.

 

Un sospitós va escalar el mur de la casa

En donar-se compte de la presència dels agents, un dels sospitosos va tornar a escalar el mur de la casa, d’uns dos metres d’altura, i l’altre va fugir pels carrers de la zona.

 

Els agents van perseguir a este últim per la carretera que unix Riba-roja i l’Eliana, fins que va botar la tanca d’un solar replet de mala herba en el seu interior, a on es va amagar. Després de l’arribada d’un altre vehicle policial de l’Eliana, el xic va decidir entregar-se.

 

El sospitós, de 22 anys i veí de l’Eliana, ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori amb força per escalament. L’altre individu que s’havia amagat en la casa no va poder ser interceptat. Els agents, després d’entrevistar-se amb els propietaris del xalet, no van observar cap classe de porta, finestra o reixa forçada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.
Anuncios