Detenen a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de Riba-roja de Túria

 

La Policia Local de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha detingut a un xic de 22 anys quan intentava robar en una casa de la urbanització Entrenaranjos de la localitat.

 

Segons han explicat fonts policials, el domicili està situat en el límit entre Riba-roja de Túria i la localitat de l’Eliana. L’operatiu es va saldar amb la detenció d’un dels dos individus que es van introduir en la casa, mentres que l’altre va fugir i no va poder ser interceptat.

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts 5 de gener, quan una patrulla que duia a terme les labors de vigilància de prevenció de robatoris va observar a dos individus que havien saltat a la via pública des de l’interior d’un domicili de la citada urbanització.

 

Un sospitós va escalar el mur de la casa

En donar-se compte de la presència dels agents, un dels sospitosos va tornar a escalar el mur de la casa, d’uns dos metres d’altura, i l’altre va fugir pels carrers de la zona.

 

Els agents van perseguir a este últim per la carretera que unix Riba-roja i l’Eliana, fins que va botar la tanca d’un solar replet de mala herba en el seu interior, a on es va amagar. Després de l’arribada d’un altre vehicle policial de l’Eliana, el xic va decidir entregar-se.

 

El sospitós, de 22 anys i veí de l’Eliana, ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori amb força per escalament. L’altre individu que s’havia amagat en la casa no va poder ser interceptat. Els agents, després d’entrevistar-se amb els propietaris del xalet, no van observar cap classe de porta, finestra o reixa forçada.

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.