Detingut un xic de 19 anys per apunyalar a un altre després de discutir per uns petards en Alacant

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament agredir a un altre amb una navalla, en iniciar una discussió després de disparar alguns petards. La víctima va rebre una ferida en el costat i va haver de ser atés en l’Hospital General.

 

Els fets es van produir durant este cap de setmana en la zona Nord d’Alacant, quan el presumpte agressor va recriminar a la víctima que haguera tirat uns petards molt prop de a on es trobaven, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Així, va començar una discussió en la que l’ara detingut presumptament va traure una navalla, va arremetre contra la víctima i li va causar un tall en el costat. A més, l’agressor va conseguir tirar a terra al ferit que es va pegar un colp en el cap amb la vorera.

 

Amb l’ajuda d’un conegut, la víctima va poder fugir i sol·licitar auxili a una patrulla de la Policia Nacional que es trobava molt prop del lloc dels fets. Els policies van sol·licitar la presència d’una ambulància que va assistir al ferit i el va traslladar a l’Hospital d’Alacant, a on va ser atés i a on li van donar alguns punts de sutura.

 

Amb les indicacions de la víctima, els agents van localitzar al presumpte agressor que es trobava a escassos metres, en el lloc del succés, i es va procedir a la seua detenció. El xic de 19 anys, acusat d’un delicte de lesions, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.