17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut un xic de 19 anys per apunyalar a un altre després de discutir per uns petards en Alacant

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament agredir a un altre amb una navalla, en iniciar una discussió després de disparar alguns petards. La víctima va rebre una ferida en el costat i va haver de ser atés en l’Hospital General.

 

Els fets es van produir durant este cap de setmana en la zona Nord d’Alacant, quan el presumpte agressor va recriminar a la víctima que haguera tirat uns petards molt prop de a on es trobaven, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Així, va començar una discussió en la que l’ara detingut presumptament va traure una navalla, va arremetre contra la víctima i li va causar un tall en el costat. A més, l’agressor va conseguir tirar a terra al ferit que es va pegar un colp en el cap amb la vorera.

 

Amb l’ajuda d’un conegut, la víctima va poder fugir i sol·licitar auxili a una patrulla de la Policia Nacional que es trobava molt prop del lloc dels fets. Els policies van sol·licitar la presència d’una ambulància que va assistir al ferit i el va traslladar a l’Hospital d’Alacant, a on va ser atés i a on li van donar alguns punts de sutura.

 

Amb les indicacions de la víctima, els agents van localitzar al presumpte agressor que es trobava a escassos metres, en el lloc del succés, i es va procedir a la seua detenció. El xic de 19 anys, acusat d’un delicte de lesions, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.

Localitzen sense vida a un senderista de 71 anys en la rambla salada d’Albatera

El cos d'un senderista de 71 anys, denunciat com desaparegut per la seua esposa, ha sigut localitzat en la rambla salada d'Albatera després de trobar el seu cotxe. No hi ha signes de violència i es remena una mort accidental

Pérez Llorca defén al Consell per les adjudicacions de vivendes públiques a Alacant i l’oposició demana dimissions

El president ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures com la suspensió del funcionari implicat i l'enviament del cas a Fiscalia. PSPV i Compromís exigixen cessaments i major control, i Vox reclama una comissió d'investigació.

Igualtat estudia si l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes és violència masclista

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha anunciat que recapta dades per a determinar si el doble crim de Xilxes és violència masclista. L'exmarit ha sigut detingut per infringir una orde d'allunyament de 300 metres vigent fins a 2027.

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.

La Guàrdia Civil reclama les càmera de Xilxes per a contrastar la versió de l’exmarit

La Guàrdia Civil ha demanat a l'Ajuntament de Xilxes les gravacions que enfoquen la vivenda on van ser trobades una dona i la seua filla. Busca contrastar la versió de l'exmarit, detingut per infringir l'orde d'allunyament.

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.

Esclarixen una estafa de l’amor per 216.839 euros amb quatre detinguts a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat part d'una xarxa que va captar a una dona per Facebook i li va sostraure 216.839 euros. Huit persones han sigut identificades i quatre detingudes a Alacant.