Detingut un xic de 19 anys per apunyalar a un altre després de discutir per uns petards en Alacant

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament agredir a un altre amb una navalla, en iniciar una discussió després de disparar alguns petards. La víctima va rebre una ferida en el costat i va haver de ser atés en l’Hospital General.

 

Els fets es van produir durant este cap de setmana en la zona Nord d’Alacant, quan el presumpte agressor va recriminar a la víctima que haguera tirat uns petards molt prop de a on es trobaven, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Així, va començar una discussió en la que l’ara detingut presumptament va traure una navalla, va arremetre contra la víctima i li va causar un tall en el costat. A més, l’agressor va conseguir tirar a terra al ferit que es va pegar un colp en el cap amb la vorera.

 

Amb l’ajuda d’un conegut, la víctima va poder fugir i sol·licitar auxili a una patrulla de la Policia Nacional que es trobava molt prop del lloc dels fets. Els policies van sol·licitar la presència d’una ambulància que va assistir al ferit i el va traslladar a l’Hospital d’Alacant, a on va ser atés i a on li van donar alguns punts de sutura.

 

Amb les indicacions de la víctima, els agents van localitzar al presumpte agressor que es trobava a escassos metres, en el lloc del succés, i es va procedir a la seua detenció. El xic de 19 anys, acusat d’un delicte de lesions, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.