Detingut un xic de 19 anys per apunyalar a un altre després de discutir per uns petards en Alacant

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament agredir a un altre amb una navalla, en iniciar una discussió després de disparar alguns petards. La víctima va rebre una ferida en el costat i va haver de ser atés en l’Hospital General.

 

Els fets es van produir durant este cap de setmana en la zona Nord d’Alacant, quan el presumpte agressor va recriminar a la víctima que haguera tirat uns petards molt prop de a on es trobaven, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Així, va començar una discussió en la que l’ara detingut presumptament va traure una navalla, va arremetre contra la víctima i li va causar un tall en el costat. A més, l’agressor va conseguir tirar a terra al ferit que es va pegar un colp en el cap amb la vorera.

 

Amb l’ajuda d’un conegut, la víctima va poder fugir i sol·licitar auxili a una patrulla de la Policia Nacional que es trobava molt prop del lloc dels fets. Els policies van sol·licitar la presència d’una ambulància que va assistir al ferit i el va traslladar a l’Hospital d’Alacant, a on va ser atés i a on li van donar alguns punts de sutura.

 

Amb les indicacions de la víctima, els agents van localitzar al presumpte agressor que es trobava a escassos metres, en el lloc del succés, i es va procedir a la seua detenció. El xic de 19 anys, acusat d’un delicte de lesions, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.