12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Detingut un xic de 19 anys per apunyalar a un altre després de discutir per uns petards en Alacant

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 19 anys per presumptament agredir a un altre amb una navalla, en iniciar una discussió després de disparar alguns petards. La víctima va rebre una ferida en el costat i va haver de ser atés en l’Hospital General.

 

Els fets es van produir durant este cap de setmana en la zona Nord d’Alacant, quan el presumpte agressor va recriminar a la víctima que haguera tirat uns petards molt prop de a on es trobaven, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

Així, va començar una discussió en la que l’ara detingut presumptament va traure una navalla, va arremetre contra la víctima i li va causar un tall en el costat. A més, l’agressor va conseguir tirar a terra al ferit que es va pegar un colp en el cap amb la vorera.

 

Amb l’ajuda d’un conegut, la víctima va poder fugir i sol·licitar auxili a una patrulla de la Policia Nacional que es trobava molt prop del lloc dels fets. Els policies van sol·licitar la presència d’una ambulància que va assistir al ferit i el va traslladar a l’Hospital d’Alacant, a on va ser atés i a on li van donar alguns punts de sutura.

 

Amb les indicacions de la víctima, els agents van localitzar al presumpte agressor que es trobava a escassos metres, en el lloc del succés, i es va procedir a la seua detenció. El xic de 19 anys, acusat d’un delicte de lesions, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.