Dos jóvens atraquen amb un ganivet de grans dimensions un comerç de Torrevieja

Torrevieja

Moment captat per les càmeres de seguretat | Guàrdia Civil

 

Dos jómens de 34 i 35 anys, espanyols, han ingressat en la presó provisional després de passar a disposició judicial per, presumptament, robar amb un ganivet en una botiga de 24 hores Torrevieja, en la comarca del Baix Segura d’Alacant. 

 

Els xics es van apoderar d’uns 600 euros dels diners que el local havia fet de recaptació eixe dia, a més d’altres objectes de valor.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, el robatori va ocórrer el passat 25 d’agost. Els dos xics es van tapar el rostre per tal de no ser reconeguts i van assaltar a l’encarregada del local, a la que, un d’ells, li van amenaçar amb un ganivet de grans dimensions. 

 

Mentres que el xic amenaçava a la treballadora, l’altre va forçar la caixa registradora per a conseguir els diners i el telèfon mòbil de la mateixa treballadora.

 

La investigació que van dur a terme els efectius de seguretat van permetre la identificació dels dos suposats autors i la detenció, del primer d’ells, a la matinada següent i l’altre el dia 28.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.