10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Dos jóvens atraquen amb un ganivet de grans dimensions un comerç de Torrevieja

Torrevieja

Moment captat per les càmeres de seguretat | Guàrdia Civil

 

Dos jómens de 34 i 35 anys, espanyols, han ingressat en la presó provisional després de passar a disposició judicial per, presumptament, robar amb un ganivet en una botiga de 24 hores Torrevieja, en la comarca del Baix Segura d’Alacant. 

 

Els xics es van apoderar d’uns 600 euros dels diners que el local havia fet de recaptació eixe dia, a més d’altres objectes de valor.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, el robatori va ocórrer el passat 25 d’agost. Els dos xics es van tapar el rostre per tal de no ser reconeguts i van assaltar a l’encarregada del local, a la que, un d’ells, li van amenaçar amb un ganivet de grans dimensions. 

 

Mentres que el xic amenaçava a la treballadora, l’altre va forçar la caixa registradora per a conseguir els diners i el telèfon mòbil de la mateixa treballadora.

 

La investigació que van dur a terme els efectius de seguretat van permetre la identificació dels dos suposats autors i la detenció, del primer d’ells, a la matinada següent i l’altre el dia 28.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.