Dos jóvens atraquen amb un ganivet de grans dimensions un comerç de Torrevieja

Torrevieja

Moment captat per les càmeres de seguretat | Guàrdia Civil

 

Dos jómens de 34 i 35 anys, espanyols, han ingressat en la presó provisional després de passar a disposició judicial per, presumptament, robar amb un ganivet en una botiga de 24 hores Torrevieja, en la comarca del Baix Segura d’Alacant. 

 

Els xics es van apoderar d’uns 600 euros dels diners que el local havia fet de recaptació eixe dia, a més d’altres objectes de valor.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, el robatori va ocórrer el passat 25 d’agost. Els dos xics es van tapar el rostre per tal de no ser reconeguts i van assaltar a l’encarregada del local, a la que, un d’ells, li van amenaçar amb un ganivet de grans dimensions. 

 

Mentres que el xic amenaçava a la treballadora, l’altre va forçar la caixa registradora per a conseguir els diners i el telèfon mòbil de la mateixa treballadora.

 

La investigació que van dur a terme els efectius de seguretat van permetre la identificació dels dos suposats autors i la detenció, del primer d’ells, a la matinada següent i l’altre el dia 28.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.