17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Dos jóvens atraquen amb un ganivet de grans dimensions un comerç de Torrevieja

Torrevieja

Moment captat per les càmeres de seguretat | Guàrdia Civil

 

Dos jómens de 34 i 35 anys, espanyols, han ingressat en la presó provisional després de passar a disposició judicial per, presumptament, robar amb un ganivet en una botiga de 24 hores Torrevieja, en la comarca del Baix Segura d’Alacant. 

 

Els xics es van apoderar d’uns 600 euros dels diners que el local havia fet de recaptació eixe dia, a més d’altres objectes de valor.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, el robatori va ocórrer el passat 25 d’agost. Els dos xics es van tapar el rostre per tal de no ser reconeguts i van assaltar a l’encarregada del local, a la que, un d’ells, li van amenaçar amb un ganivet de grans dimensions. 

 

Mentres que el xic amenaçava a la treballadora, l’altre va forçar la caixa registradora per a conseguir els diners i el telèfon mòbil de la mateixa treballadora.

 

La investigació que van dur a terme els efectius de seguretat van permetre la identificació dels dos suposats autors i la detenció, del primer d’ells, a la matinada següent i l’altre el dia 28.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.