18.6 C
València
Divendres, 2 maig, 2025

Crema completament una nau tèxtil abandonada en Aspe

Oferta turística
Incendi de la nau abandonada d'Aspe

L’incendi ha cremat completament la nau abandonada d’Aspe | Bombers d’Alacant

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant treballen des de la matinada d’este dijous en l’extinció d’un incendi declarat en una nau tèxtil sense activitat situada en el camí Jabonero d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons han informat des d’este cos de seguretat.

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers han confirmat que van rebre l’avís a les 3.08 hores i, al llarg de tota la nit, han treballat huit vehicles dels parcs d’Elda i d’Elx. Es tracta d’una fàbrica tèxtil sense activitat i la nau ha quedat afectada de forma completa. L’incendi encara no es té per extingit i, per això, els efectius es mantenen en el lloc dels fets.

 

 

 

 

 

 

A pesar de què les flames han arribat a uns quants metres, només s’han produït danys materials, ja que la fàbrica estava buida i situada als afores d’Aspe. La columna de fum, que gràcies a la localització de la fàbrica no ha afectat a la població, s’ha pogut vore des de diversos quilòmetres de distància.

 

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Torrent comença a reposar “a bon ritme” els carreus en el pont d’Alaquàs afectat per la dana

La constructora ha utilitzat una hidrodemolidora per a reparar esta infraestructura datada en el segle XIX

La grua s’emporta el cotxe del bisbe d’Oriola-Alacant al monestir de la Santa Faç

El prelat Munilla, que ja va ser multat en la pandèmia, no ha rebut cap sanció econòmica

Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

Manuel Cárceles ha faltat als 76 anys, després d’un temps allunyat de la selecció

L’impacte de l’apagada energètica: Economia estima un cost màxim de 800 milions d’euros

L'apagada energètica ha tingut un impacte significatiu en l'activitat econòmica, amb estimacions que arriben als 800 milions d'euros. El ministre d'Economia destaca la recuperació ràpida de l'activitat després de l'incident.

Sánchez exigeix la informació clau de l’apagada elèctrica a Red Eléctrica

El president del Govern, Pedro Sánchez, sol·licita a Red Eléctrica la informació completa sobre l'apagada més greu de la història a Espanya, mentre que els tècnics descarten un ciberatac com a causa.

Detingut un conductor temerari per conduir drogat i en sentit contrari per l’A-7 i la N-340 a Alcoi i Cocentaina

Un home de 49 anys ha estat arrestat per conduir en sentit contrari i sota l'influència de drogues, causant ferits entre la Guàrdia Civil. Les autoritats investiguen els danys ocasionats.

Un ciclista de 88 anys és atès després de quedar-se inconscient a Castelló

Un ciclista de 88 anys ha estat atès per serveis sanitaris a Castelló després de desmais en un carrer. Ha estat reanimat i traslladat a l'hospital.

El Tribunal de Comptes imposa una multa de 862.000 euros a Vox per donacions irregulars

El Tribunal de Comptes ha multat el partit Vox amb 862.496,72 euros per rebre donacions irregulars durant els anys 2018, 2019 i 2020. Vox recorrerà la sanció al Tribunal Suprem, considerant-la injusta. En el passat, el partit ja havia estat sancionat per finançament irregular en una altra ocasió.