15.1 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Crema completament una nau tèxtil abandonada en Aspe

Incendi de la nau abandonada d'Aspe

L’incendi ha cremat completament la nau abandonada d’Aspe | Bombers d’Alacant

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant treballen des de la matinada d’este dijous en l’extinció d’un incendi declarat en una nau tèxtil sense activitat situada en el camí Jabonero d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons han informat des d’este cos de seguretat.

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers han confirmat que van rebre l’avís a les 3.08 hores i, al llarg de tota la nit, han treballat huit vehicles dels parcs d’Elda i d’Elx. Es tracta d’una fàbrica tèxtil sense activitat i la nau ha quedat afectada de forma completa. L’incendi encara no es té per extingit i, per això, els efectius es mantenen en el lloc dels fets.

 

 

 

 

 

 

A pesar de què les flames han arribat a uns quants metres, només s’han produït danys materials, ja que la fàbrica estava buida i situada als afores d’Aspe. La columna de fum, que gràcies a la localització de la fàbrica no ha afectat a la població, s’ha pogut vore des de diversos quilòmetres de distància.

 

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

CHS plantejarà noves restriccions al regadiu davant el mal inici de l’any hidrològic

La CHS portarà el 15 de desembre a la Comissió de Desembassament noves limitacions per a regs tradicionals i no tradicionals per pluges un 50% menors. Malgrat això, l'organisme no preveu problemes de subministrament fins a 2027 gràcies a les reserves i al transvasament.

La comissió de Cultura de València aprovarà el canvi de nom a València/Valéncia

La comissió de Cultura de l'Ajuntament de València aprovarà el 16 de desembre el canvi de denominació oficial a la versió bilingüe València/Valéncia. Després d'este pas, l'expedient anirà al Ple i després al Consell, que decidix els noms oficials.

Troben el cadàver d’un jove sintecho de 21 anys en el centre de València

Un jove de 21 anys que vivia al carrer ha sigut trobat mort en Marqués de Sotelo a primera hora. La primera inspecció no aprecia criminalitat.

Mompó i Catalá, sobre Camps: qualsevol militant pot presentar el seu projecte i toca unitat

Mompó i Catalá han recolzat el dret de la militància del PP a presentar projectes després del moviment de Francisco Camps. Els dos han demanat unitat i respecte als temps interns.

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van liderar l’arribada d’immigrants en 2024

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van encapçalar l'arribada d'immigrants de l'exterior en 2024. Totes les comunitats van presentar saldo migratori positiu i es van registrar 1,75 milions de canvis de municipi.

Sindicats exigixen a la nova consellera una reunió urgent i canvis en la llei en plena vaga docent

Les centrals docents han reclamat a María del Carmen Ortí una reunió immediata per a negociar millores laborals i substituir la Llei de Llibertat Educativa, en una jornada de vaga amb mobilitzacions en tota la Comunitat.

Han cartografiat per primera vegada les connexions del cerebel amb la resta del cervell

Un equip de l'Institut de Neurociències (UMH-CSIC) ha reconstruït per primera vegada com el cerebel establix les seues connexions amb la resta del cervell en etapes primerenques de la vida. El mapa, publicat en 'PNAS', detalla les fases d'inici, expansió i refinament d'estes vies.

Mompó assegura que la seua relació amb Pérez Llorca és bona i que parlen diàriament

Mompó ha defés que manté una relació fluida amb Pérez Llorca i contacte diari. Ha explicat la pancarta de la plaça de bous, celebrat el Roig Arena i valorat una citació clau en la investigació de la dana.