12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detenen en València a un xic per robar dos bicicletes d’alta gamma sostretes d’un garatge

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar dos bicicletes de carrera d’alta gamma de dins d’un garatge, que ja han sigut recuperades pels investigadors i entregades al seu propietari.

 

Segons han informat fonts policials, el robatori de les bicicletes, valorades en 4.500 euros, es va produir a la fi de febrer a l’interior d’un garatge comunitari del districte d’Exposició de la ciutat de València

 

La ràpida actuació dels investigadors ha permés recuperar les bicicletes en pocs dies. Per a això, les autoritats van dur a terme diferents gestions en cases de compravenda d’objectes de segona mà, a on van esbrinar que el sospitós hauria intentat vendre-les en un d’estos establiments

 

Acusat d’un delicte de robatori amb força

Els agents van descobrir el domicili del presumpte delinqüent i, una volta allí, van trobar una de les bicicletes robades. El xic no es trobava en la casa, i per tant, van continuar les gestions per a la seua localització.

 

Els investigadors van poder saber, a demés, que la segona bicicleta havia sigut venuda a un particular. La Policia Nacional va localitzar la bicicleta i el seu nou propietari la va entregar en dependències policials.

 

Finalment, gràcies a l’àrdua labor dels policies, el sospitós va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, mentres que les dos bicicletes van ser retornades al seu legítim propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.