Detenen en València a un xic per robar dos bicicletes d’alta gamma sostretes d’un garatge

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar dos bicicletes de carrera d’alta gamma de dins d’un garatge, que ja han sigut recuperades pels investigadors i entregades al seu propietari.

 

Segons han informat fonts policials, el robatori de les bicicletes, valorades en 4.500 euros, es va produir a la fi de febrer a l’interior d’un garatge comunitari del districte d’Exposició de la ciutat de València

 

La ràpida actuació dels investigadors ha permés recuperar les bicicletes en pocs dies. Per a això, les autoritats van dur a terme diferents gestions en cases de compravenda d’objectes de segona mà, a on van esbrinar que el sospitós hauria intentat vendre-les en un d’estos establiments

 

Acusat d’un delicte de robatori amb força

Els agents van descobrir el domicili del presumpte delinqüent i, una volta allí, van trobar una de les bicicletes robades. El xic no es trobava en la casa, i per tant, van continuar les gestions per a la seua localització.

 

Els investigadors van poder saber, a demés, que la segona bicicleta havia sigut venuda a un particular. La Policia Nacional va localitzar la bicicleta i el seu nou propietari la va entregar en dependències policials.

 

Finalment, gràcies a l’àrdua labor dels policies, el sospitós va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, mentres que les dos bicicletes van ser retornades al seu legítim propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.