Detenen en València a un xic per robar dos bicicletes d’alta gamma sostretes d’un garatge

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar dos bicicletes de carrera d’alta gamma de dins d’un garatge, que ja han sigut recuperades pels investigadors i entregades al seu propietari.

 

Segons han informat fonts policials, el robatori de les bicicletes, valorades en 4.500 euros, es va produir a la fi de febrer a l’interior d’un garatge comunitari del districte d’Exposició de la ciutat de València

 

La ràpida actuació dels investigadors ha permés recuperar les bicicletes en pocs dies. Per a això, les autoritats van dur a terme diferents gestions en cases de compravenda d’objectes de segona mà, a on van esbrinar que el sospitós hauria intentat vendre-les en un d’estos establiments

 

Acusat d’un delicte de robatori amb força

Els agents van descobrir el domicili del presumpte delinqüent i, una volta allí, van trobar una de les bicicletes robades. El xic no es trobava en la casa, i per tant, van continuar les gestions per a la seua localització.

 

Els investigadors van poder saber, a demés, que la segona bicicleta havia sigut venuda a un particular. La Policia Nacional va localitzar la bicicleta i el seu nou propietari la va entregar en dependències policials.

 

Finalment, gràcies a l’àrdua labor dels policies, el sospitós va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, mentres que les dos bicicletes van ser retornades al seu legítim propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.