Detenen en València a un xic per robar dos bicicletes d’alta gamma sostretes d’un garatge

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar dos bicicletes de carrera d’alta gamma de dins d’un garatge, que ja han sigut recuperades pels investigadors i entregades al seu propietari.

 

Segons han informat fonts policials, el robatori de les bicicletes, valorades en 4.500 euros, es va produir a la fi de febrer a l’interior d’un garatge comunitari del districte d’Exposició de la ciutat de València

 

La ràpida actuació dels investigadors ha permés recuperar les bicicletes en pocs dies. Per a això, les autoritats van dur a terme diferents gestions en cases de compravenda d’objectes de segona mà, a on van esbrinar que el sospitós hauria intentat vendre-les en un d’estos establiments

 

Acusat d’un delicte de robatori amb força

Els agents van descobrir el domicili del presumpte delinqüent i, una volta allí, van trobar una de les bicicletes robades. El xic no es trobava en la casa, i per tant, van continuar les gestions per a la seua localització.

 

Els investigadors van poder saber, a demés, que la segona bicicleta havia sigut venuda a un particular. La Policia Nacional va localitzar la bicicleta i el seu nou propietari la va entregar en dependències policials.

 

Finalment, gràcies a l’àrdua labor dels policies, el sospitós va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, mentres que les dos bicicletes van ser retornades al seu legítim propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.