Anuncios

Detenen en València a un xic per robar dos bicicletes d’alta gamma sostretes d’un garatge

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar dos bicicletes de carrera d’alta gamma de dins d’un garatge, que ja han sigut recuperades pels investigadors i entregades al seu propietari.

 

Segons han informat fonts policials, el robatori de les bicicletes, valorades en 4.500 euros, es va produir a la fi de febrer a l’interior d’un garatge comunitari del districte d’Exposició de la ciutat de València

Anuncios

 

La ràpida actuació dels investigadors ha permés recuperar les bicicletes en pocs dies. Per a això, les autoritats van dur a terme diferents gestions en cases de compravenda d’objectes de segona mà, a on van esbrinar que el sospitós hauria intentat vendre-les en un d’estos establiments

 

Acusat d’un delicte de robatori amb força

Els agents van descobrir el domicili del presumpte delinqüent i, una volta allí, van trobar una de les bicicletes robades. El xic no es trobava en la casa, i per tant, van continuar les gestions per a la seua localització.

 

Els investigadors van poder saber, a demés, que la segona bicicleta havia sigut venuda a un particular. La Policia Nacional va localitzar la bicicleta i el seu nou propietari la va entregar en dependències policials.

 

Finalment, gràcies a l’àrdua labor dels policies, el sospitós va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, mentres que les dos bicicletes van ser retornades al seu legítim propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios