Dos joves detinguts per agredir a la seua germana a l’eixida d’un centre educatiu

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a dos homes de 21 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua germana menor d’edat a l’eixida del centre educatiu en descobrir que tenia oberta un compte en una xarxa social. Pel que sembla la família exerceix un fort control sobre la menor per a seguir els cànons de la seua religió.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de l’agressió patida per una menor a les mans dels seus dos germans a l’eixida del centre educatiu, ja que pel que sembla van descobrir que la jove tenia oberta un compte en una coneguda xarxa social i que després d’accedir a aquesta, van visionar les publicacions.

La família amb fortes creences religioses exerceix una pressió sobre la menor a la qual no li permeten eixir sola o tindre telèfon mòbil, a més d’imposar-li determinada vestimenta.

El centre educatiu va comunicar el succeït a la policia, que van traslladar a la menor al costat de la seua mare a la comissaria, on la jove va explicar la seua situació sense presència de la seua progenitura, ja que en tot moment va intentar pressionar-la perquè no parlara, comportant-se de manera hostil amb la seua filla, a més d’aportar un comunicat d’assistència sanitària.

Després dels fets els agents van detindre als dos germans com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els detinguts sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.