Dos joves detinguts per agredir a la seua germana a l’eixida d’un centre educatiu

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a dos homes de 21 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua germana menor d’edat a l’eixida del centre educatiu en descobrir que tenia oberta un compte en una xarxa social. Pel que sembla la família exerceix un fort control sobre la menor per a seguir els cànons de la seua religió.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de l’agressió patida per una menor a les mans dels seus dos germans a l’eixida del centre educatiu, ja que pel que sembla van descobrir que la jove tenia oberta un compte en una coneguda xarxa social i que després d’accedir a aquesta, van visionar les publicacions.

La família amb fortes creences religioses exerceix una pressió sobre la menor a la qual no li permeten eixir sola o tindre telèfon mòbil, a més d’imposar-li determinada vestimenta.

El centre educatiu va comunicar el succeït a la policia, que van traslladar a la menor al costat de la seua mare a la comissaria, on la jove va explicar la seua situació sense presència de la seua progenitura, ja que en tot moment va intentar pressionar-la perquè no parlara, comportant-se de manera hostil amb la seua filla, a més d’aportar un comunicat d’assistència sanitària.

Després dels fets els agents van detindre als dos germans com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els detinguts sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.