Dos joves detinguts per agredir a la seua germana a l’eixida d’un centre educatiu

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a dos homes de 21 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua germana menor d’edat a l’eixida del centre educatiu en descobrir que tenia oberta un compte en una xarxa social. Pel que sembla la família exerceix un fort control sobre la menor per a seguir els cànons de la seua religió.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de l’agressió patida per una menor a les mans dels seus dos germans a l’eixida del centre educatiu, ja que pel que sembla van descobrir que la jove tenia oberta un compte en una coneguda xarxa social i que després d’accedir a aquesta, van visionar les publicacions.

La família amb fortes creences religioses exerceix una pressió sobre la menor a la qual no li permeten eixir sola o tindre telèfon mòbil, a més d’imposar-li determinada vestimenta.

El centre educatiu va comunicar el succeït a la policia, que van traslladar a la menor al costat de la seua mare a la comissaria, on la jove va explicar la seua situació sense presència de la seua progenitura, ja que en tot moment va intentar pressionar-la perquè no parlara, comportant-se de manera hostil amb la seua filla, a més d’aportar un comunicat d’assistència sanitària.

Després dels fets els agents van detindre als dos germans com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els detinguts sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.