Dos joves detinguts per agredir a la seua germana a l’eixida d’un centre educatiu

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a dos homes de 21 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua germana menor d’edat a l’eixida del centre educatiu en descobrir que tenia oberta un compte en una xarxa social. Pel que sembla la família exerceix un fort control sobre la menor per a seguir els cànons de la seua religió.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de l’agressió patida per una menor a les mans dels seus dos germans a l’eixida del centre educatiu, ja que pel que sembla van descobrir que la jove tenia oberta un compte en una coneguda xarxa social i que després d’accedir a aquesta, van visionar les publicacions.

La família amb fortes creences religioses exerceix una pressió sobre la menor a la qual no li permeten eixir sola o tindre telèfon mòbil, a més d’imposar-li determinada vestimenta.

El centre educatiu va comunicar el succeït a la policia, que van traslladar a la menor al costat de la seua mare a la comissaria, on la jove va explicar la seua situació sense presència de la seua progenitura, ja que en tot moment va intentar pressionar-la perquè no parlara, comportant-se de manera hostil amb la seua filla, a més d’aportar un comunicat d’assistència sanitària.

Després dels fets els agents van detindre als dos germans com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els detinguts sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU