Dos joves detinguts per agredir a la seua germana a l’eixida d’un centre educatiu

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a dos homes de 21 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua germana menor d’edat a l’eixida del centre educatiu en descobrir que tenia oberta un compte en una xarxa social. Pel que sembla la família exerceix un fort control sobre la menor per a seguir els cànons de la seua religió.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de l’agressió patida per una menor a les mans dels seus dos germans a l’eixida del centre educatiu, ja que pel que sembla van descobrir que la jove tenia oberta un compte en una coneguda xarxa social i que després d’accedir a aquesta, van visionar les publicacions.

La família amb fortes creences religioses exerceix una pressió sobre la menor a la qual no li permeten eixir sola o tindre telèfon mòbil, a més d’imposar-li determinada vestimenta.

El centre educatiu va comunicar el succeït a la policia, que van traslladar a la menor al costat de la seua mare a la comissaria, on la jove va explicar la seua situació sense presència de la seua progenitura, ja que en tot moment va intentar pressionar-la perquè no parlara, comportant-se de manera hostil amb la seua filla, a més d’aportar un comunicat d’assistència sanitària.

Després dels fets els agents van detindre als dos germans com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els detinguts sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.