Tres detinguts en Alacant per robar més de 22.000 euros en una joieria d’Eivissa

Joies

Tres detinguts en Alacant per robar una joieria en Eivissa | Pixabay

Tres persones han sigut detingudes en Alacant per, presumptament, haver furtat en una joieria d’Eivissa amb el mètode del butró. Els fets es van produir el passat mes de setembre, quan els presumptes assaltants es van endur 22.000 euros, segons ha informat la Policia Nacional este dijous en un comunicat.

 

La investigació, que s’ha fet de manera conjunta entre la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta (UDEV) de la Brigada de la Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant i la d’Eivissa, ha permés detindre a tres persones, de nacionalitat uruguaiana i d’entre 35 i 58 anys, com a presumptes autors de l’assalt.

 

El robatori es va produir a principis de setembre de l’any passat, de matinada, quan una persona amb la cara tapada amb un passamuntanyes va entrar a la joieria amb un butró des d’un magatzem, situat al costat de l’establiment. Una volta dins, es va fer amb gran quantitat de joies i va pegar a fugir del lloc amb un botí valorat en més de 22.000 euros.

 

La investigació es va dirigir cap a Alacant

La investigació va començar en la Comissaria de Policia Nacional d’Eivissa i les primeres investigacions es van dirigir cap a un jove i cap a Alacant. Allí, van sol·licitar la col·laboració dels agents del grup de Delinqüència Especialitzada de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant, que van continuar amb les gestions i van donar amb la ubicació del principal sospitós.

 

Una volta confirmada la identitat del presumpte autor, els agents d’Alacant van establir un dispositiu especial que va conseguir la seua localització i detenció. Es dona la circumstància que, en el moment de la detenció, el detingut portava una de les peces, de gran valor, presumptament robada en la joieria eivissenca.

 

Dos detinguts més

Després de la detenció, els policies van fer un registre en casa del detingut, en el que es va intervindre part de les joies furtades i abundant material utilitzat per a robar. Una volta fets eixos registres, els agents van detindre a altres dos persones que, presumptament, van col·laborar en el robatori i en l’ocultació de les joies furtades.

 

Una volta acabada la investigació policial, els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions relacionades amb els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.