Tres detinguts en Alacant per robar més de 22.000 euros en una joieria d’Eivissa

Joies

Tres detinguts en Alacant per robar una joieria en Eivissa | Pixabay

Tres persones han sigut detingudes en Alacant per, presumptament, haver furtat en una joieria d’Eivissa amb el mètode del butró. Els fets es van produir el passat mes de setembre, quan els presumptes assaltants es van endur 22.000 euros, segons ha informat la Policia Nacional este dijous en un comunicat.

 

La investigació, que s’ha fet de manera conjunta entre la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta (UDEV) de la Brigada de la Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant i la d’Eivissa, ha permés detindre a tres persones, de nacionalitat uruguaiana i d’entre 35 i 58 anys, com a presumptes autors de l’assalt.

 

El robatori es va produir a principis de setembre de l’any passat, de matinada, quan una persona amb la cara tapada amb un passamuntanyes va entrar a la joieria amb un butró des d’un magatzem, situat al costat de l’establiment. Una volta dins, es va fer amb gran quantitat de joies i va pegar a fugir del lloc amb un botí valorat en més de 22.000 euros.

 

La investigació es va dirigir cap a Alacant

La investigació va començar en la Comissaria de Policia Nacional d’Eivissa i les primeres investigacions es van dirigir cap a un jove i cap a Alacant. Allí, van sol·licitar la col·laboració dels agents del grup de Delinqüència Especialitzada de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant, que van continuar amb les gestions i van donar amb la ubicació del principal sospitós.

 

Una volta confirmada la identitat del presumpte autor, els agents d’Alacant van establir un dispositiu especial que va conseguir la seua localització i detenció. Es dona la circumstància que, en el moment de la detenció, el detingut portava una de les peces, de gran valor, presumptament robada en la joieria eivissenca.

 

Dos detinguts més

Després de la detenció, els policies van fer un registre en casa del detingut, en el que es va intervindre part de les joies furtades i abundant material utilitzat per a robar. Una volta fets eixos registres, els agents van detindre a altres dos persones que, presumptament, van col·laborar en el robatori i en l’ocultació de les joies furtades.

 

Una volta acabada la investigació policial, els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions relacionades amb els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.