Tres detinguts en Alacant per robar més de 22.000 euros en una joieria d’Eivissa

Joies

Tres detinguts en Alacant per robar una joieria en Eivissa | Pixabay

Tres persones han sigut detingudes en Alacant per, presumptament, haver furtat en una joieria d’Eivissa amb el mètode del butró. Els fets es van produir el passat mes de setembre, quan els presumptes assaltants es van endur 22.000 euros, segons ha informat la Policia Nacional este dijous en un comunicat.

 

La investigació, que s’ha fet de manera conjunta entre la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta (UDEV) de la Brigada de la Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant i la d’Eivissa, ha permés detindre a tres persones, de nacionalitat uruguaiana i d’entre 35 i 58 anys, com a presumptes autors de l’assalt.

 

El robatori es va produir a principis de setembre de l’any passat, de matinada, quan una persona amb la cara tapada amb un passamuntanyes va entrar a la joieria amb un butró des d’un magatzem, situat al costat de l’establiment. Una volta dins, es va fer amb gran quantitat de joies i va pegar a fugir del lloc amb un botí valorat en més de 22.000 euros.

 

La investigació es va dirigir cap a Alacant

La investigació va començar en la Comissaria de Policia Nacional d’Eivissa i les primeres investigacions es van dirigir cap a un jove i cap a Alacant. Allí, van sol·licitar la col·laboració dels agents del grup de Delinqüència Especialitzada de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant, que van continuar amb les gestions i van donar amb la ubicació del principal sospitós.

 

Una volta confirmada la identitat del presumpte autor, els agents d’Alacant van establir un dispositiu especial que va conseguir la seua localització i detenció. Es dona la circumstància que, en el moment de la detenció, el detingut portava una de les peces, de gran valor, presumptament robada en la joieria eivissenca.

 

Dos detinguts més

Després de la detenció, els policies van fer un registre en casa del detingut, en el que es va intervindre part de les joies furtades i abundant material utilitzat per a robar. Una volta fets eixos registres, els agents van detindre a altres dos persones que, presumptament, van col·laborar en el robatori i en l’ocultació de les joies furtades.

 

Una volta acabada la investigació policial, els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions relacionades amb els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.