Anuncios

Detinguts a Alcoi un pare i el seu fill per gastar en apostes 50.000 euros de la família per a la qual treballaven

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alcoi, a la comarca de l’Alcoià, a un pare i el seu fill que van estafar prop de 50.000 euros a través d’internet, on utilitzaven les targetes dels propietaris de l’habitatge on treballaven.

    

Els agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alcoi van començar les seues investigacions a partir de diverses denúncies sobre ús fraudulent de targetes de crèdit, les quals eren totes d’una mateixa família, ha informat la Prefectura en un comunicat.

Anuncios

    

Les denúncies van començar al juliol de l’any passat, quan a una família d’Alcoi li van fer diferents càrrecs en els seus comptes a través d’una coneguda web de casa d’apostes, per un valor pròxim als 20.000 euros.

 

Treballaven en un banc online per dificultar el treball

 

Mesos més tard, van tornar a patir múltiples càrrecs procedents de diferents pubs de la capital de l’Alcoià i un càrrec pròxim als 20.000 euros en la mateixa pàgina web.

  

Els investigadors van centrar la investigació en l’entorn pròxim a la família, pel fet que malgrat canviar les targetes de crèdit i augmentar la seguretat en les seues operacions, havien tornat a patir una altra estafa per internet en escassos mesos, i els càrrecs en els pubs eren de la mateixa localitat.

  

Seguint l’empremta digital dels càrrecs que s’havien realitzat, els agents encarregats de la investigació van trobar un rastre dels estafadors des de la pàgina web d’apostes fins a un banc online per a així dificultar el treball policial.

 

Utilitzaven les targetes de la família quan ells no s’adonaven

  

Amb les diferents indagacions que es van fer tant en l’entorn familiar com amb el rastreig informàtic, la investigació es va centrar en dos dels treballadors de l’habitatge, sospitant els agents que pogueren tractar-se dels presumptes estafadors.

    

Els investigadors van comprovar que el modus operandi d’aquests era utilitzar les targetes de la família quan ells no s’adonaren, amb el que suplantaven l’estat civil i realitzaven diversos càrrecs online en la web d’apostes per a després anar realitzant transferències al compte del banc online, i d’aquesta forma no ser detectats.

  

Els agents van procedir a la detenció dels dos treballadors, resultant ser pare i fill, acusats de cometre presumptament delictes d’usurpació d’estat civil i estafa. Els detinguts, de 20 i 51 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat en funcions de Guàrdia d’Alcoi.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios