Detinguts a Alcoi un pare i el seu fill per gastar en apostes 50.000 euros de la família per a la qual treballaven

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alcoi, a la comarca de l’Alcoià, a un pare i el seu fill que van estafar prop de 50.000 euros a través d’internet, on utilitzaven les targetes dels propietaris de l’habitatge on treballaven.

    

Els agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alcoi van començar les seues investigacions a partir de diverses denúncies sobre ús fraudulent de targetes de crèdit, les quals eren totes d’una mateixa família, ha informat la Prefectura en un comunicat.

    

Les denúncies van començar al juliol de l’any passat, quan a una família d’Alcoi li van fer diferents càrrecs en els seus comptes a través d’una coneguda web de casa d’apostes, per un valor pròxim als 20.000 euros.

 

Treballaven en un banc online per dificultar el treball

 

Mesos més tard, van tornar a patir múltiples càrrecs procedents de diferents pubs de la capital de l’Alcoià i un càrrec pròxim als 20.000 euros en la mateixa pàgina web.

  

Els investigadors van centrar la investigació en l’entorn pròxim a la família, pel fet que malgrat canviar les targetes de crèdit i augmentar la seguretat en les seues operacions, havien tornat a patir una altra estafa per internet en escassos mesos, i els càrrecs en els pubs eren de la mateixa localitat.

  

Seguint l’empremta digital dels càrrecs que s’havien realitzat, els agents encarregats de la investigació van trobar un rastre dels estafadors des de la pàgina web d’apostes fins a un banc online per a així dificultar el treball policial.

 

Utilitzaven les targetes de la família quan ells no s’adonaven

  

Amb les diferents indagacions que es van fer tant en l’entorn familiar com amb el rastreig informàtic, la investigació es va centrar en dos dels treballadors de l’habitatge, sospitant els agents que pogueren tractar-se dels presumptes estafadors.

    

Els investigadors van comprovar que el modus operandi d’aquests era utilitzar les targetes de la família quan ells no s’adonaren, amb el que suplantaven l’estat civil i realitzaven diversos càrrecs online en la web d’apostes per a després anar realitzant transferències al compte del banc online, i d’aquesta forma no ser detectats.

  

Els agents van procedir a la detenció dels dos treballadors, resultant ser pare i fill, acusats de cometre presumptament delictes d’usurpació d’estat civil i estafa. Els detinguts, de 20 i 51 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat en funcions de Guàrdia d’Alcoi.

 

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.