17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Cinc detinguts en un dispositiu desplegat en el barri d’Orriols

Agents de la Policia Nacional han posat en marxa un dispositiu policial que va començar ahir a la vesprada, en el districte d’Exposició, concretament en el barri d’Orriols, per a reforçar la prevenció de delictes. En el primer dia de l’operatiu, els agents han detingut a cinc persones per infracció a la llei d’Estrangeria, han identificat a 194 persones i han inspeccionat 39 vehicles.

Aquesta vigilància se centra en la zona d’Orriols, pertanyent al districte valencià d’Exposió i té com a principal objectiu la prevenció i el manteniment de la seguretat ciutadana. En el desplegament d’ahir, els agents després d’identificar a 194 persones, han detingut a cinc homes d’entre 19 i 32 anys, d’origen magrebí, tots ells amb antecedents policials, per infracció a la llei d’Estrangeria.

A més, s’han inspeccionat 39 vehicles, tres establiments i s’han alçat 27 actes; 24 per tinença de substàncies estupefaents i tres per possessió d’armes o objectes perillosos.

Quant als efectius policials del dispositiu, han intervingut mitjans aeris, la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana, entre elles la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR); la Brigada Provincial d’Estrangeria i Davanteres i la de Policia Judicial.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.