7.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Cinc detinguts en un dispositiu desplegat en el barri d’Orriols

Agents de la Policia Nacional han posat en marxa un dispositiu policial que va començar ahir a la vesprada, en el districte d’Exposició, concretament en el barri d’Orriols, per a reforçar la prevenció de delictes. En el primer dia de l’operatiu, els agents han detingut a cinc persones per infracció a la llei d’Estrangeria, han identificat a 194 persones i han inspeccionat 39 vehicles.

Aquesta vigilància se centra en la zona d’Orriols, pertanyent al districte valencià d’Exposió i té com a principal objectiu la prevenció i el manteniment de la seguretat ciutadana. En el desplegament d’ahir, els agents després d’identificar a 194 persones, han detingut a cinc homes d’entre 19 i 32 anys, d’origen magrebí, tots ells amb antecedents policials, per infracció a la llei d’Estrangeria.

A més, s’han inspeccionat 39 vehicles, tres establiments i s’han alçat 27 actes; 24 per tinença de substàncies estupefaents i tres per possessió d’armes o objectes perillosos.

Quant als efectius policials del dispositiu, han intervingut mitjans aeris, la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana, entre elles la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR); la Brigada Provincial d’Estrangeria i Davanteres i la de Policia Judicial.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.