Detinguts dos homes per apunyalar un altre i ferir-lo greument a Benicarló

Ejemplo de shortcode con estilo
Dos homes han sigut detinguts per agents de la Guàrdia Civil per presumptament apunyalar un altre i deixar-lo ferit greu a Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressió es va produir ahir al matí, segons ha informat la Comandància en un comunicat. Concretament a les 9.27 hores es va avisar al 112 que un home de Benicarló estava […]

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Guàrdia Civil per presumptament apunyalar un altre i deixar-lo ferit greu a Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressió es va produir ahir al matí, segons ha informat la Comandància en un comunicat. Concretament a les 9.27 hores es va avisar al 112 que un home de Benicarló estava demanant ajuda des del seu domicili. Els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets i, en col·laboració amb la Policia Local de la localitat, junt amb els serveis mèdics, van observar que l'home presentava diverses ferides per arma blanca en l'esquena i el costat. Per això va ser traslladat de seguida a l'Hospital Comarcal de Vinaròs per a ser atés.

Al entrevistar-se amb els agents, el ferit va dir que els agressors eren dos persones amb les quals havia discutit fortament i després s'havien barallat, segons sembla. L'incident havia ocorregut a les 3.00 hores de la matinada en la zona del Port del municipi de Benicarló. Una vegada identificats els dos presumptes agressors de la baralla, van ser detinguts pels agents quan anaven a interposar la denúncia per les ferides que havien patit. Els dos homes a continuació van ser atesos per les lesions que presentaven pels serveis sanitaris. Així mateix, en les pròximes hores seran presentats davant el jutjat de Guàrdia de Vinaròs, segons ha informat l'institut armat.

Detingut un home per intentar apunyalar dos voltes una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de la Ciutat de la Justícia de València a un home de 50 anys, com a presumpte autor un delicte d'homicidi en grau de temptativa, després d'intentar apunyalar a una dona fins a dos ocasions després d'haver mantingut una cita sexual en un apartament. En anar-se'n, l'ara detingut va deixar a l'habitació diverses pertinences. Segons informa un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer la matinada del 8 de desembre, encara que ha trascendit ara. L'home després de contactar amb una dona que es dedicava a la prostitució, se'n van anar junts a un habitatge de lloguer d'habitacions.

Quan la dona li va sol·licitar diners després de mantindre una relació amb ell, aquest sense mediar paraula, va traure de la butxaca posterior dels seus pantalons un ganivet d'aproximadament 30 centímetres de fulla i tot seguit va tractar d'escometre dos vegades contra el tors de la dona, mentre li manifestava que «s'anava a enterar». Un dels atacs va ser interceptat per la mà de la víctima, la qual cosa li va produir un tall en el seu dit polze dret, i l'altre va ser esquivat quan intentava alçar-se. Finalment, la dona va aconseguir fugir del lloc i va ser auxiliada per l'encarregat de l'immoble. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós i després de ser localitzat en un carrer pròxim a la Ciutat de la Justícia de València, ha sigut detingut com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa. L'agressor, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.

PortCastelló dissenya noves excursions per a creuers de luxe en la província

La Fundació PortCastelló ha organitzat un viatge de familiarització amb Noatum Cruise Services per a detectar noves experiències turístiques a la província dirigides a passatgers de creuers boutique i de luxe. Gastronomia, patrimoni, natura i tradició centren una proposta orientada a un turisme de major valor afegit.