Detinguts dos homes per apunyalar un altre i ferir-lo greument a Benicarló

Ejemplo de shortcode con estilo
Dos homes han sigut detinguts per agents de la Guàrdia Civil per presumptament apunyalar un altre i deixar-lo ferit greu a Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressió es va produir ahir al matí, segons ha informat la Comandància en un comunicat. Concretament a les 9.27 hores es va avisar al 112 que un home de Benicarló estava […]

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Guàrdia Civil per presumptament apunyalar un altre i deixar-lo ferit greu a Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressió es va produir ahir al matí, segons ha informat la Comandància en un comunicat. Concretament a les 9.27 hores es va avisar al 112 que un home de Benicarló estava demanant ajuda des del seu domicili. Els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets i, en col·laboració amb la Policia Local de la localitat, junt amb els serveis mèdics, van observar que l'home presentava diverses ferides per arma blanca en l'esquena i el costat. Per això va ser traslladat de seguida a l'Hospital Comarcal de Vinaròs per a ser atés.

Al entrevistar-se amb els agents, el ferit va dir que els agressors eren dos persones amb les quals havia discutit fortament i després s'havien barallat, segons sembla. L'incident havia ocorregut a les 3.00 hores de la matinada en la zona del Port del municipi de Benicarló. Una vegada identificats els dos presumptes agressors de la baralla, van ser detinguts pels agents quan anaven a interposar la denúncia per les ferides que havien patit. Els dos homes a continuació van ser atesos per les lesions que presentaven pels serveis sanitaris. Així mateix, en les pròximes hores seran presentats davant el jutjat de Guàrdia de Vinaròs, segons ha informat l'institut armat.

Detingut un home per intentar apunyalar dos voltes una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de la Ciutat de la Justícia de València a un home de 50 anys, com a presumpte autor un delicte d'homicidi en grau de temptativa, després d'intentar apunyalar a una dona fins a dos ocasions després d'haver mantingut una cita sexual en un apartament. En anar-se'n, l'ara detingut va deixar a l'habitació diverses pertinences. Segons informa un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer la matinada del 8 de desembre, encara que ha trascendit ara. L'home després de contactar amb una dona que es dedicava a la prostitució, se'n van anar junts a un habitatge de lloguer d'habitacions.

Quan la dona li va sol·licitar diners després de mantindre una relació amb ell, aquest sense mediar paraula, va traure de la butxaca posterior dels seus pantalons un ganivet d'aproximadament 30 centímetres de fulla i tot seguit va tractar d'escometre dos vegades contra el tors de la dona, mentre li manifestava que «s'anava a enterar». Un dels atacs va ser interceptat per la mà de la víctima, la qual cosa li va produir un tall en el seu dit polze dret, i l'altre va ser esquivat quan intentava alçar-se. Finalment, la dona va aconseguir fugir del lloc i va ser auxiliada per l'encarregat de l'immoble. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós i després de ser localitzat en un carrer pròxim a la Ciutat de la Justícia de València, ha sigut detingut com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa. L'agressor, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.

Els rescats més difícils ja s’han fet, però la Generalitat demana prudència per les inundacions

Els equips d’emergències han completat els rescats més complicats per les greus inundacions al sud de València i nord d’Alacant, però la Generalitat demana prudència perquè encara hi ha zones incomunicades i tres víctimes mortals.

Bernabé ressalta que la nova dana ha tingut avisos previs i millor coordinació

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha remarcat que la dana actual ha comptat amb anticipació, avisos a la població i coordinació institucional, a diferència de la de 2024, que va provocar 233 morts en la província de València.

Continuen els rescats en helicòpter i llanxa a Bellreguard, Miramar i Piles pel temporal

Els equips d’emergència continuen este dilluns a la vesprada els rescats aeris i en llanxa a Bellreguard, Miramar i Piles, incomunicats per les fortes pluges, mentre es confirmen dos morts a Oliva.

Rescatades dos pateres amb 18 migrants en aigües d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat este cap de setmana 18 migrants d’origen algerià en dues pateres a Alacant, quatre d’ells presumptament menors, després d’una travessia de quinze dies.

La jueza de la DANA ordena destruir les mostres d’ADN dels cadàvers identificats

La jutgessa que investiga la DANA de 2024 a Catarroja ha ordenat destruir les mostres d’ADN usades per identificar les 233 víctimes de la província de València, una vegada confirmades totes les identitats.

Una dona de 33 anys queda hospitalitzada per una ganivetada a Benicarló

Una dona de 33 anys ha resultat ferida per arma blanca a Benicarló i està ingressada amb pronòstic reservat, mentres la policia busca el presumpte agressor.