Detinguts dos homes per apunyalar un altre i ferir-lo greument a Benicarló

Dos homes han sigut detinguts per agents de la Guàrdia Civil per presumptament apunyalar un altre i deixar-lo ferit greu a Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressió es va produir ahir al matí, segons ha informat la Comandància en un comunicat. Concretament a les 9.27 hores es va avisar al 112 que un home de Benicarló estava demanant ajuda des del seu domicili. Els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets i, en col·laboració amb la Policia Local de la localitat, junt amb els serveis mèdics, van observar que l'home presentava diverses ferides per arma blanca en l'esquena i el costat. Per això va ser traslladat de seguida a l'Hospital Comarcal de Vinaròs per a ser atés.

Al entrevistar-se amb els agents, el ferit va dir que els agressors eren dos persones amb les quals havia discutit fortament i després s'havien barallat, segons sembla. L'incident havia ocorregut a les 3.00 hores de la matinada en la zona del Port del municipi de Benicarló. Una vegada identificats els dos presumptes agressors de la baralla, van ser detinguts pels agents quan anaven a interposar la denúncia per les ferides que havien patit. Els dos homes a continuació van ser atesos per les lesions que presentaven pels serveis sanitaris. Així mateix, en les pròximes hores seran presentats davant el jutjat de Guàrdia de Vinaròs, segons ha informat l'institut armat.

Detingut un home per intentar apunyalar dos voltes una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de la Ciutat de la Justícia de València a un home de 50 anys, com a presumpte autor un delicte d'homicidi en grau de temptativa, després d'intentar apunyalar a una dona fins a dos ocasions després d'haver mantingut una cita sexual en un apartament. En anar-se'n, l'ara detingut va deixar a l'habitació diverses pertinences. Segons informa un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer la matinada del 8 de desembre, encara que ha trascendit ara. L'home després de contactar amb una dona que es dedicava a la prostitució, se'n van anar junts a un habitatge de lloguer d'habitacions.

Quan la dona li va sol·licitar diners després de mantindre una relació amb ell, aquest sense mediar paraula, va traure de la butxaca posterior dels seus pantalons un ganivet d'aproximadament 30 centímetres de fulla i tot seguit va tractar d'escometre dos vegades contra el tors de la dona, mentre li manifestava que «s'anava a enterar». Un dels atacs va ser interceptat per la mà de la víctima, la qual cosa li va produir un tall en el seu dit polze dret, i l'altre va ser esquivat quan intentava alçar-se. Finalment, la dona va aconseguir fugir del lloc i va ser auxiliada per l'encarregat de l'immoble. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós i després de ser localitzat en un carrer pròxim a la Ciutat de la Justícia de València, ha sigut detingut com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa. L'agressor, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.