Detinguts dos joves per atracar a un altre de matinada en el barri del Carme de València

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local de València va detindre la matinada d’ahir dissabte a dos homes de 21 anys com a presumptes autors d’un delicte de robatori en el barri del Carme, en atracar a un altre jove per a robar-li el mòbil, la cartera i altres objectes, informa el cos de seguretat en un comunicat.    Els […]

 

La Policia Local de València va detindre la matinada d’ahir dissabte a dos homes de 21 anys com a presumptes autors d’un delicte de robatori en el barri del Carme, en atracar a un altre jove per a robar-li el mòbil, la cartera i altres objectes, informa el cos de seguretat en un comunicat.

  

Els fets es van produir sobre les quatre del matí d’ahir dissabte al carrer Moro Zeit de València. Una patrulla ja havia vist minuts abans en actitud sospitosa a un grup de persones en la plaça del Tossal, entre els quals es trobaven els dos arrestats.

  

Després d’adonar-se que seguien a un jove per aquest carrer, els agents van veure com abordaven a la víctima i pel que sembla li sostreien diversos objectes, per la qual cosa van procedir immediatament a la seua detenció i a recuperar un telèfon mòbil i una cartera, entre altres efectes.

   

En l’operació van participar efectius de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València.

Un policia local captura a un lladres després d’una persecució per l’avinguda del Port

 

El passat dimarts un lladre va furtar un mòbil valorat en 1.200 euros a una dona que estava comprant en una tenda de compravenda d’objectes situada en l’avinguda del Port de València. El Policia Local que va capturar el lladre va resultar lesionat en el moment de la detenció.

 

El lladre va furtar el mòbil a la dona ficant la mà en la seua bossa, i un client de la mateixa tenda on va succeir és qui va donar l’avís a la dona. L’afectada va començar a cridar en donar-se compte i el lladre va eixir corrents de l’establiment. El client que va avisar a la dona va eixir corrents darrere del lladre, però un Policia Local de València que estava per la zona i va vore els fets, va eixir darrere del lladre per intentar capturar-lo. I així va ser, però en el forcejament i la resistència que ficava el jove, el policia local va resultar lesionat d’una mà.

Últimes notícies

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.

L’Audiència rebutja el recurs d’Emilio Argüeso pel cas de la DANA a Chiva i Utiel

La Secció Segona de l’Audiència de València ha confirmat l’ordre que exigix als ajuntaments de Chiva i Utiel certificar si reberen els avisos d’Emergències durant la DANA, i ha tombat el recurs de la defensa d’Emilio Argüeso.

Tres informes ja advertien que el Museu de Villena necessitava vigilància 24 hores abans del robatori del Tresor

La comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena ha constatat que tres informes previs recomanaven vigilància física 24 hores al museu. L’oposició reclama més documentació, mentres el govern local defensa que les exigències mínimes de seguretat sí que es complien.

Sis mesos de presó a un empresari per tindre deu empleats sense alta en la Seguretat Social

Un empresari de 42 anys ha sigut condemnat a sis mesos de presó i una multa per tindre tota la plantilla, deu treballadors colombians, sense contracte ni alta en la Seguretat Social a Alacant. La pena de presó ha quedat en suspens sempre que no torne a delinquir.

Divaldirectia complix 10 anys formant directius locals amb tres presidents de la Diputació

La Diputació de València ha celebrat el desé aniversari de Divaldirectia amb la presència dels tres últims presidents i l’inici de la sisena edició del programa, que ha format ja 239 directius locals.

Nicolás Olea, nou doctor honoris causa de la UA: ‘El cos humà no es pot separar del seu ambient’

El metge i catedràtic emèrit Nicolás Olea ha sigut investit doctor honoris causa per la Universitat d’Alacant, on ha defensat que el cos humà està íntimament lligat al seu entorn i que la medicina ha de prevenir el sofriment abans que calga curar-lo.