Detinguts dos joves per atracar a un altre de matinada en el barri del Carme de València

 

La Policia Local de València va detindre la matinada d’ahir dissabte a dos homes de 21 anys com a presumptes autors d’un delicte de robatori en el barri del Carme, en atracar a un altre jove per a robar-li el mòbil, la cartera i altres objectes, informa el cos de seguretat en un comunicat.

  

Els fets es van produir sobre les quatre del matí d’ahir dissabte al carrer Moro Zeit de València. Una patrulla ja havia vist minuts abans en actitud sospitosa a un grup de persones en la plaça del Tossal, entre els quals es trobaven els dos arrestats.

  

Després d’adonar-se que seguien a un jove per aquest carrer, els agents van veure com abordaven a la víctima i pel que sembla li sostreien diversos objectes, per la qual cosa van procedir immediatament a la seua detenció i a recuperar un telèfon mòbil i una cartera, entre altres efectes.

   

En l’operació van participar efectius de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València.

Un policia local captura a un lladres després d’una persecució per l’avinguda del Port

 

El passat dimarts un lladre va furtar un mòbil valorat en 1.200 euros a una dona que estava comprant en una tenda de compravenda d’objectes situada en l’avinguda del Port de València. El Policia Local que va capturar el lladre va resultar lesionat en el moment de la detenció.

 

El lladre va furtar el mòbil a la dona ficant la mà en la seua bossa, i un client de la mateixa tenda on va succeir és qui va donar l’avís a la dona. L’afectada va començar a cridar en donar-se compte i el lladre va eixir corrents de l’establiment. El client que va avisar a la dona va eixir corrents darrere del lladre, però un Policia Local de València que estava per la zona i va vore els fets, va eixir darrere del lladre per intentar capturar-lo. I així va ser, però en el forcejament i la resistència que ficava el jove, el policia local va resultar lesionat d’una mà.

Últimes notícies

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.

Els taxistes es concentraran el 17 de juny en Les Corts contra el nou decret de mobilitat

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana han convocat per al 17 de juny una protesta en Les Corts contra el nou decret llei de mobilitat, que consideren una liberalització encoberta del servici i una porta d’entrada per a més de 2.000 VTC.

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.