13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Detinguts dos joves per atracar a un altre de matinada en el barri del Carme de València

 

La Policia Local de València va detindre la matinada d’ahir dissabte a dos homes de 21 anys com a presumptes autors d’un delicte de robatori en el barri del Carme, en atracar a un altre jove per a robar-li el mòbil, la cartera i altres objectes, informa el cos de seguretat en un comunicat.

  

Els fets es van produir sobre les quatre del matí d’ahir dissabte al carrer Moro Zeit de València. Una patrulla ja havia vist minuts abans en actitud sospitosa a un grup de persones en la plaça del Tossal, entre els quals es trobaven els dos arrestats.

  

Després d’adonar-se que seguien a un jove per aquest carrer, els agents van veure com abordaven a la víctima i pel que sembla li sostreien diversos objectes, per la qual cosa van procedir immediatament a la seua detenció i a recuperar un telèfon mòbil i una cartera, entre altres efectes.

   

En l’operació van participar efectius de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València.

Un policia local captura a un lladres després d’una persecució per l’avinguda del Port

 

El passat dimarts un lladre va furtar un mòbil valorat en 1.200 euros a una dona que estava comprant en una tenda de compravenda d’objectes situada en l’avinguda del Port de València. El Policia Local que va capturar el lladre va resultar lesionat en el moment de la detenció.

 

El lladre va furtar el mòbil a la dona ficant la mà en la seua bossa, i un client de la mateixa tenda on va succeir és qui va donar l’avís a la dona. L’afectada va començar a cridar en donar-se compte i el lladre va eixir corrents de l’establiment. El client que va avisar a la dona va eixir corrents darrere del lladre, però un Policia Local de València que estava per la zona i va vore els fets, va eixir darrere del lladre per intentar capturar-lo. I així va ser, però en el forcejament i la resistència que ficava el jove, el policia local va resultar lesionat d’una mà.

Últimes notícies

El pressupost de València per a 2026 supera la comissió i queda llest per al ple del dilluns

La comissió d'Hisenda i Participació ha aprovat el pressupost de 2026 després de desestimar al·legacions. Els comptes ascendixen a 1.250 milions i prioritzen la reconstrucció per la dana, els servicis socials, la seguretat i la vivenda.

Carlos Mazón torna a les Corts quinze dies després per a l’últim ple de l’any

El expresident ha tornat a les Corts per a l'últim ple de l'any, quinze dies després de la seua anterior assistència. Ha ocupat de nou l'escó 97 i podrà votar la reforma del reglament.

Casa Caridad celebra Nadal amb un balanç de 4.464 persones ateses en 2025

Casa Caridad reforça la seua campanya de Nadal en un context d'alta demanda sostinguda. Lliurament més de 100 carros diaris i impulsarà 320 menús especials.

Juan Carlos Ferrero deixa de ser entrenador d’Alcaraz i Samuel López assumix en solitari

Carlos Alcaraz i Juan Carlos Ferrero han posat fi a la seua relació professional després de més de set anys. Samuel López, ja integrat en l'equip, dirigirà en solitari la carrera del número u.

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.