Dos detinguts per furtar en tretze bugaderies i altres establiments en València i Mislata

Bugaderia

Una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos hòmens, de 29 i 52 anys, d’origen romanés i espanyol, respectivament, com a presumptes autors de fins a 19 delictes de robatori amb força,
comesos en la ciutat de València i en la localitat de Mislata
, en la comarca de l’Horta (València). La majoria d’ells, tretze en total, es van fer en bugaderies autoservici, mentres que la resta es van perpetrar en dos bars, un forn i dos concessionaris de cotxes.

 

Les investigacions van començar després d’adonar-se els agents de l’existència d’una sèrie de robatoris amb força, la majoria d’ells en bugaderies, comesos durant l’últim mes en els districtes valencians de Patraix, Abastos i Trànsits. En tots ells el modus operandi era paregut, consistint
a forçar l’exterior de les persianes metàl·liques o portes d’accés als establiments. En el cas de les bugaderies, una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem o oficina interior i, després de forçar la porta, sostreien els objectes de valor que trobaren.

 

Els policies, després d’una labor d’investigació, van identificar a un dels sospitosos i van descobrir que solia fer els robatoris traslladant-se en patinet elèctric i amb l’ajuda d’un acompanyant. Finalment els agents van localitzar als dos hòmens, trobant en el seu poder algunes ferramentes coincidents amb les empleades presumptament per a cometre els robatoris amb força.

 

Els policies han detingut als sospitosos com a presumptes autors de 19 robatoris amb força i han intervingut algunes ferramentes, uns 400 euros en metàl·lic, un telèfon mòbil i un patinet elèctric, entre altres efectes. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.