Dos detinguts per furtar en tretze bugaderies i altres establiments en València i Mislata

Bugaderia

Una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos hòmens, de 29 i 52 anys, d’origen romanés i espanyol, respectivament, com a presumptes autors de fins a 19 delictes de robatori amb força,
comesos en la ciutat de València i en la localitat de Mislata
, en la comarca de l’Horta (València). La majoria d’ells, tretze en total, es van fer en bugaderies autoservici, mentres que la resta es van perpetrar en dos bars, un forn i dos concessionaris de cotxes.

 

Les investigacions van començar després d’adonar-se els agents de l’existència d’una sèrie de robatoris amb força, la majoria d’ells en bugaderies, comesos durant l’últim mes en els districtes valencians de Patraix, Abastos i Trànsits. En tots ells el modus operandi era paregut, consistint
a forçar l’exterior de les persianes metàl·liques o portes d’accés als establiments. En el cas de les bugaderies, una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem o oficina interior i, després de forçar la porta, sostreien els objectes de valor que trobaren.

 

Els policies, després d’una labor d’investigació, van identificar a un dels sospitosos i van descobrir que solia fer els robatoris traslladant-se en patinet elèctric i amb l’ajuda d’un acompanyant. Finalment els agents van localitzar als dos hòmens, trobant en el seu poder algunes ferramentes coincidents amb les empleades presumptament per a cometre els robatoris amb força.

 

Els policies han detingut als sospitosos com a presumptes autors de 19 robatoris amb força i han intervingut algunes ferramentes, uns 400 euros en metàl·lic, un telèfon mòbil i un patinet elèctric, entre altres efectes. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.