Dos detinguts per furtar en tretze bugaderies i altres establiments en València i Mislata

Bugaderia

Una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos hòmens, de 29 i 52 anys, d’origen romanés i espanyol, respectivament, com a presumptes autors de fins a 19 delictes de robatori amb força,
comesos en la ciutat de València i en la localitat de Mislata
, en la comarca de l’Horta (València). La majoria d’ells, tretze en total, es van fer en bugaderies autoservici, mentres que la resta es van perpetrar en dos bars, un forn i dos concessionaris de cotxes.

 

Les investigacions van començar després d’adonar-se els agents de l’existència d’una sèrie de robatoris amb força, la majoria d’ells en bugaderies, comesos durant l’últim mes en els districtes valencians de Patraix, Abastos i Trànsits. En tots ells el modus operandi era paregut, consistint
a forçar l’exterior de les persianes metàl·liques o portes d’accés als establiments. En el cas de les bugaderies, una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem o oficina interior i, després de forçar la porta, sostreien els objectes de valor que trobaren.

 

Els policies, després d’una labor d’investigació, van identificar a un dels sospitosos i van descobrir que solia fer els robatoris traslladant-se en patinet elèctric i amb l’ajuda d’un acompanyant. Finalment els agents van localitzar als dos hòmens, trobant en el seu poder algunes ferramentes coincidents amb les empleades presumptament per a cometre els robatoris amb força.

 

Els policies han detingut als sospitosos com a presumptes autors de 19 robatoris amb força i han intervingut algunes ferramentes, uns 400 euros en metàl·lic, un telèfon mòbil i un patinet elèctric, entre altres efectes. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.