Dos detinguts per furtar en tretze bugaderies i altres establiments en València i Mislata

Bugaderia

Una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos hòmens, de 29 i 52 anys, d’origen romanés i espanyol, respectivament, com a presumptes autors de fins a 19 delictes de robatori amb força,
comesos en la ciutat de València i en la localitat de Mislata
, en la comarca de l’Horta (València). La majoria d’ells, tretze en total, es van fer en bugaderies autoservici, mentres que la resta es van perpetrar en dos bars, un forn i dos concessionaris de cotxes.

 

Les investigacions van començar després d’adonar-se els agents de l’existència d’una sèrie de robatoris amb força, la majoria d’ells en bugaderies, comesos durant l’últim mes en els districtes valencians de Patraix, Abastos i Trànsits. En tots ells el modus operandi era paregut, consistint
a forçar l’exterior de les persianes metàl·liques o portes d’accés als establiments. En el cas de les bugaderies, una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem o oficina interior i, després de forçar la porta, sostreien els objectes de valor que trobaren.

 

Els policies, després d’una labor d’investigació, van identificar a un dels sospitosos i van descobrir que solia fer els robatoris traslladant-se en patinet elèctric i amb l’ajuda d’un acompanyant. Finalment els agents van localitzar als dos hòmens, trobant en el seu poder algunes ferramentes coincidents amb les empleades presumptament per a cometre els robatoris amb força.

 

Els policies han detingut als sospitosos com a presumptes autors de 19 robatoris amb força i han intervingut algunes ferramentes, uns 400 euros en metàl·lic, un telèfon mòbil i un patinet elèctric, entre altres efectes. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.