Dos detinguts per furtar en tretze bugaderies i altres establiments en València i Mislata

Bugaderia

Una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos hòmens, de 29 i 52 anys, d’origen romanés i espanyol, respectivament, com a presumptes autors de fins a 19 delictes de robatori amb força,
comesos en la ciutat de València i en la localitat de Mislata
, en la comarca de l’Horta (València). La majoria d’ells, tretze en total, es van fer en bugaderies autoservici, mentres que la resta es van perpetrar en dos bars, un forn i dos concessionaris de cotxes.

 

Les investigacions van començar després d’adonar-se els agents de l’existència d’una sèrie de robatoris amb força, la majoria d’ells en bugaderies, comesos durant l’últim mes en els districtes valencians de Patraix, Abastos i Trànsits. En tots ells el modus operandi era paregut, consistint
a forçar l’exterior de les persianes metàl·liques o portes d’accés als establiments. En el cas de les bugaderies, una volta dins d’estes, els sospitosos es dirigien al magatzem o oficina interior i, després de forçar la porta, sostreien els objectes de valor que trobaren.

 

Els policies, després d’una labor d’investigació, van identificar a un dels sospitosos i van descobrir que solia fer els robatoris traslladant-se en patinet elèctric i amb l’ajuda d’un acompanyant. Finalment els agents van localitzar als dos hòmens, trobant en el seu poder algunes ferramentes coincidents amb les empleades presumptament per a cometre els robatoris amb força.

 

Els policies han detingut als sospitosos com a presumptes autors de 19 robatoris amb força i han intervingut algunes ferramentes, uns 400 euros en metàl·lic, un telèfon mòbil i un patinet elèctric, entre altres efectes. Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.

Els pobles afectats pels incendis de l’estiu demanen ser zona d’emergència greu

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern d’Espanya que declare com a zones greument afectades per una emergència de protecció civil els municipis castigats pels principals incendis forestals d’aquest estiu a la Comunitat Valenciana.

La Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor ja són parc natural

El Consell ha declarat parc natural la Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor, un espai d’alt valor ambiental que abasta Orihuela, San Miguel de Salinas i Pilar de la Horadada. La figura de protecció busca conservar la biodiversitat i compatibilitzar-la amb els usos tradicionals i el desenvolupament rural sostenible.

Toni Pérez retreu a Sánchez la falta de compromís amb el transvasament Tajo-Segura

El president de la Diputació d'Alacant, Toni Pérez, ha criticat que Pedro Sánchez no haja anunciat inversions hídriques ni un compromís ferm amb el transvasament Tajo-Segura durant la seua visita a la província.

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.