Detinguts els quatre germans de l’autor del crim de la Breva en Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

La mare de la víctima també va resultar ferida | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut a cinc germans com a presumptes responsables d’un delicte d’homicidi per participar en una baralla en la que va morir un home de Castelló. Un dels detinguts es va entregar en un jutjat de València i els altres han sigut detinguts en Torrent, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons ha apuntat la Direcció de la Policia en un comunicat, un dels detinguts hauria sigut l’autor material de les punyalades, però presumptament «els cinc van participar activament utilitzant objectes perillosos en la baralla que va provocar la defunció».

 

Baralla amb pals, bats i un ganivet

El 29 de febrer, sobre les 23.30 hores, els agents van rebre un avís per a què acudiren al grup les Bacores de Castelló, a on s’estava produint la batalla. Els agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de Castelló van trobar a la víctima, amb diferents ferides d’arma blanca, que va ser traslladada immediatament a l’hospital, a on va morir dos hores més tard. En el lloc dels fets, es trobava sa mare, també ferida, que va intentar mediar en l’agressió, i es van confiscar pals i bats, a demés d’un ganivet.

 

Després de l’homicidi, amb els investigadors seguint-los la pista i controlant el seu entorn social i familiar, el primer dels presumptes responsables es presentava en un jutjat de València, a on va ser detingut. Més tard, va ingressar en presó i els altres quatre autors van ser detinguts en la localitat de Torrent, a on es van traslladar els investigadors de Castelló, per a continuar les investigacions relacionades amb l’homicidi.

 

Els detinguts, amb un ampli historial policial, han sigut posats a la disposició de l’Autoritat Judicial, qui ha ordenat l’ingrés en la presó.

Últimes notícies

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.