Detinguts els quatre germans de l’autor del crim de la Breva en Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

La mare de la víctima també va resultar ferida | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut a cinc germans com a presumptes responsables d’un delicte d’homicidi per participar en una baralla en la que va morir un home de Castelló. Un dels detinguts es va entregar en un jutjat de València i els altres han sigut detinguts en Torrent, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons ha apuntat la Direcció de la Policia en un comunicat, un dels detinguts hauria sigut l’autor material de les punyalades, però presumptament «els cinc van participar activament utilitzant objectes perillosos en la baralla que va provocar la defunció».

 

Baralla amb pals, bats i un ganivet

El 29 de febrer, sobre les 23.30 hores, els agents van rebre un avís per a què acudiren al grup les Bacores de Castelló, a on s’estava produint la batalla. Els agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de Castelló van trobar a la víctima, amb diferents ferides d’arma blanca, que va ser traslladada immediatament a l’hospital, a on va morir dos hores més tard. En el lloc dels fets, es trobava sa mare, també ferida, que va intentar mediar en l’agressió, i es van confiscar pals i bats, a demés d’un ganivet.

 

Després de l’homicidi, amb els investigadors seguint-los la pista i controlant el seu entorn social i familiar, el primer dels presumptes responsables es presentava en un jutjat de València, a on va ser detingut. Més tard, va ingressar en presó i els altres quatre autors van ser detinguts en la localitat de Torrent, a on es van traslladar els investigadors de Castelló, per a continuar les investigacions relacionades amb l’homicidi.

 

Els detinguts, amb un ampli historial policial, han sigut posats a la disposició de l’Autoritat Judicial, qui ha ordenat l’ingrés en la presó.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.