Detinguts els quatre germans de l’autor del crim de la Breva en Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

La mare de la víctima també va resultar ferida | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut a cinc germans com a presumptes responsables d’un delicte d’homicidi per participar en una baralla en la que va morir un home de Castelló. Un dels detinguts es va entregar en un jutjat de València i els altres han sigut detinguts en Torrent, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons ha apuntat la Direcció de la Policia en un comunicat, un dels detinguts hauria sigut l’autor material de les punyalades, però presumptament «els cinc van participar activament utilitzant objectes perillosos en la baralla que va provocar la defunció».

 

Baralla amb pals, bats i un ganivet

El 29 de febrer, sobre les 23.30 hores, els agents van rebre un avís per a què acudiren al grup les Bacores de Castelló, a on s’estava produint la batalla. Els agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de Castelló van trobar a la víctima, amb diferents ferides d’arma blanca, que va ser traslladada immediatament a l’hospital, a on va morir dos hores més tard. En el lloc dels fets, es trobava sa mare, també ferida, que va intentar mediar en l’agressió, i es van confiscar pals i bats, a demés d’un ganivet.

 

Després de l’homicidi, amb els investigadors seguint-los la pista i controlant el seu entorn social i familiar, el primer dels presumptes responsables es presentava en un jutjat de València, a on va ser detingut. Més tard, va ingressar en presó i els altres quatre autors van ser detinguts en la localitat de Torrent, a on es van traslladar els investigadors de Castelló, per a continuar les investigacions relacionades amb l’homicidi.

 

Els detinguts, amb un ampli historial policial, han sigut posats a la disposició de l’Autoritat Judicial, qui ha ordenat l’ingrés en la presó.

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU