Detinguts els quatre germans de l’autor del crim de la Breva en Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

La mare de la víctima també va resultar ferida | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut a cinc germans com a presumptes responsables d’un delicte d’homicidi per participar en una baralla en la que va morir un home de Castelló. Un dels detinguts es va entregar en un jutjat de València i els altres han sigut detinguts en Torrent, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons ha apuntat la Direcció de la Policia en un comunicat, un dels detinguts hauria sigut l’autor material de les punyalades, però presumptament «els cinc van participar activament utilitzant objectes perillosos en la baralla que va provocar la defunció».

 

Baralla amb pals, bats i un ganivet

El 29 de febrer, sobre les 23.30 hores, els agents van rebre un avís per a què acudiren al grup les Bacores de Castelló, a on s’estava produint la batalla. Els agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de Castelló van trobar a la víctima, amb diferents ferides d’arma blanca, que va ser traslladada immediatament a l’hospital, a on va morir dos hores més tard. En el lloc dels fets, es trobava sa mare, també ferida, que va intentar mediar en l’agressió, i es van confiscar pals i bats, a demés d’un ganivet.

 

Després de l’homicidi, amb els investigadors seguint-los la pista i controlant el seu entorn social i familiar, el primer dels presumptes responsables es presentava en un jutjat de València, a on va ser detingut. Més tard, va ingressar en presó i els altres quatre autors van ser detinguts en la localitat de Torrent, a on es van traslladar els investigadors de Castelló, per a continuar les investigacions relacionades amb l’homicidi.

 

Els detinguts, amb un ampli historial policial, han sigut posats a la disposició de l’Autoritat Judicial, qui ha ordenat l’ingrés en la presó.

Últimes notícies

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.

El cap de RRHH tancà la Diputació per la DANA en només 10 minuts

El director de Recursos Humans de la Diputació de València en la DANA de 2024, Javier Bolinches, ha explicat que va ordenar el tancament de l’edifici en 10 minuts, sense protocol previ ni consultar el president. La decisió es basa en l’alerta roja d’Aemet i en la greu situació a Utiel.

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.

L’Elx continua la pretemporada davant el Johor encara sense fitxatges

L’Elx disputa este divendres a La Nucia el segon amistós de pretemporada davant el Johor malaisi, encara sense reforços i amb una llista plena de canterans.