Detinguts els quatre germans de l’autor del crim de la Breva en Castelló

Una persona amb un ganivet a la mà

La mare de la víctima també va resultar ferida | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut a cinc germans com a presumptes responsables d’un delicte d’homicidi per participar en una baralla en la que va morir un home de Castelló. Un dels detinguts es va entregar en un jutjat de València i els altres han sigut detinguts en Torrent, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons ha apuntat la Direcció de la Policia en un comunicat, un dels detinguts hauria sigut l’autor material de les punyalades, però presumptament «els cinc van participar activament utilitzant objectes perillosos en la baralla que va provocar la defunció».

 

Baralla amb pals, bats i un ganivet

El 29 de febrer, sobre les 23.30 hores, els agents van rebre un avís per a què acudiren al grup les Bacores de Castelló, a on s’estava produint la batalla. Els agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de Castelló van trobar a la víctima, amb diferents ferides d’arma blanca, que va ser traslladada immediatament a l’hospital, a on va morir dos hores més tard. En el lloc dels fets, es trobava sa mare, també ferida, que va intentar mediar en l’agressió, i es van confiscar pals i bats, a demés d’un ganivet.

 

Després de l’homicidi, amb els investigadors seguint-los la pista i controlant el seu entorn social i familiar, el primer dels presumptes responsables es presentava en un jutjat de València, a on va ser detingut. Més tard, va ingressar en presó i els altres quatre autors van ser detinguts en la localitat de Torrent, a on es van traslladar els investigadors de Castelló, per a continuar les investigacions relacionades amb l’homicidi.

 

Els detinguts, amb un ampli historial policial, han sigut posats a la disposició de l’Autoritat Judicial, qui ha ordenat l’ingrés en la presó.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.