12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Detinguts oncle, filla, gendre i nebot d’una mateixa família per intent d’homicidi a Alcoi

Agents de la Policia Nacional han detingut a cinc persones, components d’un mateix nucli familiar; una dona i quatre homes, un d’aquests menor d’edat, acusats d’un homicidi dolós en grau de temptativa, en haver assestat un d’ells diverses punyalades amb una arma blanca a un altre individu en una coneguda plaça de la localitat alacantina.

La Policia Nacional va tindre coneixement dels fets a través d’un avís del Centre d’Emergències 112, on es comunicava que havia tingut lloc una batussa en via pública i un dels contendents havia sigut ferit amb una arma blanca, acudint al lloc dotacions de Policia Nacional, Policia Local i del SAMU.

Després de prestar una primera assistència al ferit per arma blanca, la unitat sanitària desplaçada, va comprovar que el ferit presentava en el pit una ferida sagnant per arma blanca i el seu estat era crític, per la qual cosa va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de la localitat. No obstant això, una vegada allí, els facultatius mèdics, després d’avaluar el delicat estat de gravetat de la víctima van decidir traslladar-lo a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser intervingut quirúrgicament d’urgència, aconseguint finalment estabilitzar-li.

Quant a la investigació dels fets, els agents adscrits a la Brigada Local de Policia Judicial, van iniciar les gestions a fi d’aconseguir identificar als autors d’aquests, recaptant tots els testimoniatges dels agents intervinents en el lloc i dels testimonis dels fets.

Els investigadors van aconseguir recopilar nombrosos arxius de vídeo, no sols de les càmeres de seguretat de comerços pròxims, sinó també de joves que es trobaven presents en la batussa i que havien captat amb els seus propis terminals de telefonia mòbil.

Gràcies a les labors d’investigació, els agents van aconseguir conéixer la identitat dels presumptes agressors, així com els motius que van conduir als mateixos a cometre l’il·lícit i el rol que va exercir cadascun dels implicats, aconseguint realitzar una fidedigna reconstrucció dels fets sobre com va esdevindre el violent atac.

L’origen del succés

Segons va revelar la investigació sobre l’origen del violent succés, els fets es van iniciar a l’interior d’una discoteca de la localitat on, un dels investigats, va agredir a un individu que es trobava en companyia de la víctima que posteriorment va ser apunyalada, per la qual cosa va ser expulsat del recinte pels porters del local a causa del violent estat en el qual es trobava.

L’agressor, després de la seua expulsió de l’establiment d’oci, es va mantindre a l’espera en l’exterior resultant que, a l’eixida d’aquestes persones, va tornar a agredir a un d’ells, havent d’intervindre novament els porters per a dissuadir el conflicte.

L’investigat va fugir del lloc, cap al seu propi domicili, no obstant això, no el va fer amb la intenció d’oblidar l’assumpte, sinó que ho va fer amb la intenció de donar compte als seus familiars dels fets que havien tingut lloc.

Així va ser com, l’investigat i els seus familiars, es van personar en el lloc a fi de venjar el succés, acabant per assestar un d’ells diverses punyalades en el pit a la víctima una de les quals, li va causar les lesions d’extrema gravetat que van fer témer per la seua vida.

Els quatre detinguts majors d’edat, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 20 i 52 anys, investigats per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa, van passar a la disposició dels Jutjats d’Instrucció d’Alcoi, decretant-se l’ingrés a la presó preventiva per a un d’ells, en concret, el presumpte autor material de les lesions, quedant en llibertat amb càrrecs la resta dels implicats, acordant-se no obstant això les degudes mesures cautelars de prohibició d’aproximar-se i comunicar-se amb la víctima.

Quant al menor d’edat implicat en els fets, va ser posat a la disposició del Fiscal de Menors de l’Audiència Provincial d’Alacant, sota la mateixa imputació.

Últimes notícies

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.

Ferrero, sobre la seua ruptura amb Alcaraz: ‘Estic dolgut però tranquil per haver fet els deures’

Juan Carlos Ferrero admet que la separació amb Carlos Alcaraz li deixa 'dolgut', però amb la tranquil·litat d'haver complit els objectius. No tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i confia que el canvi no afecte el seu rendiment.

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.