Detinguts oncle, filla, gendre i nebot d’una mateixa família per intent d’homicidi a Alcoi

Agents de la Policia Nacional han detingut a cinc persones, components d’un mateix nucli familiar; una dona i quatre homes, un d’aquests menor d’edat, acusats d’un homicidi dolós en grau de temptativa, en haver assestat un d’ells diverses punyalades amb una arma blanca a un altre individu en una coneguda plaça de la localitat alacantina.

La Policia Nacional va tindre coneixement dels fets a través d’un avís del Centre d’Emergències 112, on es comunicava que havia tingut lloc una batussa en via pública i un dels contendents havia sigut ferit amb una arma blanca, acudint al lloc dotacions de Policia Nacional, Policia Local i del SAMU.

Després de prestar una primera assistència al ferit per arma blanca, la unitat sanitària desplaçada, va comprovar que el ferit presentava en el pit una ferida sagnant per arma blanca i el seu estat era crític, per la qual cosa va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de la localitat. No obstant això, una vegada allí, els facultatius mèdics, després d’avaluar el delicat estat de gravetat de la víctima van decidir traslladar-lo a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser intervingut quirúrgicament d’urgència, aconseguint finalment estabilitzar-li.

Quant a la investigació dels fets, els agents adscrits a la Brigada Local de Policia Judicial, van iniciar les gestions a fi d’aconseguir identificar als autors d’aquests, recaptant tots els testimoniatges dels agents intervinents en el lloc i dels testimonis dels fets.

Els investigadors van aconseguir recopilar nombrosos arxius de vídeo, no sols de les càmeres de seguretat de comerços pròxims, sinó també de joves que es trobaven presents en la batussa i que havien captat amb els seus propis terminals de telefonia mòbil.

Gràcies a les labors d’investigació, els agents van aconseguir conéixer la identitat dels presumptes agressors, així com els motius que van conduir als mateixos a cometre l’il·lícit i el rol que va exercir cadascun dels implicats, aconseguint realitzar una fidedigna reconstrucció dels fets sobre com va esdevindre el violent atac.

L’origen del succés

Segons va revelar la investigació sobre l’origen del violent succés, els fets es van iniciar a l’interior d’una discoteca de la localitat on, un dels investigats, va agredir a un individu que es trobava en companyia de la víctima que posteriorment va ser apunyalada, per la qual cosa va ser expulsat del recinte pels porters del local a causa del violent estat en el qual es trobava.

L’agressor, després de la seua expulsió de l’establiment d’oci, es va mantindre a l’espera en l’exterior resultant que, a l’eixida d’aquestes persones, va tornar a agredir a un d’ells, havent d’intervindre novament els porters per a dissuadir el conflicte.

L’investigat va fugir del lloc, cap al seu propi domicili, no obstant això, no el va fer amb la intenció d’oblidar l’assumpte, sinó que ho va fer amb la intenció de donar compte als seus familiars dels fets que havien tingut lloc.

Així va ser com, l’investigat i els seus familiars, es van personar en el lloc a fi de venjar el succés, acabant per assestar un d’ells diverses punyalades en el pit a la víctima una de les quals, li va causar les lesions d’extrema gravetat que van fer témer per la seua vida.

Els quatre detinguts majors d’edat, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 20 i 52 anys, investigats per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa, van passar a la disposició dels Jutjats d’Instrucció d’Alcoi, decretant-se l’ingrés a la presó preventiva per a un d’ells, en concret, el presumpte autor material de les lesions, quedant en llibertat amb càrrecs la resta dels implicats, acordant-se no obstant això les degudes mesures cautelars de prohibició d’aproximar-se i comunicar-se amb la víctima.

Quant al menor d’edat implicat en els fets, va ser posat a la disposició del Fiscal de Menors de l’Audiència Provincial d’Alacant, sota la mateixa imputació.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.