Detenen a una parella per agredir-se mútuament en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una parella d’origen bolivià, un home de 51 anys i una dona de 57, en el districte de Patraix de València, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments d’àmbit familiar, després d’agredir-se mútuament.

 

Segons les investigacions policials, l’esposa li va clavar unes tisores al marit de sis centímetres, després de ser agredida

 

Els fets es van iniciar cap a les 04.00 hores d’esta nit de diumenge, 18 d’octubre, quan l’home va acudir a la comissaria del districte d’Abastos per a denunciar que la seua dona li havia clavat unes tisores en el genoll esquerre, després d’una acalorada discussió. A conseqüència de l’agressió, l’home va avisar a un amic perquè l’acompanyarà a l’hospital La Fe de València, a on va ser atès.

 

La dona ha reconegut els fets

Moments posteriors, la Sala 091 va comissionar als agents de la Policia Nacional al domicili de la parella perquè comprovaren l’ocorregut. Va ser en eixe moment, quan la dona va reconèixer haver-li clavat les tisores al seu marit.

 

No obstant això, va manifestar que es va tractar d’un accident després de portar este utensili quan estava cosint. Finalment, la dona va ser detinguda per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. 

 

Així mateix, els agents van observar que l’esposa tenia un embenatge en el genoll dret, a demés d’una pronunciada coixesa.

 

Segons les seues declaracions, en la vesprada del dijous el seu marit la va agredir, tirant-la a terra. Després de dur a terme les comprovacions, els policies van detindre a l’home com un presumpte delicte de violència de gènere. Els detinguts, l’home amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.