Detenen a una parella per agredir-se mútuament en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una parella d’origen bolivià, un home de 51 anys i una dona de 57, en el districte de Patraix de València, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments d’àmbit familiar, després d’agredir-se mútuament.

 

Segons les investigacions policials, l’esposa li va clavar unes tisores al marit de sis centímetres, després de ser agredida

 

Els fets es van iniciar cap a les 04.00 hores d’esta nit de diumenge, 18 d’octubre, quan l’home va acudir a la comissaria del districte d’Abastos per a denunciar que la seua dona li havia clavat unes tisores en el genoll esquerre, després d’una acalorada discussió. A conseqüència de l’agressió, l’home va avisar a un amic perquè l’acompanyarà a l’hospital La Fe de València, a on va ser atès.

 

La dona ha reconegut els fets

Moments posteriors, la Sala 091 va comissionar als agents de la Policia Nacional al domicili de la parella perquè comprovaren l’ocorregut. Va ser en eixe moment, quan la dona va reconèixer haver-li clavat les tisores al seu marit.

 

No obstant això, va manifestar que es va tractar d’un accident després de portar este utensili quan estava cosint. Finalment, la dona va ser detinguda per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. 

 

Així mateix, els agents van observar que l’esposa tenia un embenatge en el genoll dret, a demés d’una pronunciada coixesa.

 

Segons les seues declaracions, en la vesprada del dijous el seu marit la va agredir, tirant-la a terra. Després de dur a terme les comprovacions, els policies van detindre a l’home com un presumpte delicte de violència de gènere. Els detinguts, l’home amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU