Detenen a una parella per agredir-se mútuament en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una parella d’origen bolivià, un home de 51 anys i una dona de 57, en el districte de Patraix de València, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments d’àmbit familiar, després d’agredir-se mútuament.

 

Segons les investigacions policials, l’esposa li va clavar unes tisores al marit de sis centímetres, després de ser agredida

 

Els fets es van iniciar cap a les 04.00 hores d’esta nit de diumenge, 18 d’octubre, quan l’home va acudir a la comissaria del districte d’Abastos per a denunciar que la seua dona li havia clavat unes tisores en el genoll esquerre, després d’una acalorada discussió. A conseqüència de l’agressió, l’home va avisar a un amic perquè l’acompanyarà a l’hospital La Fe de València, a on va ser atès.

 

La dona ha reconegut els fets

Moments posteriors, la Sala 091 va comissionar als agents de la Policia Nacional al domicili de la parella perquè comprovaren l’ocorregut. Va ser en eixe moment, quan la dona va reconèixer haver-li clavat les tisores al seu marit.

 

No obstant això, va manifestar que es va tractar d’un accident després de portar este utensili quan estava cosint. Finalment, la dona va ser detinguda per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. 

 

Així mateix, els agents van observar que l’esposa tenia un embenatge en el genoll dret, a demés d’una pronunciada coixesa.

 

Segons les seues declaracions, en la vesprada del dijous el seu marit la va agredir, tirant-la a terra. Després de dur a terme les comprovacions, els policies van detindre a l’home com un presumpte delicte de violència de gènere. Els detinguts, l’home amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.