Detenen a una parella per agredir-se mútuament en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una parella d’origen bolivià, un home de 51 anys i una dona de 57, en el districte de Patraix de València, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments d’àmbit familiar, després d’agredir-se mútuament.

 

Segons les investigacions policials, l’esposa li va clavar unes tisores al marit de sis centímetres, després de ser agredida

 

Els fets es van iniciar cap a les 04.00 hores d’esta nit de diumenge, 18 d’octubre, quan l’home va acudir a la comissaria del districte d’Abastos per a denunciar que la seua dona li havia clavat unes tisores en el genoll esquerre, després d’una acalorada discussió. A conseqüència de l’agressió, l’home va avisar a un amic perquè l’acompanyarà a l’hospital La Fe de València, a on va ser atès.

 

La dona ha reconegut els fets

Moments posteriors, la Sala 091 va comissionar als agents de la Policia Nacional al domicili de la parella perquè comprovaren l’ocorregut. Va ser en eixe moment, quan la dona va reconèixer haver-li clavat les tisores al seu marit.

 

No obstant això, va manifestar que es va tractar d’un accident després de portar este utensili quan estava cosint. Finalment, la dona va ser detinguda per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. 

 

Així mateix, els agents van observar que l’esposa tenia un embenatge en el genoll dret, a demés d’una pronunciada coixesa.

 

Segons les seues declaracions, en la vesprada del dijous el seu marit la va agredir, tirant-la a terra. Després de dur a terme les comprovacions, els policies van detindre a l’home com un presumpte delicte de violència de gènere. Els detinguts, l’home amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.

Com viure l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana amb seguretat i sense col·lapses

La Comunitat Valenciana ha activat un ampli dispositiu de seguretat, trànsit, neteja i sanitat, amb nous punts oficials i recomanacions per observar l’eclipsi solar d’aquest dimecres sense riscos.

El Cervantes Saavedra estudiarà a Columbretes com reacciona la fauna marina a l’eclipsi solar

El Buque Escuela Cervantes Saavedra ha posat rumb a les Illes Columbretes per a observar l’eclipsi solar d’este dimecres i analitzar com canvia el comportament de les aus i la fauna marina al Mediterrani.

Elena Buenavida se suma a les Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament

L'exterior canària del Valencia Basket Elena Buenavida ha fitxat per les Minnesota Lynx, líders actuals de la WNBA, amb un contracte de desenvolupament que li permetrà disputar fins a dotze partits de lliga regular.

Avís groc este dimecres a l’interior nord de València per màximes de 36 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor a l’interior nord de la província de València, amb màximes de 36 graus. Dijous l’alerta s’estendrà a tota la província i les temperatures podrien arribar als 38 graus a l’interior sud.

Oratge estable amb més calor i ruixats aïllats al sud interior hui a la Comunitat

L’oratge d’este dimecres ve marcat per més calor, vents fluixos i algun ruixat puntual a l’interior sud de la Comunitat Valenciana. Dijous es mantindrà l’ambient estable, amb núvols d’evolució i xàfecs aïllats poc probables.

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.