Detenen a una parella per agredir-se mútuament en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una parella d’origen bolivià, un home de 51 anys i una dona de 57, en el districte de Patraix de València, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments d’àmbit familiar, després d’agredir-se mútuament.

 

Segons les investigacions policials, l’esposa li va clavar unes tisores al marit de sis centímetres, després de ser agredida

 

Els fets es van iniciar cap a les 04.00 hores d’esta nit de diumenge, 18 d’octubre, quan l’home va acudir a la comissaria del districte d’Abastos per a denunciar que la seua dona li havia clavat unes tisores en el genoll esquerre, després d’una acalorada discussió. A conseqüència de l’agressió, l’home va avisar a un amic perquè l’acompanyarà a l’hospital La Fe de València, a on va ser atès.

 

La dona ha reconegut els fets

Moments posteriors, la Sala 091 va comissionar als agents de la Policia Nacional al domicili de la parella perquè comprovaren l’ocorregut. Va ser en eixe moment, quan la dona va reconèixer haver-li clavat les tisores al seu marit.

 

No obstant això, va manifestar que es va tractar d’un accident després de portar este utensili quan estava cosint. Finalment, la dona va ser detinguda per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. 

 

Així mateix, els agents van observar que l’esposa tenia un embenatge en el genoll dret, a demés d’una pronunciada coixesa.

 

Segons les seues declaracions, en la vesprada del dijous el seu marit la va agredir, tirant-la a terra. Després de dur a terme les comprovacions, els policies van detindre a l’home com un presumpte delicte de violència de gènere. Els detinguts, l’home amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.