14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detinguts per furtar i agredir a un home en Castelló

 

Dos hòmens de 51 i 43 anys d’edat han sigut detinguts esta matinada en Castelló, Plana Alta, per Agents de la Policia Local per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Els fets han ocorregut a les dos de la matinada, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre una telefonada del responsable d’un local d’oci del carrer del Comte Pestagua, indicant que dos persones es trobaven molestant als seus clients.

 

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla que, en arribar a la zona de la plaça de Maria Agustina, es van trobar amb un home de 51 anys demanant auxili que presentava diferents ferides superficials en la cara i en un braç, en un clar estat nerviós. Segons relatava la víctima als agents, dos hòmens estaven causant problemes en un local d’oci nocturn i, a l’eixida, el van agredir, furtant-li els objectes personals que tenia a la renyonera.

 

La víctima, després de descriure els rostres dels presumptes agressors als agents, les patrulles de servici es van posar en marxa per a detindre’ls. Pocs minuts després, el Grup d’Intervenció de Proximitat va localitzar dos sospitosos en el carrer del Governador. Estos, en detectar la presència policial, pujaren ràpidament a un taxi amb la intenció de fugir, però van ser interceptats pels mateixos agents.

 

Els dos sospitosos, J. L. H. S, de 51 anys i S. M. B. de 43 anys, van ser registrats i entre les seues pertinences els policies localitzaren la renyonera de la víctima amb tots els seus objectes personals intactes. Finalment, van ser detinguts per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.