Detinguts per furtar i agredir a un home en Castelló

 

Dos hòmens de 51 i 43 anys d’edat han sigut detinguts esta matinada en Castelló, Plana Alta, per Agents de la Policia Local per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Els fets han ocorregut a les dos de la matinada, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre una telefonada del responsable d’un local d’oci del carrer del Comte Pestagua, indicant que dos persones es trobaven molestant als seus clients.

 

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla que, en arribar a la zona de la plaça de Maria Agustina, es van trobar amb un home de 51 anys demanant auxili que presentava diferents ferides superficials en la cara i en un braç, en un clar estat nerviós. Segons relatava la víctima als agents, dos hòmens estaven causant problemes en un local d’oci nocturn i, a l’eixida, el van agredir, furtant-li els objectes personals que tenia a la renyonera.

 

La víctima, després de descriure els rostres dels presumptes agressors als agents, les patrulles de servici es van posar en marxa per a detindre’ls. Pocs minuts després, el Grup d’Intervenció de Proximitat va localitzar dos sospitosos en el carrer del Governador. Estos, en detectar la presència policial, pujaren ràpidament a un taxi amb la intenció de fugir, però van ser interceptats pels mateixos agents.

 

Els dos sospitosos, J. L. H. S, de 51 anys i S. M. B. de 43 anys, van ser registrats i entre les seues pertinences els policies localitzaren la renyonera de la víctima amb tots els seus objectes personals intactes. Finalment, van ser detinguts per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.