Detinguts per furtar i agredir a un home en Castelló

 

Dos hòmens de 51 i 43 anys d’edat han sigut detinguts esta matinada en Castelló, Plana Alta, per Agents de la Policia Local per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Els fets han ocorregut a les dos de la matinada, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre una telefonada del responsable d’un local d’oci del carrer del Comte Pestagua, indicant que dos persones es trobaven molestant als seus clients.

 

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla que, en arribar a la zona de la plaça de Maria Agustina, es van trobar amb un home de 51 anys demanant auxili que presentava diferents ferides superficials en la cara i en un braç, en un clar estat nerviós. Segons relatava la víctima als agents, dos hòmens estaven causant problemes en un local d’oci nocturn i, a l’eixida, el van agredir, furtant-li els objectes personals que tenia a la renyonera.

 

La víctima, després de descriure els rostres dels presumptes agressors als agents, les patrulles de servici es van posar en marxa per a detindre’ls. Pocs minuts després, el Grup d’Intervenció de Proximitat va localitzar dos sospitosos en el carrer del Governador. Estos, en detectar la presència policial, pujaren ràpidament a un taxi amb la intenció de fugir, però van ser interceptats pels mateixos agents.

 

Els dos sospitosos, J. L. H. S, de 51 anys i S. M. B. de 43 anys, van ser registrats i entre les seues pertinences els policies localitzaren la renyonera de la víctima amb tots els seus objectes personals intactes. Finalment, van ser detinguts per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.