Detinguts per furtar i agredir a un home en Castelló

 

Dos hòmens de 51 i 43 anys d’edat han sigut detinguts esta matinada en Castelló, Plana Alta, per Agents de la Policia Local per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Els fets han ocorregut a les dos de la matinada, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre una telefonada del responsable d’un local d’oci del carrer del Comte Pestagua, indicant que dos persones es trobaven molestant als seus clients.

 

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla que, en arribar a la zona de la plaça de Maria Agustina, es van trobar amb un home de 51 anys demanant auxili que presentava diferents ferides superficials en la cara i en un braç, en un clar estat nerviós. Segons relatava la víctima als agents, dos hòmens estaven causant problemes en un local d’oci nocturn i, a l’eixida, el van agredir, furtant-li els objectes personals que tenia a la renyonera.

 

La víctima, després de descriure els rostres dels presumptes agressors als agents, les patrulles de servici es van posar en marxa per a detindre’ls. Pocs minuts després, el Grup d’Intervenció de Proximitat va localitzar dos sospitosos en el carrer del Governador. Estos, en detectar la presència policial, pujaren ràpidament a un taxi amb la intenció de fugir, però van ser interceptats pels mateixos agents.

 

Els dos sospitosos, J. L. H. S, de 51 anys i S. M. B. de 43 anys, van ser registrats i entre les seues pertinences els policies localitzaren la renyonera de la víctima amb tots els seus objectes personals intactes. Finalment, van ser detinguts per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.