Detinguts per furtar i agredir a un home en Castelló

 

Dos hòmens de 51 i 43 anys d’edat han sigut detinguts esta matinada en Castelló, Plana Alta, per Agents de la Policia Local per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Els fets han ocorregut a les dos de la matinada, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre una telefonada del responsable d’un local d’oci del carrer del Comte Pestagua, indicant que dos persones es trobaven molestant als seus clients.

 

Fins al lloc es va desplaçar ràpidament una patrulla que, en arribar a la zona de la plaça de Maria Agustina, es van trobar amb un home de 51 anys demanant auxili que presentava diferents ferides superficials en la cara i en un braç, en un clar estat nerviós. Segons relatava la víctima als agents, dos hòmens estaven causant problemes en un local d’oci nocturn i, a l’eixida, el van agredir, furtant-li els objectes personals que tenia a la renyonera.

 

La víctima, després de descriure els rostres dels presumptes agressors als agents, les patrulles de servici es van posar en marxa per a detindre’ls. Pocs minuts després, el Grup d’Intervenció de Proximitat va localitzar dos sospitosos en el carrer del Governador. Estos, en detectar la presència policial, pujaren ràpidament a un taxi amb la intenció de fugir, però van ser interceptats pels mateixos agents.

 

Els dos sospitosos, J. L. H. S, de 51 anys i S. M. B. de 43 anys, van ser registrats i entre les seues pertinences els policies localitzaren la renyonera de la víctima amb tots els seus objectes personals intactes. Finalment, van ser detinguts per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.