Detinguts tres ocupes en un xalet en Torrent

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dimecres 5 de gener a dos menors d’edat, de 14 i 15 anys, i a un xic de 20 anys, després de ser pillats ocupant un xalet en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets van passar cap a les 10.30 hores del matí quan el propietari de la casa, de 70 anys, va sorprendre a quatre jóvens dins d’ella i ràpidament va intentar escapar per a avisar a la policia, però dos d’ells li ho van impedir. Pareix que el van agarrar del coll i el van tirar a terra.

 

A demés, un dels xics li va intentar clavar un ganivet en el pit que li va donar la xica, però que es va trencar en el moment de l’impacte. Els altres dos xics van escapar davant esta situació. La policia va ser avisada per un veí que va vore com 3 persones havien entrat dins del xalet. 

 

La policia els va pillar als 3 dins de la casa

Quan la policia va arribar a la casa es van trobar al propietari amb sang en el coll i, després de fer una inspecció pel xalet, es van trobar en el soterrani a un xic amb ferides en la cara i a la xica amb una ferida en el dit. Després de registrar-los li van intervindre un mòbil al xic, que era el del propietari, i un altre telèfon a la xica, que havia sigut robat en Madrid. 

 

Els agents van continuar buscant per la casa i van trobar el ganivet en l’entrada amb el que, presumptament, hauria sigut agredit el propietari de la casa. Fora del xalet, baix d’un arbre, van vore a dos jóvens que coincidien amb les característiques físiques dels dos que havien escapat, un d’ells menor d’edat i altre inimputable. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a tres dels xics com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i altre amb robatori amb força, i un d’ells per delicte d’amenaces. Pel que fa al menor inimputable, els policies el van entregar a son pare. Els altres dos menors van ser posats en llibertat i el major d’edat ha passat a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.