Detinguts tres ocupes en un xalet en Torrent

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dimecres 5 de gener a dos menors d’edat, de 14 i 15 anys, i a un xic de 20 anys, després de ser pillats ocupant un xalet en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets van passar cap a les 10.30 hores del matí quan el propietari de la casa, de 70 anys, va sorprendre a quatre jóvens dins d’ella i ràpidament va intentar escapar per a avisar a la policia, però dos d’ells li ho van impedir. Pareix que el van agarrar del coll i el van tirar a terra.

 

A demés, un dels xics li va intentar clavar un ganivet en el pit que li va donar la xica, però que es va trencar en el moment de l’impacte. Els altres dos xics van escapar davant esta situació. La policia va ser avisada per un veí que va vore com 3 persones havien entrat dins del xalet. 

 

La policia els va pillar als 3 dins de la casa

Quan la policia va arribar a la casa es van trobar al propietari amb sang en el coll i, després de fer una inspecció pel xalet, es van trobar en el soterrani a un xic amb ferides en la cara i a la xica amb una ferida en el dit. Després de registrar-los li van intervindre un mòbil al xic, que era el del propietari, i un altre telèfon a la xica, que havia sigut robat en Madrid. 

 

Els agents van continuar buscant per la casa i van trobar el ganivet en l’entrada amb el que, presumptament, hauria sigut agredit el propietari de la casa. Fora del xalet, baix d’un arbre, van vore a dos jóvens que coincidien amb les característiques físiques dels dos que havien escapat, un d’ells menor d’edat i altre inimputable. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a tres dels xics com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i altre amb robatori amb força, i un d’ells per delicte d’amenaces. Pel que fa al menor inimputable, els policies el van entregar a son pare. Els altres dos menors van ser posats en llibertat i el major d’edat ha passat a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.