Detinguts tres ocupes en un xalet en Torrent

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dimecres 5 de gener a dos menors d’edat, de 14 i 15 anys, i a un xic de 20 anys, després de ser pillats ocupant un xalet en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets van passar cap a les 10.30 hores del matí quan el propietari de la casa, de 70 anys, va sorprendre a quatre jóvens dins d’ella i ràpidament va intentar escapar per a avisar a la policia, però dos d’ells li ho van impedir. Pareix que el van agarrar del coll i el van tirar a terra.

 

A demés, un dels xics li va intentar clavar un ganivet en el pit que li va donar la xica, però que es va trencar en el moment de l’impacte. Els altres dos xics van escapar davant esta situació. La policia va ser avisada per un veí que va vore com 3 persones havien entrat dins del xalet. 

 

La policia els va pillar als 3 dins de la casa

Quan la policia va arribar a la casa es van trobar al propietari amb sang en el coll i, després de fer una inspecció pel xalet, es van trobar en el soterrani a un xic amb ferides en la cara i a la xica amb una ferida en el dit. Després de registrar-los li van intervindre un mòbil al xic, que era el del propietari, i un altre telèfon a la xica, que havia sigut robat en Madrid. 

 

Els agents van continuar buscant per la casa i van trobar el ganivet en l’entrada amb el que, presumptament, hauria sigut agredit el propietari de la casa. Fora del xalet, baix d’un arbre, van vore a dos jóvens que coincidien amb les característiques físiques dels dos que havien escapat, un d’ells menor d’edat i altre inimputable. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a tres dels xics com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i altre amb robatori amb força, i un d’ells per delicte d’amenaces. Pel que fa al menor inimputable, els policies el van entregar a son pare. Els altres dos menors van ser posats en llibertat i el major d’edat ha passat a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.