Detinguts tres ocupes en un xalet en Torrent

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dimecres 5 de gener a dos menors d’edat, de 14 i 15 anys, i a un xic de 20 anys, després de ser pillats ocupant un xalet en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets van passar cap a les 10.30 hores del matí quan el propietari de la casa, de 70 anys, va sorprendre a quatre jóvens dins d’ella i ràpidament va intentar escapar per a avisar a la policia, però dos d’ells li ho van impedir. Pareix que el van agarrar del coll i el van tirar a terra.

 

A demés, un dels xics li va intentar clavar un ganivet en el pit que li va donar la xica, però que es va trencar en el moment de l’impacte. Els altres dos xics van escapar davant esta situació. La policia va ser avisada per un veí que va vore com 3 persones havien entrat dins del xalet. 

 

La policia els va pillar als 3 dins de la casa

Quan la policia va arribar a la casa es van trobar al propietari amb sang en el coll i, després de fer una inspecció pel xalet, es van trobar en el soterrani a un xic amb ferides en la cara i a la xica amb una ferida en el dit. Després de registrar-los li van intervindre un mòbil al xic, que era el del propietari, i un altre telèfon a la xica, que havia sigut robat en Madrid. 

 

Els agents van continuar buscant per la casa i van trobar el ganivet en l’entrada amb el que, presumptament, hauria sigut agredit el propietari de la casa. Fora del xalet, baix d’un arbre, van vore a dos jóvens que coincidien amb les característiques físiques dels dos que havien escapat, un d’ells menor d’edat i altre inimputable. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a tres dels xics com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i altre amb robatori amb força, i un d’ells per delicte d’amenaces. Pel que fa al menor inimputable, els policies el van entregar a son pare. Els altres dos menors van ser posats en llibertat i el major d’edat ha passat a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.

El València Basket tanca el mínim de jugadors ‘cupo’ però encara vol reforçar la plantilla

El València Basket ha assolit el mínim de quatre jugadors 'cupo' amb el fitxatge de Mario Saint-Supéry, però el club encara vol incorporar almenys un jugador més per a mantindre marge de maniobra en l’ACB.

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.