Detinguts tres ocupes en un xalet en Torrent

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dimecres 5 de gener a dos menors d’edat, de 14 i 15 anys, i a un xic de 20 anys, després de ser pillats ocupant un xalet en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets van passar cap a les 10.30 hores del matí quan el propietari de la casa, de 70 anys, va sorprendre a quatre jóvens dins d’ella i ràpidament va intentar escapar per a avisar a la policia, però dos d’ells li ho van impedir. Pareix que el van agarrar del coll i el van tirar a terra.

 

A demés, un dels xics li va intentar clavar un ganivet en el pit que li va donar la xica, però que es va trencar en el moment de l’impacte. Els altres dos xics van escapar davant esta situació. La policia va ser avisada per un veí que va vore com 3 persones havien entrat dins del xalet. 

 

La policia els va pillar als 3 dins de la casa

Quan la policia va arribar a la casa es van trobar al propietari amb sang en el coll i, després de fer una inspecció pel xalet, es van trobar en el soterrani a un xic amb ferides en la cara i a la xica amb una ferida en el dit. Després de registrar-los li van intervindre un mòbil al xic, que era el del propietari, i un altre telèfon a la xica, que havia sigut robat en Madrid. 

 

Els agents van continuar buscant per la casa i van trobar el ganivet en l’entrada amb el que, presumptament, hauria sigut agredit el propietari de la casa. Fora del xalet, baix d’un arbre, van vore a dos jóvens que coincidien amb les característiques físiques dels dos que havien escapat, un d’ells menor d’edat i altre inimputable. 

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a tres dels xics com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i altre amb robatori amb força, i un d’ells per delicte d’amenaces. Pel que fa al menor inimputable, els policies el van entregar a son pare. Els altres dos menors van ser posats en llibertat i el major d’edat ha passat a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.