Detinguts en València un pare i els seus dos fills, per amenaçar amb ganivets a un home i agredir-lo

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 44 anys i als seus dos fills, de 16 i 23 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, amenaces, tinença d’armes i delicte lleu de lesions.

 

Segons han explicat fonts policials, els acusats han amenaçat a un home amb ganivets i li han agredit amb l’objectiu de trobar a un altre home per a assassinar-lo, tal com han manifestat els presumptes autors de l’agressió.  

 

Els fets s’han produït este dissabte, 12 de setembre, cap a les 19.00 hores, en el districte de Trànsits, en València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van vore a quatre persones i una d’elles agarrava pel coll a una altra, mentre ocultava un ganivet.

 

Els agressors portaven diverses armes

Els seus dos acompanyants portaven una arma blanca a la mà i l’altra, en la butxaca, han informat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han llevat les armes als sospitosos i han assistit a la víctima, que estava molt nerviosa i presentava un tall en el nas i diferents contusions.

 

D’altra banda, les autoritats han intervingut una navalla de 10 centímetres de fulla i quatre ganivets, d’entre 10 i 25 centímetres. A demés, els agents han descobert que els tres sospitosos són un pare i dos fills, un d’ells menor d’edat.

 

Finalment, els policies han detingut a les tres persones. Els detinguts majors d’edat, ja tenien antecedents policials, i han passat a disposició judicial, mentres que el xiquet ha sigut posat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.