Detinguts en València un pare i els seus dos fills, per amenaçar amb ganivets a un home i agredir-lo

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 44 anys i als seus dos fills, de 16 i 23 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, amenaces, tinença d’armes i delicte lleu de lesions.

 

Segons han explicat fonts policials, els acusats han amenaçat a un home amb ganivets i li han agredit amb l’objectiu de trobar a un altre home per a assassinar-lo, tal com han manifestat els presumptes autors de l’agressió.  

 

Els fets s’han produït este dissabte, 12 de setembre, cap a les 19.00 hores, en el districte de Trànsits, en València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van vore a quatre persones i una d’elles agarrava pel coll a una altra, mentre ocultava un ganivet.

 

Els agressors portaven diverses armes

Els seus dos acompanyants portaven una arma blanca a la mà i l’altra, en la butxaca, han informat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han llevat les armes als sospitosos i han assistit a la víctima, que estava molt nerviosa i presentava un tall en el nas i diferents contusions.

 

D’altra banda, les autoritats han intervingut una navalla de 10 centímetres de fulla i quatre ganivets, d’entre 10 i 25 centímetres. A demés, els agents han descobert que els tres sospitosos són un pare i dos fills, un d’ells menor d’edat.

 

Finalment, els policies han detingut a les tres persones. Els detinguts majors d’edat, ja tenien antecedents policials, i han passat a disposició judicial, mentres que el xiquet ha sigut posat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.