12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detinguts en València un pare i els seus dos fills, per amenaçar amb ganivets a un home i agredir-lo

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 44 anys i als seus dos fills, de 16 i 23 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, amenaces, tinença d’armes i delicte lleu de lesions.

 

Segons han explicat fonts policials, els acusats han amenaçat a un home amb ganivets i li han agredit amb l’objectiu de trobar a un altre home per a assassinar-lo, tal com han manifestat els presumptes autors de l’agressió.  

 

Els fets s’han produït este dissabte, 12 de setembre, cap a les 19.00 hores, en el districte de Trànsits, en València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van vore a quatre persones i una d’elles agarrava pel coll a una altra, mentre ocultava un ganivet.

 

Els agressors portaven diverses armes

Els seus dos acompanyants portaven una arma blanca a la mà i l’altra, en la butxaca, han informat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han llevat les armes als sospitosos i han assistit a la víctima, que estava molt nerviosa i presentava un tall en el nas i diferents contusions.

 

D’altra banda, les autoritats han intervingut una navalla de 10 centímetres de fulla i quatre ganivets, d’entre 10 i 25 centímetres. A demés, els agents han descobert que els tres sospitosos són un pare i dos fills, un d’ells menor d’edat.

 

Finalment, els policies han detingut a les tres persones. Els detinguts majors d’edat, ja tenien antecedents policials, i han passat a disposició judicial, mentres que el xiquet ha sigut posat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.