12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Detinguts en València un pare i els seus dos fills, per amenaçar amb ganivets a un home i agredir-lo

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 44 anys i als seus dos fills, de 16 i 23 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, amenaces, tinença d’armes i delicte lleu de lesions.

 

Segons han explicat fonts policials, els acusats han amenaçat a un home amb ganivets i li han agredit amb l’objectiu de trobar a un altre home per a assassinar-lo, tal com han manifestat els presumptes autors de l’agressió.  

 

Els fets s’han produït este dissabte, 12 de setembre, cap a les 19.00 hores, en el districte de Trànsits, en València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van vore a quatre persones i una d’elles agarrava pel coll a una altra, mentre ocultava un ganivet.

 

Els agressors portaven diverses armes

Els seus dos acompanyants portaven una arma blanca a la mà i l’altra, en la butxaca, han informat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han llevat les armes als sospitosos i han assistit a la víctima, que estava molt nerviosa i presentava un tall en el nas i diferents contusions.

 

D’altra banda, les autoritats han intervingut una navalla de 10 centímetres de fulla i quatre ganivets, d’entre 10 i 25 centímetres. A demés, els agents han descobert que els tres sospitosos són un pare i dos fills, un d’ells menor d’edat.

 

Finalment, els policies han detingut a les tres persones. Els detinguts majors d’edat, ja tenien antecedents policials, i han passat a disposició judicial, mentres que el xiquet ha sigut posat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.

El Vila-real va guanyar quatre i va empatar una en els seus sis ultimes visites al Betis

El Vila-real visita el Villamarín en la jornada 20 amb una ratxa recent molt favorable: quatre victòries i un empat en sis eixides. La ultima derrota va ser en 2022-23.

El PSPV acusa a Mompó d’atribuir-se assoliments en la reconstrucció del clavegueram sufragada pel Govern

El PSPV ha acusat a Vicent Mompó d'atribuir-se un lideratge en la reconstrucció del clavegueram danyat per la DANA malgrat que el finançament és íntegre del Govern. Sosté que la Diputació només presta assistència tècnica i amb retard.

La comissió de la DANA en el Congrés preveu citar a Feijóo el 27 de gener

PSOE i Sumar, amb majoria en la taula, impulsen la citació de Feijóo per a explicar quina informació va rebre sobre la DANA i les seues declaracions posteriors. La data prevista és el 27 de gener, pendent de confirmació formal.

Sindicats sanitaris exigixen diàleg i compliment d’acords a València

Satse, CCOO, UGT, CSIF, Intersindical Salut-IV i Simap es concentren de nou davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar el bloqueig negociador. Reclamen implantar la jornada de 35 hores i reactivar pactes paralitzats, i avisen de més mobilitzacions si no hi ha avanços.

Schareina guanya la novena etapa de motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Schareina s'ha adjudicat la novena etapa de motos del Dakar 2026, primera part de la marató. Sanders ha recuperat el lideratge i Benavides ha caigut al tercer després de cedir més d'11 minuts.

Schareina guanya l’etapa 9 del Dakar 2026 en motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Tosha Schareina s'ha imposat en la novena etapa de motos del Ral·li Dakar 2026, primera mitat de la marató. Daniel Sanders recupera el lideratge i Benavides cau a tercer.