Detinguts en València un pare i els seus dos fills, per amenaçar amb ganivets a un home i agredir-lo

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 44 anys i als seus dos fills, de 16 i 23 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, amenaces, tinença d’armes i delicte lleu de lesions.

 

Segons han explicat fonts policials, els acusats han amenaçat a un home amb ganivets i li han agredit amb l’objectiu de trobar a un altre home per a assassinar-lo, tal com han manifestat els presumptes autors de l’agressió.  

 

Els fets s’han produït este dissabte, 12 de setembre, cap a les 19.00 hores, en el districte de Trànsits, en València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van vore a quatre persones i una d’elles agarrava pel coll a una altra, mentre ocultava un ganivet.

 

Els agressors portaven diverses armes

Els seus dos acompanyants portaven una arma blanca a la mà i l’altra, en la butxaca, han informat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han llevat les armes als sospitosos i han assistit a la víctima, que estava molt nerviosa i presentava un tall en el nas i diferents contusions.

 

D’altra banda, les autoritats han intervingut una navalla de 10 centímetres de fulla i quatre ganivets, d’entre 10 i 25 centímetres. A demés, els agents han descobert que els tres sospitosos són un pare i dos fills, un d’ells menor d’edat.

 

Finalment, els policies han detingut a les tres persones. Els detinguts majors d’edat, ja tenien antecedents policials, i han passat a disposició judicial, mentres que el xiquet ha sigut posat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.