16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Detinguts en València un pare i els seus dos fills, per amenaçar amb ganivets a un home i agredir-lo

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 44 anys i als seus dos fills, de 16 i 23 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, amenaces, tinença d’armes i delicte lleu de lesions.

 

Segons han explicat fonts policials, els acusats han amenaçat a un home amb ganivets i li han agredit amb l’objectiu de trobar a un altre home per a assassinar-lo, tal com han manifestat els presumptes autors de l’agressió.  

 

Els fets s’han produït este dissabte, 12 de setembre, cap a les 19.00 hores, en el districte de Trànsits, en València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van vore a quatre persones i una d’elles agarrava pel coll a una altra, mentre ocultava un ganivet.

 

Els agressors portaven diverses armes

Els seus dos acompanyants portaven una arma blanca a la mà i l’altra, en la butxaca, han informat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han llevat les armes als sospitosos i han assistit a la víctima, que estava molt nerviosa i presentava un tall en el nas i diferents contusions.

 

D’altra banda, les autoritats han intervingut una navalla de 10 centímetres de fulla i quatre ganivets, d’entre 10 i 25 centímetres. A demés, els agents han descobert que els tres sospitosos són un pare i dos fills, un d’ells menor d’edat.

 

Finalment, els policies han detingut a les tres persones. Els detinguts majors d’edat, ja tenien antecedents policials, i han passat a disposició judicial, mentres que el xiquet ha sigut posat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Hospitalitzat un britànic després de rebre diversos impactes de bala en Orihuela Costa

Un ciutadà britànic roman ingressat en estat estable després de rebre diversos impactes de bala en Mont Zenia, Orihuela Costa. La Guàrdia Civil investiga i no hi ha detencions.

La jutgessa de la DANA cita a Feijóo com a testimoni a petició d’un grup de víctimes

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni a petició d'una associació de víctimes que exercix l'acusació particular.

CCOO alerta de 300 dies d’espera en dependència i 16.000 persones sense prestació en la Comunitat Valenciana

El sindicat advertix de demores mitjanes de 300 dies, 120 per damunt del màxim legal, i de 16.000 persones pendents d'ajuda. La Generalitat replica amb més pressupost i una reducció del 28,6% de la llista.

Cuenca accepta que la jutgessa consulte si és possible recuperar els seus missatges de WhatsApp amb Mazón del 29-O

José Manuel Cuenca ha acceptat que es consulte a la Generalitat si poden recuperar-se els seus missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón del 29-O i, si és viable, que se li demane consentiment per a incorporar-los a la causa per la DANA. La jutgessa i el fiscal han rebutjat imputar-li al no tindre comandament en la gestió de l'emergència.

El preu del torró puja un 16% per l’alça de l’ametla i l’ou, segons l’OCU

El torró tradicional ha encarit un 15,95% i costa de mitjana 23 euros/kg. La pujada s'ha concentrat en les marques de fabricant i s'explica per l'alça d'ametla i ou.

La UE continua negociant les quotes de 2026 després d’una primera proposta sense avanços per a Espanya

Els ministres de Pesca de la UE encaren una altra jornada per a tancar les possibilitats de 2026 a Atlàntic i els dies de pesca al Mediterrani. La primera proposta de compromís aporta pocs avanços per a Espanya, que busca marge al Mediterrani i solucions per al verat davant la falta d'acord amb els Estats costaners.

Avís taronja per pluges de 40 litres en una hora en el sud de València el diumenge

Aemet ha establit l'avís taronja per 40 l/m² en una hora este diumenge a la vesprada en el sud de València. S'espera un cap de setmana plujós, fred i amb tempestes.

El PSOE es reafirma a esgotar la legislatura i defén que el Govern funciona bé

Rebeca Torró ha reiterat que l'Executiu 'governa i funciona bé' i que respon 'amb absoluta contundència' als casos que l'oposició esgrimix per a demanar eleccions.