Mor la xiqueta, de sis anys, ferida per l’incendi d’este dimarts en Castellar

Castellar

Lloc dels fets en Castellar | Maps

 

ACTUALITZAT 01/11/2019 15.55 hores. La xiqueta, de sis anys, afectada per l’incendi d’este dimarts en un edifici de la pedania valenciana de Castellar, ha mort este dijous en l’Hospital la Fe de València a causa de la intoxicació de fum que va patir.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la mare de la menor, que va resultar ferida mentres intentava rescatar a la seua filla, continua hospitalitzada en estat greu

 

El foc es va iniciar en el quartet dels comptadors de la llum de l’edifici, però es va estendre molt ràpidament pel forat de l’ascensor i el de les escales, provocant una gran columna de foc en les quatre plantes de l’edifici.

 

Diversos afectats, entre ells un xiquet, per un incendi en un edifici de Castellar

Este dimarts al migdia s’ha declarat un incendi en el carrer Campana, dins de la pedania de Castellar, en València. 

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents efectius de bombers, que, tal com ha informat ‘Las Províncias’, treballen per a extingir les flames a hores d’ara. 

 

L’incident ha provocat diferents afectats per inhalació de fums, entre ells un xiquet que ha hagut de ser traslladat a un hospital. Fins al lloc s’han desplaçat també equips d’emergències que estan atenent els ferits ‘in situ’. 

 

La quantitat de fum ha obligat a desallotjar l’edifici i vivendes pròximes. Segons pareix, el foc podria haver iniciat en un quart de comptadors de l’edifici.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.