Mor la xiqueta, de sis anys, ferida per l’incendi d’este dimarts en Castellar

Castellar

Lloc dels fets en Castellar | Maps

 

ACTUALITZAT 01/11/2019 15.55 hores. La xiqueta, de sis anys, afectada per l’incendi d’este dimarts en un edifici de la pedania valenciana de Castellar, ha mort este dijous en l’Hospital la Fe de València a causa de la intoxicació de fum que va patir.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la mare de la menor, que va resultar ferida mentres intentava rescatar a la seua filla, continua hospitalitzada en estat greu

 

El foc es va iniciar en el quartet dels comptadors de la llum de l’edifici, però es va estendre molt ràpidament pel forat de l’ascensor i el de les escales, provocant una gran columna de foc en les quatre plantes de l’edifici.

 

Diversos afectats, entre ells un xiquet, per un incendi en un edifici de Castellar

Este dimarts al migdia s’ha declarat un incendi en el carrer Campana, dins de la pedania de Castellar, en València. 

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents efectius de bombers, que, tal com ha informat ‘Las Províncias’, treballen per a extingir les flames a hores d’ara. 

 

L’incident ha provocat diferents afectats per inhalació de fums, entre ells un xiquet que ha hagut de ser traslladat a un hospital. Fins al lloc s’han desplaçat també equips d’emergències que estan atenent els ferits ‘in situ’. 

 

La quantitat de fum ha obligat a desallotjar l’edifici i vivendes pròximes. Segons pareix, el foc podria haver iniciat en un quart de comptadors de l’edifici.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El juí a Rafa Mir per presumpta agressió sexual es fixa per al 28 de maig

L'Audiència Provincial de València ha assenyalat el 28 de maig per al juí a Rafa Mir i Pablo Jara per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, amb una forta petició de pena per part de la Fiscalia i la defensa reclamant la lliure absolució.

Elx busca la salvació recolzat en els dols directes i un calendari favorable

L'Elx s'aferra als enfrontaments directes i a un calendari amb rivals sense pressió per a sumar almenys 10 punts en les set jornades restants i assegurar la permanència.

Atracament a un banc a Benetússer amb les netejadores emmanillades

La Guàrdia Civil investiga l'atracament a una sucursal bancària a Benetússer, on tres hòmens encaputxats van accedir per un butró i van emmanillar a les empleades de la neteja.

Catalá sosté la legalitat de l’Ajuntament després de l’obertura de diligències per prevaricació

María José Catalá assegura que la investigació de la Fiscalia Anticorrupció per presumpta prevaricació i tràfic d'influències és un tràmit habitual i defén la transparència en la recol·locació de personal de l'extint Consorci València 2007.

Anticorrupció obri una investigació a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta trama de col·locacions

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres càrrecs i funcionaris per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de selecció de personal denunciats per Compromís i la IGAE.

Cinc dels sis tècnics citats no acudixen a la comissió per les vivendes públiques d’Alacant

Cinc dels sis tècnics municipals citats a la comissió que investiga l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan no han comparegut, generant crítiques de l'oposició per falta de transparència i accés a la documentació.

PHotoESPAÑA 2026 aposta per una mirada femenina i experimental amb més de 300 artistes

PHotoESPAÑA 2026 reunix l'obra de més de 300 artistes en prop de cent exposicions amb una marcada perspectiva femenina i una forta vocació experimental. Madrid és l'epicentre d'un festival que s'estén per altres ciutats espanyoles i arriba fins a Asunción.

Bernabé vincula la investigació al Consorci València 2007 amb la mala gestió que, assegura, torna amb el PP

Pilar Bernabé recorda el rescat del Consorci València 2007 i la condonació de 400 milions mentres lamenta que la Fiscalia investigue de nou possibles irregularitats en la gestió sota l'actual govern municipal.