Mor la xiqueta, de sis anys, ferida per l’incendi d’este dimarts en Castellar

Castellar

Lloc dels fets en Castellar | Maps

 

ACTUALITZAT 01/11/2019 15.55 hores. La xiqueta, de sis anys, afectada per l’incendi d’este dimarts en un edifici de la pedania valenciana de Castellar, ha mort este dijous en l’Hospital la Fe de València a causa de la intoxicació de fum que va patir.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la mare de la menor, que va resultar ferida mentres intentava rescatar a la seua filla, continua hospitalitzada en estat greu

 

El foc es va iniciar en el quartet dels comptadors de la llum de l’edifici, però es va estendre molt ràpidament pel forat de l’ascensor i el de les escales, provocant una gran columna de foc en les quatre plantes de l’edifici.

 

Diversos afectats, entre ells un xiquet, per un incendi en un edifici de Castellar

Este dimarts al migdia s’ha declarat un incendi en el carrer Campana, dins de la pedania de Castellar, en València. 

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents efectius de bombers, que, tal com ha informat ‘Las Províncias’, treballen per a extingir les flames a hores d’ara. 

 

L’incident ha provocat diferents afectats per inhalació de fums, entre ells un xiquet que ha hagut de ser traslladat a un hospital. Fins al lloc s’han desplaçat també equips d’emergències que estan atenent els ferits ‘in situ’. 

 

La quantitat de fum ha obligat a desallotjar l’edifici i vivendes pròximes. Segons pareix, el foc podria haver iniciat en un quart de comptadors de l’edifici.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.