Mor la xiqueta, de sis anys, ferida per l’incendi d’este dimarts en Castellar

Castellar

Lloc dels fets en Castellar | Maps

 

ACTUALITZAT 01/11/2019 15.55 hores. La xiqueta, de sis anys, afectada per l’incendi d’este dimarts en un edifici de la pedania valenciana de Castellar, ha mort este dijous en l’Hospital la Fe de València a causa de la intoxicació de fum que va patir.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la mare de la menor, que va resultar ferida mentres intentava rescatar a la seua filla, continua hospitalitzada en estat greu

 

El foc es va iniciar en el quartet dels comptadors de la llum de l’edifici, però es va estendre molt ràpidament pel forat de l’ascensor i el de les escales, provocant una gran columna de foc en les quatre plantes de l’edifici.

 

Diversos afectats, entre ells un xiquet, per un incendi en un edifici de Castellar

Este dimarts al migdia s’ha declarat un incendi en el carrer Campana, dins de la pedania de Castellar, en València. 

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents efectius de bombers, que, tal com ha informat ‘Las Províncias’, treballen per a extingir les flames a hores d’ara. 

 

L’incident ha provocat diferents afectats per inhalació de fums, entre ells un xiquet que ha hagut de ser traslladat a un hospital. Fins al lloc s’han desplaçat també equips d’emergències que estan atenent els ferits ‘in situ’. 

 

La quantitat de fum ha obligat a desallotjar l’edifici i vivendes pròximes. Segons pareix, el foc podria haver iniciat en un quart de comptadors de l’edifici.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.