Mor la xiqueta, de sis anys, ferida per l’incendi d’este dimarts en Castellar

Castellar

Lloc dels fets en Castellar | Maps

 

ACTUALITZAT 01/11/2019 15.55 hores. La xiqueta, de sis anys, afectada per l’incendi d’este dimarts en un edifici de la pedania valenciana de Castellar, ha mort este dijous en l’Hospital la Fe de València a causa de la intoxicació de fum que va patir.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la mare de la menor, que va resultar ferida mentres intentava rescatar a la seua filla, continua hospitalitzada en estat greu

 

El foc es va iniciar en el quartet dels comptadors de la llum de l’edifici, però es va estendre molt ràpidament pel forat de l’ascensor i el de les escales, provocant una gran columna de foc en les quatre plantes de l’edifici.

 

Diversos afectats, entre ells un xiquet, per un incendi en un edifici de Castellar

Este dimarts al migdia s’ha declarat un incendi en el carrer Campana, dins de la pedania de Castellar, en València. 

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents efectius de bombers, que, tal com ha informat ‘Las Províncias’, treballen per a extingir les flames a hores d’ara. 

 

L’incident ha provocat diferents afectats per inhalació de fums, entre ells un xiquet que ha hagut de ser traslladat a un hospital. Fins al lloc s’han desplaçat també equips d’emergències que estan atenent els ferits ‘in situ’. 

 

La quantitat de fum ha obligat a desallotjar l’edifici i vivendes pròximes. Segons pareix, el foc podria haver iniciat en un quart de comptadors de l’edifici.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.