Diversos ferits en dos accidents produïts un a la N-330 i l’altre a la CV-35

 

Sobre les 8:30 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre un cotxe i una furgoneta, en la N-330, quilòmete 135, en terme municipal de Cofrents, a la comarca de la Vall d’Aiora.

  

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) dotada amb metge d’Atenció Primària i una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

   

Els serveis mèdics han assistit a 2 ferits, una dona de 61 anys amb fractura costal, traslladada a l’Hospital de Requena en la unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i un home de 51 anys amb politraumatisme, evacuat en l’ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital d’Almansa.

 

Un altre accident entre dos turismes a la comarca dels Serrans

  

D’altra banda, a les 9 hores ha entrat un altre avís, en aquest cas s’alertava al CICU d’un accident en el qual s’han vist implicats dos turismes, en la CV-35, a l’altura del quilòmetre 81, en terme municipal de Tuéjar, a la comarca dels Serrans.

  

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d’Atenció Primària. Com a conseqüència d’aquest accident ha resultat ferit un home de 81 anys que ha estat assistit pels serveis mèdics per nombroses contusions i posteriorment ha estat traslladat en la unitat SVB a l’Hospital de Lliria.

 

Un camió s’ha incendiat a l’AP-7 a Castelló

 

Esta matinada s’ha produït un accident en el qual un camió ha bolcat i a continuació ha botat en flames. El sinistre ha ocorregut a l’autopista AP-7, en el seu tram entre Vila-Real, a la Plana Baixa, i Almassora, a la Plana Alta en direcció Barcelona. El camió segons sembla ha bolcat enmig de la calçada en el carril dret del vial i més tard aquest ha quedat tallat per Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat efectius del parc de bombers de la Plana Baixa, del Consorci Provincial de la Diputació i han actuat per extingir el foc, que segons s’ha informat, s’ha originat per la fuga de gasoil del dipòsit. Afortunadament, no cal lamentar danys personals, sols materials, ja que el camió ha quedat molt afectat per les flames.

Últimes notícies

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.