Diversos ferits en dos accidents produïts un a la N-330 i l’altre a la CV-35

 

Sobre les 8:30 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre un cotxe i una furgoneta, en la N-330, quilòmete 135, en terme municipal de Cofrents, a la comarca de la Vall d’Aiora.

  

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) dotada amb metge d’Atenció Primària i una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

   

Els serveis mèdics han assistit a 2 ferits, una dona de 61 anys amb fractura costal, traslladada a l’Hospital de Requena en la unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i un home de 51 anys amb politraumatisme, evacuat en l’ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital d’Almansa.

 

Un altre accident entre dos turismes a la comarca dels Serrans

  

D’altra banda, a les 9 hores ha entrat un altre avís, en aquest cas s’alertava al CICU d’un accident en el qual s’han vist implicats dos turismes, en la CV-35, a l’altura del quilòmetre 81, en terme municipal de Tuéjar, a la comarca dels Serrans.

  

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d’Atenció Primària. Com a conseqüència d’aquest accident ha resultat ferit un home de 81 anys que ha estat assistit pels serveis mèdics per nombroses contusions i posteriorment ha estat traslladat en la unitat SVB a l’Hospital de Lliria.

 

Un camió s’ha incendiat a l’AP-7 a Castelló

 

Esta matinada s’ha produït un accident en el qual un camió ha bolcat i a continuació ha botat en flames. El sinistre ha ocorregut a l’autopista AP-7, en el seu tram entre Vila-Real, a la Plana Baixa, i Almassora, a la Plana Alta en direcció Barcelona. El camió segons sembla ha bolcat enmig de la calçada en el carril dret del vial i més tard aquest ha quedat tallat per Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat efectius del parc de bombers de la Plana Baixa, del Consorci Provincial de la Diputació i han actuat per extingir el foc, que segons s’ha informat, s’ha originat per la fuga de gasoil del dipòsit. Afortunadament, no cal lamentar danys personals, sols materials, ja que el camió ha quedat molt afectat per les flames.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.