Diversos ferits en dos accidents produïts un a la N-330 i l’altre a la CV-35

 

Sobre les 8:30 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre un cotxe i una furgoneta, en la N-330, quilòmete 135, en terme municipal de Cofrents, a la comarca de la Vall d’Aiora.

  

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) dotada amb metge d’Atenció Primària i una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

   

Els serveis mèdics han assistit a 2 ferits, una dona de 61 anys amb fractura costal, traslladada a l’Hospital de Requena en la unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i un home de 51 anys amb politraumatisme, evacuat en l’ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital d’Almansa.

 

Un altre accident entre dos turismes a la comarca dels Serrans

  

D’altra banda, a les 9 hores ha entrat un altre avís, en aquest cas s’alertava al CICU d’un accident en el qual s’han vist implicats dos turismes, en la CV-35, a l’altura del quilòmetre 81, en terme municipal de Tuéjar, a la comarca dels Serrans.

  

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d’Atenció Primària. Com a conseqüència d’aquest accident ha resultat ferit un home de 81 anys que ha estat assistit pels serveis mèdics per nombroses contusions i posteriorment ha estat traslladat en la unitat SVB a l’Hospital de Lliria.

 

Un camió s’ha incendiat a l’AP-7 a Castelló

 

Esta matinada s’ha produït un accident en el qual un camió ha bolcat i a continuació ha botat en flames. El sinistre ha ocorregut a l’autopista AP-7, en el seu tram entre Vila-Real, a la Plana Baixa, i Almassora, a la Plana Alta en direcció Barcelona. El camió segons sembla ha bolcat enmig de la calçada en el carril dret del vial i més tard aquest ha quedat tallat per Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat efectius del parc de bombers de la Plana Baixa, del Consorci Provincial de la Diputació i han actuat per extingir el foc, que segons s’ha informat, s’ha originat per la fuga de gasoil del dipòsit. Afortunadament, no cal lamentar danys personals, sols materials, ja que el camió ha quedat molt afectat per les flames.

Últimes notícies

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.