Diversos ferits en dos accidents produïts un a la N-330 i l’altre a la CV-35

 

Sobre les 8:30 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre un cotxe i una furgoneta, en la N-330, quilòmete 135, en terme municipal de Cofrents, a la comarca de la Vall d’Aiora.

  

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) dotada amb metge d’Atenció Primària i una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

   

Els serveis mèdics han assistit a 2 ferits, una dona de 61 anys amb fractura costal, traslladada a l’Hospital de Requena en la unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i un home de 51 anys amb politraumatisme, evacuat en l’ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital d’Almansa.

 

Un altre accident entre dos turismes a la comarca dels Serrans

  

D’altra banda, a les 9 hores ha entrat un altre avís, en aquest cas s’alertava al CICU d’un accident en el qual s’han vist implicats dos turismes, en la CV-35, a l’altura del quilòmetre 81, en terme municipal de Tuéjar, a la comarca dels Serrans.

  

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d’Atenció Primària. Com a conseqüència d’aquest accident ha resultat ferit un home de 81 anys que ha estat assistit pels serveis mèdics per nombroses contusions i posteriorment ha estat traslladat en la unitat SVB a l’Hospital de Lliria.

 

Un camió s’ha incendiat a l’AP-7 a Castelló

 

Esta matinada s’ha produït un accident en el qual un camió ha bolcat i a continuació ha botat en flames. El sinistre ha ocorregut a l’autopista AP-7, en el seu tram entre Vila-Real, a la Plana Baixa, i Almassora, a la Plana Alta en direcció Barcelona. El camió segons sembla ha bolcat enmig de la calçada en el carril dret del vial i més tard aquest ha quedat tallat per Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat efectius del parc de bombers de la Plana Baixa, del Consorci Provincial de la Diputació i han actuat per extingir el foc, que segons s’ha informat, s’ha originat per la fuga de gasoil del dipòsit. Afortunadament, no cal lamentar danys personals, sols materials, ja que el camió ha quedat molt afectat per les flames.

Últimes notícies

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.