Diversos ferits en dos accidents produïts un a la N-330 i l’altre a la CV-35

Ejemplo de shortcode con estilo
  Sobre les 8:30 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre un cotxe i una furgoneta, en la N-330, quilòmete 135, en terme municipal de Cofrents, a la comarca de la Vall d’Aiora.    El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) dotada amb metge d’Atenció Primària i una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica […]

 

Sobre les 8:30 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre un cotxe i una furgoneta, en la N-330, quilòmete 135, en terme municipal de Cofrents, a la comarca de la Vall d’Aiora.

  

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) dotada amb metge d’Atenció Primària i una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

   

Els serveis mèdics han assistit a 2 ferits, una dona de 61 anys amb fractura costal, traslladada a l’Hospital de Requena en la unitat de Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i un home de 51 anys amb politraumatisme, evacuat en l’ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital d’Almansa.

 

Un altre accident entre dos turismes a la comarca dels Serrans

  

D’altra banda, a les 9 hores ha entrat un altre avís, en aquest cas s’alertava al CICU d’un accident en el qual s’han vist implicats dos turismes, en la CV-35, a l’altura del quilòmetre 81, en terme municipal de Tuéjar, a la comarca dels Serrans.

  

Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d’Atenció Primària. Com a conseqüència d’aquest accident ha resultat ferit un home de 81 anys que ha estat assistit pels serveis mèdics per nombroses contusions i posteriorment ha estat traslladat en la unitat SVB a l’Hospital de Lliria.

 

Un camió s’ha incendiat a l’AP-7 a Castelló

 

Esta matinada s’ha produït un accident en el qual un camió ha bolcat i a continuació ha botat en flames. El sinistre ha ocorregut a l’autopista AP-7, en el seu tram entre Vila-Real, a la Plana Baixa, i Almassora, a la Plana Alta en direcció Barcelona. El camió segons sembla ha bolcat enmig de la calçada en el carril dret del vial i més tard aquest ha quedat tallat per Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat efectius del parc de bombers de la Plana Baixa, del Consorci Provincial de la Diputació i han actuat per extingir el foc, que segons s’ha informat, s’ha originat per la fuga de gasoil del dipòsit. Afortunadament, no cal lamentar danys personals, sols materials, ja que el camió ha quedat molt afectat per les flames.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.