9.2 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Una dona detinguda per atacar amb arma blanca a dos policies en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en la ciutat de València a una dona després que esta agredira a dos agents, que han eixit il·lesos de l’altercat gràcies als seus jupetins antibales. L’arrestada ha sigut traslladada a un hospital per a la seua avaluació psiquiàtrica.

 

Els fets han passat cap a les 15.45 hores d’este dijous, quan la Sala ha rebut un avís d’alarma en una casa del carrer de Xile de València, segons han informat Europa Press fonts policials. Un indicatiu policial s’ha desplaçat fins allí, a on una dona ha obert la porta per a després agredir als agents. L’arma blanca ha impactat contra el jupetí antibales dels agents, que gràcies a este equipament no han patit ferides.

 

Els policies han procedit a la detenció de la dona, que ha sigut traslladada a un hospital perquè se li faça una valoració psiquiàtrica, segons les mateixes fonts. D’acord amb la informació avançada pel diari Les Províncies, la dona ja havia protagonitzat un incident violent dies abans.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.