16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Una dona detinguda per atacar amb arma blanca a dos policies en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en la ciutat de València a una dona després que esta agredira a dos agents, que han eixit il·lesos de l’altercat gràcies als seus jupetins antibales. L’arrestada ha sigut traslladada a un hospital per a la seua avaluació psiquiàtrica.

 

Els fets han passat cap a les 15.45 hores d’este dijous, quan la Sala ha rebut un avís d’alarma en una casa del carrer de Xile de València, segons han informat Europa Press fonts policials. Un indicatiu policial s’ha desplaçat fins allí, a on una dona ha obert la porta per a després agredir als agents. L’arma blanca ha impactat contra el jupetí antibales dels agents, que gràcies a este equipament no han patit ferides.

 

Els policies han procedit a la detenció de la dona, que ha sigut traslladada a un hospital perquè se li faça una valoració psiquiàtrica, segons les mateixes fonts. D’acord amb la informació avançada pel diari Les Províncies, la dona ja havia protagonitzat un incident violent dies abans.

Últimes notícies

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.