18.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Una dona ferida greu al ser arrossegada per un bou embolat a Quartell

 

Tràgica vesprada a Quartell, al Camp de Morvedre després de la jornada taurina d’ahir dissabte. Una dona d’uns 40 anys ha resultat ferida greu després de ser envestida per l’anomenat ‘Bou de Nadal’ que ha recorregut els carrers de Quartell. La víctima, natural de Foios, ha sigut arrossegada per l’animal, un nou embolat en aquest cas, la qual cosa ha incrementat la gravetat de les lesions. La dona ha sigut arrossegada més de 100 metres, i degut a l’envestida li ha provocat importants danys en la cara.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, la dona es troba en estat greu després de l’impacte del bou. Els fets van ocórrer en el carrer de L’Església quan el bou que al principi es trobava tranquil per la zona, de sobte va començar a córrer en direcció a la dona, que s’havia assegut a terra a uns 250 metres de distància i l’ha envestit amb força sense que ella tinguera el temps suficient d’alçar-se i fugir. La dona, segons els testimonis, semblava haver-se confiat davant l’actitud serena del bou i després no va poder reaccionar. De seguida els serveis mèdics van assistir la dona que va ser estabilitzada i traslladada de seguida fins a l’hospital comarcal, on el seu pronòstic es manté greu.

Accident similar en el ‘bou en corda’ d’Ontinyent

A principis d’este mes de desembre ja es registrava una altra persona ferida pels actes taurins, en aquest cas de la localitat d’Ontinyent. Una dona ha resultat ferida amb diverses lesions en la cara després de ser envestida per un bou en els festejos taurins d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. El ‘Bou en Corda’ de les festes patronals de la Puríssima d’Ontinyent han acabat amb 18 atencions mèdiques al llarg dels tres dies de festejos, des del divendres fins al diumenge. La lesió d’aquesta dona és de les més greus registrades, ja que va ser envestida pel bou i en conseqüència va patir lesions en la cara de gravetat per la qual cosa va haver de ser traslladada a l’Hospital la Fe de València. La dona va ser agafada pel bou en l’acte de dissabte per la vesprada, quan es trobava en la zona del pub Almàssera, prop del pont Vell.

L’animal la va envestir i la va estavellar diverses vegades contra la paret, la qual cosa va ser el que li va produir les ferides en la cara. A continuació la dona va ser atesa pels sanitaris de l’ambulància preparada per a tal efecte, i a continuació la portaren a l’hospital d’Ontinyent. Poc després fou traslladada a l’Hospital la Fe de València per la gravetat de les ferides. Segons han informat fonts municipals, la dona tenia ferida la mandíbula i els pòmuls, i el mateix dissabte es va arribar a parlar del fet que podria perdre un ull, encara que, segons altres fonts, la dona no hauria patit ferides oculars.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.