Una dona ferida greu al ser arrossegada per un bou embolat a Quartell

 

Tràgica vesprada a Quartell, al Camp de Morvedre després de la jornada taurina d’ahir dissabte. Una dona d’uns 40 anys ha resultat ferida greu després de ser envestida per l’anomenat ‘Bou de Nadal’ que ha recorregut els carrers de Quartell. La víctima, natural de Foios, ha sigut arrossegada per l’animal, un nou embolat en aquest cas, la qual cosa ha incrementat la gravetat de les lesions. La dona ha sigut arrossegada més de 100 metres, i degut a l’envestida li ha provocat importants danys en la cara.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, la dona es troba en estat greu després de l’impacte del bou. Els fets van ocórrer en el carrer de L’Església quan el bou que al principi es trobava tranquil per la zona, de sobte va començar a córrer en direcció a la dona, que s’havia assegut a terra a uns 250 metres de distància i l’ha envestit amb força sense que ella tinguera el temps suficient d’alçar-se i fugir. La dona, segons els testimonis, semblava haver-se confiat davant l’actitud serena del bou i després no va poder reaccionar. De seguida els serveis mèdics van assistir la dona que va ser estabilitzada i traslladada de seguida fins a l’hospital comarcal, on el seu pronòstic es manté greu.

Accident similar en el ‘bou en corda’ d’Ontinyent

A principis d’este mes de desembre ja es registrava una altra persona ferida pels actes taurins, en aquest cas de la localitat d’Ontinyent. Una dona ha resultat ferida amb diverses lesions en la cara després de ser envestida per un bou en els festejos taurins d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. El ‘Bou en Corda’ de les festes patronals de la Puríssima d’Ontinyent han acabat amb 18 atencions mèdiques al llarg dels tres dies de festejos, des del divendres fins al diumenge. La lesió d’aquesta dona és de les més greus registrades, ja que va ser envestida pel bou i en conseqüència va patir lesions en la cara de gravetat per la qual cosa va haver de ser traslladada a l’Hospital la Fe de València. La dona va ser agafada pel bou en l’acte de dissabte per la vesprada, quan es trobava en la zona del pub Almàssera, prop del pont Vell.

L’animal la va envestir i la va estavellar diverses vegades contra la paret, la qual cosa va ser el que li va produir les ferides en la cara. A continuació la dona va ser atesa pels sanitaris de l’ambulància preparada per a tal efecte, i a continuació la portaren a l’hospital d’Ontinyent. Poc després fou traslladada a l’Hospital la Fe de València per la gravetat de les ferides. Segons han informat fonts municipals, la dona tenia ferida la mandíbula i els pòmuls, i el mateix dissabte es va arribar a parlar del fet que podria perdre un ull, encara que, segons altres fonts, la dona no hauria patit ferides oculars.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.