Una dona ferida greu al ser arrossegada per un bou embolat a Quartell

 

Tràgica vesprada a Quartell, al Camp de Morvedre després de la jornada taurina d’ahir dissabte. Una dona d’uns 40 anys ha resultat ferida greu després de ser envestida per l’anomenat ‘Bou de Nadal’ que ha recorregut els carrers de Quartell. La víctima, natural de Foios, ha sigut arrossegada per l’animal, un nou embolat en aquest cas, la qual cosa ha incrementat la gravetat de les lesions. La dona ha sigut arrossegada més de 100 metres, i degut a l’envestida li ha provocat importants danys en la cara.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, la dona es troba en estat greu després de l’impacte del bou. Els fets van ocórrer en el carrer de L’Església quan el bou que al principi es trobava tranquil per la zona, de sobte va començar a córrer en direcció a la dona, que s’havia assegut a terra a uns 250 metres de distància i l’ha envestit amb força sense que ella tinguera el temps suficient d’alçar-se i fugir. La dona, segons els testimonis, semblava haver-se confiat davant l’actitud serena del bou i després no va poder reaccionar. De seguida els serveis mèdics van assistir la dona que va ser estabilitzada i traslladada de seguida fins a l’hospital comarcal, on el seu pronòstic es manté greu.

Accident similar en el ‘bou en corda’ d’Ontinyent

A principis d’este mes de desembre ja es registrava una altra persona ferida pels actes taurins, en aquest cas de la localitat d’Ontinyent. Una dona ha resultat ferida amb diverses lesions en la cara després de ser envestida per un bou en els festejos taurins d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. El ‘Bou en Corda’ de les festes patronals de la Puríssima d’Ontinyent han acabat amb 18 atencions mèdiques al llarg dels tres dies de festejos, des del divendres fins al diumenge. La lesió d’aquesta dona és de les més greus registrades, ja que va ser envestida pel bou i en conseqüència va patir lesions en la cara de gravetat per la qual cosa va haver de ser traslladada a l’Hospital la Fe de València. La dona va ser agafada pel bou en l’acte de dissabte per la vesprada, quan es trobava en la zona del pub Almàssera, prop del pont Vell.

L’animal la va envestir i la va estavellar diverses vegades contra la paret, la qual cosa va ser el que li va produir les ferides en la cara. A continuació la dona va ser atesa pels sanitaris de l’ambulància preparada per a tal efecte, i a continuació la portaren a l’hospital d’Ontinyent. Poc després fou traslladada a l’Hospital la Fe de València per la gravetat de les ferides. Segons han informat fonts municipals, la dona tenia ferida la mandíbula i els pòmuls, i el mateix dissabte es va arribar a parlar del fet que podria perdre un ull, encara que, segons altres fonts, la dona no hauria patit ferides oculars.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.