Una dona ferida greu al ser arrossegada per un bou embolat a Quartell

 

Tràgica vesprada a Quartell, al Camp de Morvedre després de la jornada taurina d’ahir dissabte. Una dona d’uns 40 anys ha resultat ferida greu després de ser envestida per l’anomenat ‘Bou de Nadal’ que ha recorregut els carrers de Quartell. La víctima, natural de Foios, ha sigut arrossegada per l’animal, un nou embolat en aquest cas, la qual cosa ha incrementat la gravetat de les lesions. La dona ha sigut arrossegada més de 100 metres, i degut a l’envestida li ha provocat importants danys en la cara.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, la dona es troba en estat greu després de l’impacte del bou. Els fets van ocórrer en el carrer de L’Església quan el bou que al principi es trobava tranquil per la zona, de sobte va començar a córrer en direcció a la dona, que s’havia assegut a terra a uns 250 metres de distància i l’ha envestit amb força sense que ella tinguera el temps suficient d’alçar-se i fugir. La dona, segons els testimonis, semblava haver-se confiat davant l’actitud serena del bou i després no va poder reaccionar. De seguida els serveis mèdics van assistir la dona que va ser estabilitzada i traslladada de seguida fins a l’hospital comarcal, on el seu pronòstic es manté greu.

Accident similar en el ‘bou en corda’ d’Ontinyent

A principis d’este mes de desembre ja es registrava una altra persona ferida pels actes taurins, en aquest cas de la localitat d’Ontinyent. Una dona ha resultat ferida amb diverses lesions en la cara després de ser envestida per un bou en els festejos taurins d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. El ‘Bou en Corda’ de les festes patronals de la Puríssima d’Ontinyent han acabat amb 18 atencions mèdiques al llarg dels tres dies de festejos, des del divendres fins al diumenge. La lesió d’aquesta dona és de les més greus registrades, ja que va ser envestida pel bou i en conseqüència va patir lesions en la cara de gravetat per la qual cosa va haver de ser traslladada a l’Hospital la Fe de València. La dona va ser agafada pel bou en l’acte de dissabte per la vesprada, quan es trobava en la zona del pub Almàssera, prop del pont Vell.

L’animal la va envestir i la va estavellar diverses vegades contra la paret, la qual cosa va ser el que li va produir les ferides en la cara. A continuació la dona va ser atesa pels sanitaris de l’ambulància preparada per a tal efecte, i a continuació la portaren a l’hospital d’Ontinyent. Poc després fou traslladada a l’Hospital la Fe de València per la gravetat de les ferides. Segons han informat fonts municipals, la dona tenia ferida la mandíbula i els pòmuls, i el mateix dissabte es va arribar a parlar del fet que podria perdre un ull, encara que, segons altres fonts, la dona no hauria patit ferides oculars.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.