Una dona ferida greu al ser arrossegada per un bou embolat a Quartell

Ejemplo de shortcode con estilo
  Tràgica vesprada a Quartell, al Camp de Morvedre després de la jornada taurina d’ahir dissabte. Una dona d’uns 40 anys ha resultat ferida greu després de ser envestida per l’anomenat ‘Bou de Nadal’ que ha recorregut els carrers de Quartell. La víctima, natural de Foios, ha sigut arrossegada per l’animal, un nou embolat en […]

 

Tràgica vesprada a Quartell, al Camp de Morvedre després de la jornada taurina d’ahir dissabte. Una dona d’uns 40 anys ha resultat ferida greu després de ser envestida per l’anomenat ‘Bou de Nadal’ que ha recorregut els carrers de Quartell. La víctima, natural de Foios, ha sigut arrossegada per l’animal, un nou embolat en aquest cas, la qual cosa ha incrementat la gravetat de les lesions. La dona ha sigut arrossegada més de 100 metres, i degut a l’envestida li ha provocat importants danys en la cara.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, la dona es troba en estat greu després de l’impacte del bou. Els fets van ocórrer en el carrer de L’Església quan el bou que al principi es trobava tranquil per la zona, de sobte va començar a córrer en direcció a la dona, que s’havia assegut a terra a uns 250 metres de distància i l’ha envestit amb força sense que ella tinguera el temps suficient d’alçar-se i fugir. La dona, segons els testimonis, semblava haver-se confiat davant l’actitud serena del bou i després no va poder reaccionar. De seguida els serveis mèdics van assistir la dona que va ser estabilitzada i traslladada de seguida fins a l’hospital comarcal, on el seu pronòstic es manté greu.

Accident similar en el ‘bou en corda’ d’Ontinyent

A principis d’este mes de desembre ja es registrava una altra persona ferida pels actes taurins, en aquest cas de la localitat d’Ontinyent. Una dona ha resultat ferida amb diverses lesions en la cara després de ser envestida per un bou en els festejos taurins d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. El ‘Bou en Corda’ de les festes patronals de la Puríssima d’Ontinyent han acabat amb 18 atencions mèdiques al llarg dels tres dies de festejos, des del divendres fins al diumenge. La lesió d’aquesta dona és de les més greus registrades, ja que va ser envestida pel bou i en conseqüència va patir lesions en la cara de gravetat per la qual cosa va haver de ser traslladada a l’Hospital la Fe de València. La dona va ser agafada pel bou en l’acte de dissabte per la vesprada, quan es trobava en la zona del pub Almàssera, prop del pont Vell.

L’animal la va envestir i la va estavellar diverses vegades contra la paret, la qual cosa va ser el que li va produir les ferides en la cara. A continuació la dona va ser atesa pels sanitaris de l’ambulància preparada per a tal efecte, i a continuació la portaren a l’hospital d’Ontinyent. Poc després fou traslladada a l’Hospital la Fe de València per la gravetat de les ferides. Segons han informat fonts municipals, la dona tenia ferida la mandíbula i els pòmuls, i el mateix dissabte es va arribar a parlar del fet que podria perdre un ull, encara que, segons altres fonts, la dona no hauria patit ferides oculars.

Últimes notícies

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.

PortCastelló dissenya noves excursions per a creuers de luxe en la província

La Fundació PortCastelló ha organitzat un viatge de familiarització amb Noatum Cruise Services per a detectar noves experiències turístiques a la província dirigides a passatgers de creuers boutique i de luxe. Gastronomia, patrimoni, natura i tradició centren una proposta orientada a un turisme de major valor afegit.