Una dona morta i 3 ferits en un accident entre un camió i un cotxe en l’A-7 a l’altura de Granja de Rocamora

 

Esta vesprada, cap a les 15.40 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el que han xocat un camió i un cotxe en el punt quilomètric 543, de l’autovia A-7, en el terme municipal de Granja de Rocamora, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB) que han assistit als ferits.

 

A conseqüència de l’impacte de l’accident ha mort una dona de 65 anys i han acabat ferits dos hòmens de 72 i 79 anys i una dona de 66 anys.

 

Les víctimes presentaven diferents ferides de consideració greu i ràpidament han sigut auxiliats per l’equip mèdic i traslladats a l’hospital Vega Baixa d’Orihuela. Fins al moment, no han donat més informació sobre l’estat de salut dels pacients. 

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.