Una dona mor en l’incendi de sa casa en València

 

Una dona ha mort a primera hora del matí d’este dimarts en un incendi declarat en sa casa, ubicada en l’avinguda del Cid de la ciutat de València, segons han informat fonts de la Policia Local.

 

La principal hipòtesi que estudien els investigadors és que la víctima, de 54 anys, presumptament estaria fumant en el llit i s’ha quedat adormida, moment en el que s’ha declarat el foc, segons han assenyalat a Europa Press fonts policials.

 

El foc s’ha declarat abans de les 07.30 hores en una casa de la tercera planta del número 78 de l’avinguda del Cid. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de bombers dels parcs Oest, Campanar i Sud, segons la Policia Local.

 

La víctima ha pogut rescatada de dins de la casa, i els bombers han demanat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a la seua assistència. Segons informa el 112 GVA en el seu compte de Twitter, fins al lloc dels fets el Centre d’Informació i Coordinació d’Emergències (CICU) ha enviat una ambulància del SAMU i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). No obstant això, segons la Policia Local, la dona rescatada finalment ha mort. El foc ja ha quedat extingit, d’acord amb la mateixa font.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.