Una dona mor en l’incendi de sa casa en València

 

Una dona ha mort a primera hora del matí d’este dimarts en un incendi declarat en sa casa, ubicada en l’avinguda del Cid de la ciutat de València, segons han informat fonts de la Policia Local.

 

La principal hipòtesi que estudien els investigadors és que la víctima, de 54 anys, presumptament estaria fumant en el llit i s’ha quedat adormida, moment en el que s’ha declarat el foc, segons han assenyalat a Europa Press fonts policials.

 

El foc s’ha declarat abans de les 07.30 hores en una casa de la tercera planta del número 78 de l’avinguda del Cid. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de bombers dels parcs Oest, Campanar i Sud, segons la Policia Local.

 

La víctima ha pogut rescatada de dins de la casa, i els bombers han demanat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a la seua assistència. Segons informa el 112 GVA en el seu compte de Twitter, fins al lloc dels fets el Centre d’Informació i Coordinació d’Emergències (CICU) ha enviat una ambulància del SAMU i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). No obstant això, segons la Policia Local, la dona rescatada finalment ha mort. El foc ja ha quedat extingit, d’acord amb la mateixa font.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.