Una dona mor en l’incendi de sa casa en València

 

Una dona ha mort a primera hora del matí d’este dimarts en un incendi declarat en sa casa, ubicada en l’avinguda del Cid de la ciutat de València, segons han informat fonts de la Policia Local.

 

La principal hipòtesi que estudien els investigadors és que la víctima, de 54 anys, presumptament estaria fumant en el llit i s’ha quedat adormida, moment en el que s’ha declarat el foc, segons han assenyalat a Europa Press fonts policials.

 

El foc s’ha declarat abans de les 07.30 hores en una casa de la tercera planta del número 78 de l’avinguda del Cid. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de bombers dels parcs Oest, Campanar i Sud, segons la Policia Local.

 

La víctima ha pogut rescatada de dins de la casa, i els bombers han demanat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a la seua assistència. Segons informa el 112 GVA en el seu compte de Twitter, fins al lloc dels fets el Centre d’Informació i Coordinació d’Emergències (CICU) ha enviat una ambulància del SAMU i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). No obstant això, segons la Policia Local, la dona rescatada finalment ha mort. El foc ja ha quedat extingit, d’acord amb la mateixa font.

Últimes notícies

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.