Una dona mor en l’incendi de sa casa en València

 

Una dona ha mort a primera hora del matí d’este dimarts en un incendi declarat en sa casa, ubicada en l’avinguda del Cid de la ciutat de València, segons han informat fonts de la Policia Local.

 

La principal hipòtesi que estudien els investigadors és que la víctima, de 54 anys, presumptament estaria fumant en el llit i s’ha quedat adormida, moment en el que s’ha declarat el foc, segons han assenyalat a Europa Press fonts policials.

 

El foc s’ha declarat abans de les 07.30 hores en una casa de la tercera planta del número 78 de l’avinguda del Cid. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de bombers dels parcs Oest, Campanar i Sud, segons la Policia Local.

 

La víctima ha pogut rescatada de dins de la casa, i els bombers han demanat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a la seua assistència. Segons informa el 112 GVA en el seu compte de Twitter, fins al lloc dels fets el Centre d’Informació i Coordinació d’Emergències (CICU) ha enviat una ambulància del SAMU i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). No obstant això, segons la Policia Local, la dona rescatada finalment ha mort. El foc ja ha quedat extingit, d’acord amb la mateixa font.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.

La vaga mèdica deixa prop de 270.000 pacients sense atendre en la Comunitat Valenciana

La vaga mèdica intermitent en la Comunitat Valenciana ha provocat que quasi 270.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de cirurgies i consultes ajornades i un fort xoc entre sindicats i Conselleria per les xifres de seguiment.

Va unir Municipalista porta a les Corts més de 11.000 firmes per a rebaixar la barrera electoral del 5 al 3 per cent

Va unir Municipalista registra en Les Corts més de 11.000 firmes per a tramitar una iniciativa legislativa popular que rebaixe la barrera electoral del 5 al 3 per cent i compute els vots per província.

CCOO denuncia que l’Hospital de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada

CCOO assegura que el Departament de Salut de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada, mentres l'hospital defén que la mesura ha reduït les llistes d'espera.

Compromís tanca files amb Mónica Oltra i l’assenyala com a futura alcaldessa de València

Joan Baldoví i Papi Robles destaquen el consens intern en Compromís perquè Mónica Oltra encapçale la candidatura a l'Alcaldia de València i descarten una fractura en la coalició.