14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La dona assassinada a Vinaròs va patir tres tirs per part de la seua exparella

Caterina de 31 anys i d'origen alemany va ser assassinada per la seua exparella de 40 anys i de la mateixa nacionalitat, ahir, divendres 24 de novembre a Vinaròs. L'home va pegar-li tres tirs i a continuació es va suicidar amb la mateixa arma. Caterina havia acabat fa tres mesos amb la seua relació i va traslladar-se a Vinaròs, al Baix Maestrat, com indica el diari 'Mediterráneo'. Segons fonts de la investigació, la Delegació del Govern va confirmar que la dona no havia fet cap denuncia ni peticions de protecció internacional.El crim es va cometre vora les 7.20 del matí quan els veïns del carrer de la Canya van alertar al 112 que havien escoltat tirs en la zona. Immediatament les següents patrulles es van mobilitzar: Policia Local de Vinaròs i Guàrdia Civil.

Les paraules dels testimonis

El diari Mediterráneo també arreplega algunes declaracions dels testimonis que visqueren en primera persona l'assassinat masclista. Alfonso Borrás, veí de la víctima assegura que mai va vore «cap discussió» a més va expressar que «En escoltar els tirs, pensàrem que eren caçadors i després hem vist el gran operatiu policial».

Últimes notícies

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.

Tosha Schareina acaba quart en l’etapa i s’allunya del podi en motos

Tosha Schareina va acabar quart de l'etapa, a 9.47 del guanyador Luciano Benavides, i veu com es complica el podi en motos: és quart de la general a 20.13. Benavides es va emportar la seua tercera etapa i va prendre el lideratge amb 10 segons sobre Daniel Sanders.

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.