La dona assassinada a Vinaròs va patir tres tirs per part de la seua exparella

Caterina de 31 anys i d'origen alemany va ser assassinada per la seua exparella de 40 anys i de la mateixa nacionalitat, ahir, divendres 24 de novembre a Vinaròs. L'home va pegar-li tres tirs i a continuació es va suicidar amb la mateixa arma. Caterina havia acabat fa tres mesos amb la seua relació i va traslladar-se a Vinaròs, al Baix Maestrat, com indica el diari 'Mediterráneo'. Segons fonts de la investigació, la Delegació del Govern va confirmar que la dona no havia fet cap denuncia ni peticions de protecció internacional.El crim es va cometre vora les 7.20 del matí quan els veïns del carrer de la Canya van alertar al 112 que havien escoltat tirs en la zona. Immediatament les següents patrulles es van mobilitzar: Policia Local de Vinaròs i Guàrdia Civil.

Les paraules dels testimonis

El diari Mediterráneo també arreplega algunes declaracions dels testimonis que visqueren en primera persona l'assassinat masclista. Alfonso Borrás, veí de la víctima assegura que mai va vore «cap discussió» a més va expressar que «En escoltar els tirs, pensàrem que eren caçadors i després hem vist el gran operatiu policial».

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.