Anuncios

La dona assassinada a Vinaròs va patir tres tirs per part de la seua exparella

Caterina de 31 anys i d'origen alemany va ser assassinada per la seua exparella de 40 anys i de la mateixa nacionalitat, ahir, divendres 24 de novembre a Vinaròs. L'home va pegar-li tres tirs i a continuació es va suicidar amb la mateixa arma. Caterina havia acabat fa tres mesos amb la seua relació i va traslladar-se a Vinaròs, al Baix Maestrat, com indica el diari 'Mediterráneo'. Segons fonts de la investigació, la Delegació del Govern va confirmar que la dona no havia fet cap denuncia ni peticions de protecció internacional.El crim es va cometre vora les 7.20 del matí quan els veïns del carrer de la Canya van alertar al 112 que havien escoltat tirs en la zona. Immediatament les següents patrulles es van mobilitzar: Policia Local de Vinaròs i Guàrdia Civil.

Les paraules dels testimonis

El diari Mediterráneo també arreplega algunes declaracions dels testimonis que visqueren en primera persona l'assassinat masclista. Alfonso Borrás, veí de la víctima assegura que mai va vore «cap discussió» a més va expressar que «En escoltar els tirs, pensàrem que eren caçadors i després hem vist el gran operatiu policial».

Anuncios
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.

Uns 70 immigrants del centre de Guardamar es concentren per a exigir agilitzar la seua regularització

Al voltant de 70 immigrants del centre d'acolliment de Guardamar del Segura es van concentrar davant el recinte per a reclamar major rapidesa en la tramitació de la seua documentació legal a Espanya.

Tabilo lidera als favorits en una Copa Faulconbridge que puja a categoria ATP Challenger 175

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 en el CT València amb Alejandro Tabilo com primer cap de sèrie i un quadre ple de figures i promeses.
Anuncios