La dona assassinada a Vinaròs va patir tres tirs per part de la seua exparella

Caterina de 31 anys i d'origen alemany va ser assassinada per la seua exparella de 40 anys i de la mateixa nacionalitat, ahir, divendres 24 de novembre a Vinaròs. L'home va pegar-li tres tirs i a continuació es va suicidar amb la mateixa arma. Caterina havia acabat fa tres mesos amb la seua relació i va traslladar-se a Vinaròs, al Baix Maestrat, com indica el diari 'Mediterráneo'. Segons fonts de la investigació, la Delegació del Govern va confirmar que la dona no havia fet cap denuncia ni peticions de protecció internacional.El crim es va cometre vora les 7.20 del matí quan els veïns del carrer de la Canya van alertar al 112 que havien escoltat tirs en la zona. Immediatament les següents patrulles es van mobilitzar: Policia Local de Vinaròs i Guàrdia Civil.

Les paraules dels testimonis

El diari Mediterráneo també arreplega algunes declaracions dels testimonis que visqueren en primera persona l'assassinat masclista. Alfonso Borrás, veí de la víctima assegura que mai va vore «cap discussió» a més va expressar que «En escoltar els tirs, pensàrem que eren caçadors i després hem vist el gran operatiu policial».

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.