16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

La dona assassinada a Vinaròs va patir tres tirs per part de la seua exparella

Caterina de 31 anys i d'origen alemany va ser assassinada per la seua exparella de 40 anys i de la mateixa nacionalitat, ahir, divendres 24 de novembre a Vinaròs. L'home va pegar-li tres tirs i a continuació es va suicidar amb la mateixa arma. Caterina havia acabat fa tres mesos amb la seua relació i va traslladar-se a Vinaròs, al Baix Maestrat, com indica el diari 'Mediterráneo'. Segons fonts de la investigació, la Delegació del Govern va confirmar que la dona no havia fet cap denuncia ni peticions de protecció internacional.El crim es va cometre vora les 7.20 del matí quan els veïns del carrer de la Canya van alertar al 112 que havien escoltat tirs en la zona. Immediatament les següents patrulles es van mobilitzar: Policia Local de Vinaròs i Guàrdia Civil.

Les paraules dels testimonis

El diari Mediterráneo també arreplega algunes declaracions dels testimonis que visqueren en primera persona l'assassinat masclista. Alfonso Borrás, veí de la víctima assegura que mai va vore «cap discussió» a més va expressar que «En escoltar els tirs, pensàrem que eren caçadors i després hem vist el gran operatiu policial».

Últimes notícies

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.

Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys

El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.