Dos anys de presó per intentar abusar d’una xica en les paelles universitàries de Moncada

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia a València | Europa Press

 

Un xic, acusat d’un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ha acceptat la pena de dos anys de presó, ja que ha reconegut tots els fets. En un primer moment, la fiscalia demanava una pena de quatre anys, però en arribar a un acord amb la defensa, s’ha rebaixat a la mitat. Però com que l’agressor no té antecedents judicials, no complirà la pena en cap centre penitenciari. 

 

A demés, l’acusat haurà d’indemnitzar amb 2.500 euros pels perjuís morals ocasionats a la víctima. L’agressió va passar en abril de 2018 durant unes paelles universitàries en la localitat de Moncada, en l’Horta Nord (València). La xica va entrar en un bany que estava dins de la zona VIP, fins a on la va seguir l’acusat, qui va girar des de fora la ranura del pestell amb el que estava tancada la porta i va entrar dins. 

 

Va aprofitar que la víctima tenia els pantalons baixats, la va alçar, i amb ànim d’atemptar contra la seua llibertat sexual, la va col·locar amb força contra la porta del bany i li va pressionar el cos per a abusar d’ella. La víctima es va negar en tot moment i l’acusat no va conseguir el seu propòsit, ja que la víctima portava col·locat un tampó per que estava amb la menstruació. Al final va conseguir escapar del seu agressor i va eixir precipitadament del bany.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.