Dos anys de presó per intentar abusar d’una xica en les paelles universitàries de Moncada

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia a València | Europa Press

 

Un xic, acusat d’un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ha acceptat la pena de dos anys de presó, ja que ha reconegut tots els fets. En un primer moment, la fiscalia demanava una pena de quatre anys, però en arribar a un acord amb la defensa, s’ha rebaixat a la mitat. Però com que l’agressor no té antecedents judicials, no complirà la pena en cap centre penitenciari. 

 

A demés, l’acusat haurà d’indemnitzar amb 2.500 euros pels perjuís morals ocasionats a la víctima. L’agressió va passar en abril de 2018 durant unes paelles universitàries en la localitat de Moncada, en l’Horta Nord (València). La xica va entrar en un bany que estava dins de la zona VIP, fins a on la va seguir l’acusat, qui va girar des de fora la ranura del pestell amb el que estava tancada la porta i va entrar dins. 

 

Va aprofitar que la víctima tenia els pantalons baixats, la va alçar, i amb ànim d’atemptar contra la seua llibertat sexual, la va col·locar amb força contra la porta del bany i li va pressionar el cos per a abusar d’ella. La víctima es va negar en tot moment i l’acusat no va conseguir el seu propòsit, ja que la víctima portava col·locat un tampó per que estava amb la menstruació. Al final va conseguir escapar del seu agressor i va eixir precipitadament del bany.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.