Dos anys de presó per intentar abusar d’una xica en les paelles universitàries de Moncada

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia a València | Europa Press

 

Un xic, acusat d’un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ha acceptat la pena de dos anys de presó, ja que ha reconegut tots els fets. En un primer moment, la fiscalia demanava una pena de quatre anys, però en arribar a un acord amb la defensa, s’ha rebaixat a la mitat. Però com que l’agressor no té antecedents judicials, no complirà la pena en cap centre penitenciari. 

 

A demés, l’acusat haurà d’indemnitzar amb 2.500 euros pels perjuís morals ocasionats a la víctima. L’agressió va passar en abril de 2018 durant unes paelles universitàries en la localitat de Moncada, en l’Horta Nord (València). La xica va entrar en un bany que estava dins de la zona VIP, fins a on la va seguir l’acusat, qui va girar des de fora la ranura del pestell amb el que estava tancada la porta i va entrar dins. 

 

Va aprofitar que la víctima tenia els pantalons baixats, la va alçar, i amb ànim d’atemptar contra la seua llibertat sexual, la va col·locar amb força contra la porta del bany i li va pressionar el cos per a abusar d’ella. La víctima es va negar en tot moment i l’acusat no va conseguir el seu propòsit, ja que la víctima portava col·locat un tampó per que estava amb la menstruació. Al final va conseguir escapar del seu agressor i va eixir precipitadament del bany.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.