11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Dos anys de presó per intentar abusar d’una xica en les paelles universitàries de Moncada

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia a València | Europa Press

 

Un xic, acusat d’un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ha acceptat la pena de dos anys de presó, ja que ha reconegut tots els fets. En un primer moment, la fiscalia demanava una pena de quatre anys, però en arribar a un acord amb la defensa, s’ha rebaixat a la mitat. Però com que l’agressor no té antecedents judicials, no complirà la pena en cap centre penitenciari. 

 

A demés, l’acusat haurà d’indemnitzar amb 2.500 euros pels perjuís morals ocasionats a la víctima. L’agressió va passar en abril de 2018 durant unes paelles universitàries en la localitat de Moncada, en l’Horta Nord (València). La xica va entrar en un bany que estava dins de la zona VIP, fins a on la va seguir l’acusat, qui va girar des de fora la ranura del pestell amb el que estava tancada la porta i va entrar dins. 

 

Va aprofitar que la víctima tenia els pantalons baixats, la va alçar, i amb ànim d’atemptar contra la seua llibertat sexual, la va col·locar amb força contra la porta del bany i li va pressionar el cos per a abusar d’ella. La víctima es va negar en tot moment i l’acusat no va conseguir el seu propòsit, ja que la víctima portava col·locat un tampó per que estava amb la menstruació. Al final va conseguir escapar del seu agressor i va eixir precipitadament del bany.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.