Dos anys de presó per intentar abusar d’una xica en les paelles universitàries de Moncada

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia a València | Europa Press

 

Un xic, acusat d’un delicte d’agressió sexual en grau de temptativa, ha acceptat la pena de dos anys de presó, ja que ha reconegut tots els fets. En un primer moment, la fiscalia demanava una pena de quatre anys, però en arribar a un acord amb la defensa, s’ha rebaixat a la mitat. Però com que l’agressor no té antecedents judicials, no complirà la pena en cap centre penitenciari. 

 

A demés, l’acusat haurà d’indemnitzar amb 2.500 euros pels perjuís morals ocasionats a la víctima. L’agressió va passar en abril de 2018 durant unes paelles universitàries en la localitat de Moncada, en l’Horta Nord (València). La xica va entrar en un bany que estava dins de la zona VIP, fins a on la va seguir l’acusat, qui va girar des de fora la ranura del pestell amb el que estava tancada la porta i va entrar dins. 

 

Va aprofitar que la víctima tenia els pantalons baixats, la va alçar, i amb ànim d’atemptar contra la seua llibertat sexual, la va col·locar amb força contra la porta del bany i li va pressionar el cos per a abusar d’ella. La víctima es va negar en tot moment i l’acusat no va conseguir el seu propòsit, ja que la víctima portava col·locat un tampó per que estava amb la menstruació. Al final va conseguir escapar del seu agressor i va eixir precipitadament del bany.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.

L’ampliació de l’Hospital de Torrevieja sumarà 457 llits i 667 sanitaris amb una inversió de 175 milions

L’Hospital Universitari de Torrevieja augmentarà un 75 % la superfície, tindrà 457 llits i 150 consultes externes, i contractarà 667 professionals en tres fases fins a completar el nou complex sanitari.

El professorat públic reprén les protestes i recorda que la lluita continua als instituts

Docents de la xarxa pública no universitària s’han concentrat als centres de la Comunitat Valenciana per avisar que la lluita iniciada el curs passat continua i que la vaga indefinida està suspesa però no desconvocada.

Neal Sako continua de baixa pel pubis i el València Basket fitxa Jasiel Rivero per un mes

Neal Sako continua recuperant-se de unes molèsties al pubis que li han impedit iniciar la temporada amb el València Basket, que ha reaccionat fitxant el cubà Jasiel Rivero per un mes abans de la Supercopa.

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.