Dos treballadors ferits en caure des de tres metres d’altura en Rocafort

Obrers en un andami

L’obrer ha caigut des d’un andami, situat a gran altura | Pxhere

Dos treballadors, de 38 i 55 anys, han resultat ferits este dimecres en un accident laboral en la urbanització Santa Bàrbara de Rocafort, en la comarca de l’Horta Nord (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Sobre les 10.50 hores d’este matí, el CICU ha rebut l’avís de l’accident laboral. Presumptament, els treballadors han caigut d’un forjat a uns tres metres d’altura. En la caiguda, s’han despenjat uns ferros, que li han pegat a un company en un muscle.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Els servicis mèdics han assistit als dos treballadors, un home de 38 anys per policontusions i un altre de 55 per dislocar-se el muscle. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital Intermutual de Llevant en les ambulàncies. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.