14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Dos ciclistes ferits este dissabte en el territori valencià

 

Este matí de dissabte han acabat ferits dos ciclistes en diferents localitats del territori valencià. Un dels accidents s’ha produït cap a les 08.30 hores en el quilòmetre 26 de la CV-233, a l’altura de Tales, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que un home de 65 anys ha caigut de la bici.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides lleus. Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Plana. Per ara, es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

El segon accident s’ha produït en la pujada al monestir del Sant Esperit de la localitat de Gilet, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en el que un home de 45 anys ha caigut de la seua bici.

 

Segons ha informat el CICU, fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), i el servici sanitari ha assistit a la víctima, qui presentava ferides greus. Després d’estabilitzar-lo, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de Sagunt, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’evolució de la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.