15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Dos ciclistes ferits este dissabte en el territori valencià

 

Este matí de dissabte han acabat ferits dos ciclistes en diferents localitats del territori valencià. Un dels accidents s’ha produït cap a les 08.30 hores en el quilòmetre 26 de la CV-233, a l’altura de Tales, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que un home de 65 anys ha caigut de la bici.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides lleus. Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Plana. Per ara, es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

El segon accident s’ha produït en la pujada al monestir del Sant Esperit de la localitat de Gilet, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en el que un home de 45 anys ha caigut de la seua bici.

 

Segons ha informat el CICU, fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), i el servici sanitari ha assistit a la víctima, qui presentava ferides greus. Després d’estabilitzar-lo, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de Sagunt, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’evolució de la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.