Dos ciclistes ferits este dissabte en el territori valencià

 

Este matí de dissabte han acabat ferits dos ciclistes en diferents localitats del territori valencià. Un dels accidents s’ha produït cap a les 08.30 hores en el quilòmetre 26 de la CV-233, a l’altura de Tales, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que un home de 65 anys ha caigut de la bici.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides lleus. Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Plana. Per ara, es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

El segon accident s’ha produït en la pujada al monestir del Sant Esperit de la localitat de Gilet, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en el que un home de 45 anys ha caigut de la seua bici.

 

Segons ha informat el CICU, fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), i el servici sanitari ha assistit a la víctima, qui presentava ferides greus. Després d’estabilitzar-lo, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de Sagunt, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’evolució de la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.