19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Dos ciclistes ferits este dissabte en el territori valencià

 

Este matí de dissabte han acabat ferits dos ciclistes en diferents localitats del territori valencià. Un dels accidents s’ha produït cap a les 08.30 hores en el quilòmetre 26 de la CV-233, a l’altura de Tales, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que un home de 65 anys ha caigut de la bici.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), i l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides lleus. Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Plana. Per ara, es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

El segon accident s’ha produït en la pujada al monestir del Sant Esperit de la localitat de Gilet, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en el que un home de 45 anys ha caigut de la seua bici.

 

Segons ha informat el CICU, fins al lloc de l’accident ha anat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), i el servici sanitari ha assistit a la víctima, qui presentava ferides greus. Després d’estabilitzar-lo, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de Sagunt, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’evolució de la víctima.

Últimes notícies

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament immediat del museu després de la rescissió unilateral dels contractes per la família i la retirada de la imatge de l'artista. L'oposició acusa deixadesa i València explora acollir el llegat.