Anuncios

Dos joves detinguts a Mutxamel per tràfic de drogues en un control

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut dos veïns del Campello i Mutxamel que van ser sorpresos mentre circulaven en un turisme, per una patrulla que realitzava un control preventiu en una carretera de Mutxamel.

Després de realitzar un registre del vehicle, la Guàrdia Civil va localitzar a l’interior del cotxe dos paquets de creïlles fregides en els que ocultaven diners i marihuana.

Anuncios

El passat 09 de març de 2021, una patrulla de Seguretat Ciutadana del Lloc de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, es trobava realitzant un dispositiu d’identificació de vehicles i persones en una carretera de Mutxamel, en el marc d’un servei de prevenció de la delinqüència.

Després de donar l’alt a un turisme, els agents van identificar els dos ocupants, l’actitud va induir a sospita a la força actuant. Per este motiu van realitzar un primer escorcoll superficial de l’interior el vehicle, localitzant dos pots d’una coneguda marca de snacks.

En obrir-ne un d’ells, els agents van trobar al seu interior un rotllo de bitllets de diversa fracció d’euro, en total 930 euros. De manera que van començar a manipular sengles pots, comprovant que, en un doble fons, en l’altre envàs portaven 11 bossetes transparents amb diverses dosis d’haixix i marihuana.

Es tractava de dos envasos de cartó, semirígids, amb forma tubular, en què els presumptes autors havien creat este doble fons, amb la finalitat d’ocultar la substància i eludir l’acció policial.

Han sigut detinguts els dos ocupants del vehicle, als quals se’ls imputa un delicte contra la salut, per tràfic de drogues. Es tracta de dos homes de 22 i 23 anys, de nacionalitat espanyola, residents, un d’ells al Campello i un altre a Mutxamel.

El Jutjat de Guàrdia de Sant Vicenç del Raspeig, qui entén de la causa, ha decretat per a ells la llibertat amb càrrecs. La marihuana i els diners localitzats han estat intervinguts i posats a disposició de l’autoritat judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios