Dos joves detinguts a Mutxamel per tràfic de drogues en un control

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut dos veïns del Campello i Mutxamel que van ser sorpresos mentre circulaven en un turisme, per una patrulla que realitzava un control preventiu en una carretera de Mutxamel.

Després de realitzar un registre del vehicle, la Guàrdia Civil va localitzar a l’interior del cotxe dos paquets de creïlles fregides en els que ocultaven diners i marihuana.

El passat 09 de març de 2021, una patrulla de Seguretat Ciutadana del Lloc de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, es trobava realitzant un dispositiu d’identificació de vehicles i persones en una carretera de Mutxamel, en el marc d’un servei de prevenció de la delinqüència.

Després de donar l’alt a un turisme, els agents van identificar els dos ocupants, l’actitud va induir a sospita a la força actuant. Per este motiu van realitzar un primer escorcoll superficial de l’interior el vehicle, localitzant dos pots d’una coneguda marca de snacks.

En obrir-ne un d’ells, els agents van trobar al seu interior un rotllo de bitllets de diversa fracció d’euro, en total 930 euros. De manera que van començar a manipular sengles pots, comprovant que, en un doble fons, en l’altre envàs portaven 11 bossetes transparents amb diverses dosis d’haixix i marihuana.

Es tractava de dos envasos de cartó, semirígids, amb forma tubular, en què els presumptes autors havien creat este doble fons, amb la finalitat d’ocultar la substància i eludir l’acció policial.

Han sigut detinguts els dos ocupants del vehicle, als quals se’ls imputa un delicte contra la salut, per tràfic de drogues. Es tracta de dos homes de 22 i 23 anys, de nacionalitat espanyola, residents, un d’ells al Campello i un altre a Mutxamel.

El Jutjat de Guàrdia de Sant Vicenç del Raspeig, qui entén de la causa, ha decretat per a ells la llibertat amb càrrecs. La marihuana i els diners localitzats han estat intervinguts i posats a disposició de l’autoritat judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.

La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional manté oberta la investigació per una agressió sexual patida per una dona estrangera de 38 anys en un carrer pròxim a la platja de Gandia, ocorreguda de matinada.

Compromís reclama un model europeu per a accelerar la vivenda pública a València

Compromís per València proposa aplicar models europeus de construcció industrialitzada per a accelerar la vivenda pública, començant per les 644 vivendes previstes en Patraix.

Nou dia d’aturs en FGV amb servicis mínims del 75% en totes les línies

Les seccions sindicals de SEMAF en FGV afronten una nova jornada d'aturs amb servicis mínims del 75% en totes les línies, que es repetirà el dijous i la setmana vinent.

Detingut l’encarregat d’un bar a Godelleta per ocultar un saló d’estètica, un taller il·legal i mercaderia robada

La Guàrdia Civil ha detingut a l'encarregat d'un bar a Godelleta després de localitzar en la mateixa nau un saló de bellesa sense llicència, un taller clandestí i un magatzem amb productes robats llestos per a la seua venda.

Els Arts celebra el seu vinté aniversari amb una nova Salome de Strauss

El Palau de les Arts programa Salome de Richard Strauss entre el 25 d'abril i el 9 de maig en una producció de Damiano Michieletto dirigida musicalment per James Gaffigan.