Dos joves detinguts a Mutxamel per tràfic de drogues en un control

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut dos veïns del Campello i Mutxamel que van ser sorpresos mentre circulaven en un turisme, per una patrulla que realitzava un control preventiu en una carretera de Mutxamel.

Després de realitzar un registre del vehicle, la Guàrdia Civil va localitzar a l’interior del cotxe dos paquets de creïlles fregides en els que ocultaven diners i marihuana.

El passat 09 de març de 2021, una patrulla de Seguretat Ciutadana del Lloc de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, es trobava realitzant un dispositiu d’identificació de vehicles i persones en una carretera de Mutxamel, en el marc d’un servei de prevenció de la delinqüència.

Després de donar l’alt a un turisme, els agents van identificar els dos ocupants, l’actitud va induir a sospita a la força actuant. Per este motiu van realitzar un primer escorcoll superficial de l’interior el vehicle, localitzant dos pots d’una coneguda marca de snacks.

En obrir-ne un d’ells, els agents van trobar al seu interior un rotllo de bitllets de diversa fracció d’euro, en total 930 euros. De manera que van començar a manipular sengles pots, comprovant que, en un doble fons, en l’altre envàs portaven 11 bossetes transparents amb diverses dosis d’haixix i marihuana.

Es tractava de dos envasos de cartó, semirígids, amb forma tubular, en què els presumptes autors havien creat este doble fons, amb la finalitat d’ocultar la substància i eludir l’acció policial.

Han sigut detinguts els dos ocupants del vehicle, als quals se’ls imputa un delicte contra la salut, per tràfic de drogues. Es tracta de dos homes de 22 i 23 anys, de nacionalitat espanyola, residents, un d’ells al Campello i un altre a Mutxamel.

El Jutjat de Guàrdia de Sant Vicenç del Raspeig, qui entén de la causa, ha decretat per a ells la llibertat amb càrrecs. La marihuana i els diners localitzats han estat intervinguts i posats a disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.