Dos joves detinguts a Mutxamel per tràfic de drogues en un control

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut dos veïns del Campello i Mutxamel que van ser sorpresos mentre circulaven en un turisme, per una patrulla que realitzava un control preventiu en una carretera de Mutxamel.

Després de realitzar un registre del vehicle, la Guàrdia Civil va localitzar a l’interior del cotxe dos paquets de creïlles fregides en els que ocultaven diners i marihuana.

El passat 09 de març de 2021, una patrulla de Seguretat Ciutadana del Lloc de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, es trobava realitzant un dispositiu d’identificació de vehicles i persones en una carretera de Mutxamel, en el marc d’un servei de prevenció de la delinqüència.

Després de donar l’alt a un turisme, els agents van identificar els dos ocupants, l’actitud va induir a sospita a la força actuant. Per este motiu van realitzar un primer escorcoll superficial de l’interior el vehicle, localitzant dos pots d’una coneguda marca de snacks.

En obrir-ne un d’ells, els agents van trobar al seu interior un rotllo de bitllets de diversa fracció d’euro, en total 930 euros. De manera que van començar a manipular sengles pots, comprovant que, en un doble fons, en l’altre envàs portaven 11 bossetes transparents amb diverses dosis d’haixix i marihuana.

Es tractava de dos envasos de cartó, semirígids, amb forma tubular, en què els presumptes autors havien creat este doble fons, amb la finalitat d’ocultar la substància i eludir l’acció policial.

Han sigut detinguts els dos ocupants del vehicle, als quals se’ls imputa un delicte contra la salut, per tràfic de drogues. Es tracta de dos homes de 22 i 23 anys, de nacionalitat espanyola, residents, un d’ells al Campello i un altre a Mutxamel.

El Jutjat de Guàrdia de Sant Vicenç del Raspeig, qui entén de la causa, ha decretat per a ells la llibertat amb càrrecs. La marihuana i els diners localitzats han estat intervinguts i posats a disposició de l’autoritat judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.