Dos joves detinguts a Mutxamel per tràfic de drogues en un control

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut dos veïns del Campello i Mutxamel que van ser sorpresos mentre circulaven en un turisme, per una patrulla que realitzava un control preventiu en una carretera de Mutxamel.

Després de realitzar un registre del vehicle, la Guàrdia Civil va localitzar a l’interior del cotxe dos paquets de creïlles fregides en els que ocultaven diners i marihuana.

El passat 09 de març de 2021, una patrulla de Seguretat Ciutadana del Lloc de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, es trobava realitzant un dispositiu d’identificació de vehicles i persones en una carretera de Mutxamel, en el marc d’un servei de prevenció de la delinqüència.

Després de donar l’alt a un turisme, els agents van identificar els dos ocupants, l’actitud va induir a sospita a la força actuant. Per este motiu van realitzar un primer escorcoll superficial de l’interior el vehicle, localitzant dos pots d’una coneguda marca de snacks.

En obrir-ne un d’ells, els agents van trobar al seu interior un rotllo de bitllets de diversa fracció d’euro, en total 930 euros. De manera que van començar a manipular sengles pots, comprovant que, en un doble fons, en l’altre envàs portaven 11 bossetes transparents amb diverses dosis d’haixix i marihuana.

Es tractava de dos envasos de cartó, semirígids, amb forma tubular, en què els presumptes autors havien creat este doble fons, amb la finalitat d’ocultar la substància i eludir l’acció policial.

Han sigut detinguts els dos ocupants del vehicle, als quals se’ls imputa un delicte contra la salut, per tràfic de drogues. Es tracta de dos homes de 22 i 23 anys, de nacionalitat espanyola, residents, un d’ells al Campello i un altre a Mutxamel.

El Jutjat de Guàrdia de Sant Vicenç del Raspeig, qui entén de la causa, ha decretat per a ells la llibertat amb càrrecs. La marihuana i els diners localitzats han estat intervinguts i posats a disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.