Dos dones detingudes per la mort d’un octogenari

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació ‘Chavito’, desenvolupada a la província de Múrcia, ha esclarit la mort d’un ancià, ocorreguda el mes de febrer passat, que havia sigut víctima d’un robatori amb violència i intimidació. L’operació ha culminat amb la detenció de dos dones a les quals se’ls atribueix la presumpta autoria dels delictes de robatori amb violència i intimidació i d’homicidi.

La investigació es va iniciar quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement de la defunció d’un ancià en un hospital de San Javier, l’endemà passat d’haver sigut víctima d’un robatori amb violència i intimidació en una pedania de Torrepacheco (Múrcia).

Per tal motiu, els agents van recaptar tota mena d’indicis per a esclarir el succeït i identificar als autors del robatori, la qual cosa els va permetre conéixer la cronologia dels fets.

Ho van abandonar a 10 quilòmetres del seu domicili

 

El dia dels fets, l’ancià es trobava realitzant un passeig quan va ser abordat per dos dones amb propostes d’índole sexual. Després d’això, ho van traslladar fins a un paratge rural de San Javier, a més de 10 quilòmetres del seu domicili, on li van subministrar fàrmacs per a dormir i ho van abandonar després de llevar-li els diners.

Des d’eixe lloc, allunyat de zones habitades i amb escàs trànsit de vehicles, va caminar fins a aconseguir una carretera secundària on va ser auxiliat per un conductor que va avisar als serveis mèdics del 112. A causa del seu estat físic va ser traslladat fins a un hospital de San Javier, on va morir, l’endemà passat.

Davant les sospites que la seua mort poguera tindre relació amb este fet, la Guàrdia Civil va sol·licitar autorització judicial per a exhumar el cadàver i obtindre informació detallada sobre la causa de la seua mort.

D’altra banda, les indagacions practicades van permetre identificar a dos joves, veïnes de Torrepacheco –una d’elles amb antecedents policials per delictes similars– presumptament relacionades amb el robatori amb violència i intimidació, per la qual cosa es va procedir a l’entrada i registre en els seus domicilis, on es van localitzar diversos medicaments similars als que pogueren haver sigut subministrats a la víctima.

 

Altres possibles casos

 

Fruit de la investigació desenvolupada, la Guàrdia Civil ha esbrinat que un altre veí de Los Alcázares va ser víctima de les ara detingudes per fets similars, arribant a aparéixer adormit en el seu domicili sense saber com havia arribat.

Les detingudes i les diligències instruïdes han sigut entregades en el jutjat d’Instrucció número 6 de San Javier (Múrcia), el titular del qual ha ordenat el seu ingrés a la presó.

La Guàrdia Civil recomana a possibles víctimes, que se senten identificades amb la descripció d’estos fets, que no dubten a formular la corresponent denúncia.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.