Dos espanyols entre els 157 passatgers morts de l’avió estrellat a Etiòpia

Un avió d'Ethiopian Airlines s'ha estavellat amb 157 persones a bord

Un avió d’Ethiopian Airlines s’ha estavellat amb 157 persones a bord | Twitter (@flyethiopian)

 

L’aerolínia, Ethiopian Airlines, operadora habitual del vol amb trajecte d’Addis Abeba, capital d’Etiòpia, fins a la capital de Kènia, Nairobi, ha confirmat el tràgic sinistre d’un avió que duia 157 persones a bord. El Boeing 737, amb 149 passatgers i vuit tripulants, s’ha estavellat aquest diumenge només enlairar-se. Lamentablement, la companyia ha comunicat que no hi ha hagut supervivents. 

 

 

El conseller delegat de l’aerolínia, Tewolde Gebre Mariam, ha anunciat en una roda de premsa que les víctimes procedien d’un total de 33 països. Entre elles es troben dos espanyols, 32 kenians, 9 etíops, 18 canadencs, 8 italians, 8 xinesos, 8 estatunidencs, 7 britànics, 7 francesos i 6 egipcis. La companyia ha activat un centre d’informació i un número de telèfon per poder atendre als familiars i amics dels passatgers que viatjaven en aquest vol. 

 

 

Segons ‘España Diario’, el Boeing 737 amb vol ET302 s’ha enlairat a les 8.38 hores, hora local, i transcorreguts només sis minuts des del seu enlairament de la capital d’Etiòpia ha desaparegut del radar. Des d’Ethiopian Airlines han publicat un comunicat on s’explica que l’avió s’ha estavellat al voltant de la ciutat de Bishofut, que està situada a 62 quilòmetres al sud-est de la capital Addis Ababa. 

 

 

El Primer Ministre d’Etiòpia ha donat les condolences als familiars de les víctimes

El Primer Ministre d’Etiòpia, Abiy Ahmed, ha donat les seves condolences, als afectats per aquest tràgic accident aeri, a través del seu compte oficial de Twitter: «L’Oficina del Primer Ministre, en nom del Govern i del poble d’Etiòpia, vol expressar les seues condolences a les famílies que han perdut als seus éssers estimats al Boing 737 d’Ethiopian Airlines, al vol regular a Nairobi, Kènia, aquest matí».

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.

El CESID va apuntar que el rei va parlar amb Milans per a evitar danys a la Corona abans del juí del 23F

Els documents del 23F oberts al públic reunixen 153 arxius d'Interior, Defensa i Exteriors. Una nota del CESID de 1982 va donar credibilitat a contactes del rei amb Milans i esmenta Armada.

Passen a disposició judicial els tres detinguts per matar al seu veí a Benimàmet (València)

Els tres membres d'una mateixa família detinguts per la mort a punyalades d'un home de 59 anys a Benimàmet han passat a disposició judicial. El presumpte agressor, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va ser arrestat en la vivenda després de l'avís al 112; els seus pares també van ser detinguts per a aclarir la seua possible implicació.

Pérez Llorca proposa una xarxa universitària per a impulsar l’ocupació en la Comunitat Valenciana

El president ha plantejat crear una Xarxa d'Universitats per a alinear l'oferta de títols amb les demandes socials i del mercat laboral i seguir l'ocupabilitat. La iniciativa arriba acompanyada del pla de finançament estable i del reforç d'ajudes a l'alumnat.

L’Audiència desestima incorporar una entrevista de Salomé Pradas a la causa de la DANA

La Secció Segona ha rebutjat el recurs de l'acusació popular i ha confirmat que l'entrevista televisiva de Salomé Pradas no s'incorpore a la investigació sobre la gestió de la DANA. La Sala ha deixat oberta l'opció de demanar de nou la diligència si es justifica la seua utilitat.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha elevat la crítica al president Juanfran Pérez Llorca i a la consellera Susana Camarero per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus. Després de noves dades de l'Ajuntament, Compromís dona suport a una comissió d'investigació i planteja més controls.

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.