Dos espanyols entre els 157 passatgers morts de l’avió estrellat a Etiòpia

Un avió d'Ethiopian Airlines s'ha estavellat amb 157 persones a bord

Un avió d’Ethiopian Airlines s’ha estavellat amb 157 persones a bord | Twitter (@flyethiopian)

 

L’aerolínia, Ethiopian Airlines, operadora habitual del vol amb trajecte d’Addis Abeba, capital d’Etiòpia, fins a la capital de Kènia, Nairobi, ha confirmat el tràgic sinistre d’un avió que duia 157 persones a bord. El Boeing 737, amb 149 passatgers i vuit tripulants, s’ha estavellat aquest diumenge només enlairar-se. Lamentablement, la companyia ha comunicat que no hi ha hagut supervivents. 

 

 

El conseller delegat de l’aerolínia, Tewolde Gebre Mariam, ha anunciat en una roda de premsa que les víctimes procedien d’un total de 33 països. Entre elles es troben dos espanyols, 32 kenians, 9 etíops, 18 canadencs, 8 italians, 8 xinesos, 8 estatunidencs, 7 britànics, 7 francesos i 6 egipcis. La companyia ha activat un centre d’informació i un número de telèfon per poder atendre als familiars i amics dels passatgers que viatjaven en aquest vol. 

 

 

Segons ‘España Diario’, el Boeing 737 amb vol ET302 s’ha enlairat a les 8.38 hores, hora local, i transcorreguts només sis minuts des del seu enlairament de la capital d’Etiòpia ha desaparegut del radar. Des d’Ethiopian Airlines han publicat un comunicat on s’explica que l’avió s’ha estavellat al voltant de la ciutat de Bishofut, que està situada a 62 quilòmetres al sud-est de la capital Addis Ababa. 

 

 

El Primer Ministre d’Etiòpia ha donat les condolences als familiars de les víctimes

El Primer Ministre d’Etiòpia, Abiy Ahmed, ha donat les seves condolences, als afectats per aquest tràgic accident aeri, a través del seu compte oficial de Twitter: «L’Oficina del Primer Ministre, en nom del Govern i del poble d’Etiòpia, vol expressar les seues condolences a les famílies que han perdut als seus éssers estimats al Boing 737 d’Ethiopian Airlines, al vol regular a Nairobi, Kènia, aquest matí».

 

 

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.