Dos espanyols entre els 157 passatgers morts de l’avió estrellat a Etiòpia

Un avió d'Ethiopian Airlines s'ha estavellat amb 157 persones a bord

Un avió d’Ethiopian Airlines s’ha estavellat amb 157 persones a bord | Twitter (@flyethiopian)

 

L’aerolínia, Ethiopian Airlines, operadora habitual del vol amb trajecte d’Addis Abeba, capital d’Etiòpia, fins a la capital de Kènia, Nairobi, ha confirmat el tràgic sinistre d’un avió que duia 157 persones a bord. El Boeing 737, amb 149 passatgers i vuit tripulants, s’ha estavellat aquest diumenge només enlairar-se. Lamentablement, la companyia ha comunicat que no hi ha hagut supervivents. 

 

 

El conseller delegat de l’aerolínia, Tewolde Gebre Mariam, ha anunciat en una roda de premsa que les víctimes procedien d’un total de 33 països. Entre elles es troben dos espanyols, 32 kenians, 9 etíops, 18 canadencs, 8 italians, 8 xinesos, 8 estatunidencs, 7 britànics, 7 francesos i 6 egipcis. La companyia ha activat un centre d’informació i un número de telèfon per poder atendre als familiars i amics dels passatgers que viatjaven en aquest vol. 

 

 

Segons ‘España Diario’, el Boeing 737 amb vol ET302 s’ha enlairat a les 8.38 hores, hora local, i transcorreguts només sis minuts des del seu enlairament de la capital d’Etiòpia ha desaparegut del radar. Des d’Ethiopian Airlines han publicat un comunicat on s’explica que l’avió s’ha estavellat al voltant de la ciutat de Bishofut, que està situada a 62 quilòmetres al sud-est de la capital Addis Ababa. 

 

 

El Primer Ministre d’Etiòpia ha donat les condolences als familiars de les víctimes

El Primer Ministre d’Etiòpia, Abiy Ahmed, ha donat les seves condolences, als afectats per aquest tràgic accident aeri, a través del seu compte oficial de Twitter: «L’Oficina del Primer Ministre, en nom del Govern i del poble d’Etiòpia, vol expressar les seues condolences a les famílies que han perdut als seus éssers estimats al Boing 737 d’Ethiopian Airlines, al vol regular a Nairobi, Kènia, aquest matí».

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.