Anuncios

Dos espanyols entre els 157 passatgers morts de l’avió estrellat a Etiòpia

Un avió d'Ethiopian Airlines s'ha estavellat amb 157 persones a bord

Un avió d’Ethiopian Airlines s’ha estavellat amb 157 persones a bord | Twitter (@flyethiopian)

 

L’aerolínia, Ethiopian Airlines, operadora habitual del vol amb trajecte d’Addis Abeba, capital d’Etiòpia, fins a la capital de Kènia, Nairobi, ha confirmat el tràgic sinistre d’un avió que duia 157 persones a bord. El Boeing 737, amb 149 passatgers i vuit tripulants, s’ha estavellat aquest diumenge només enlairar-se. Lamentablement, la companyia ha comunicat que no hi ha hagut supervivents. 

 

 

Anuncios

El conseller delegat de l’aerolínia, Tewolde Gebre Mariam, ha anunciat en una roda de premsa que les víctimes procedien d’un total de 33 països. Entre elles es troben dos espanyols, 32 kenians, 9 etíops, 18 canadencs, 8 italians, 8 xinesos, 8 estatunidencs, 7 britànics, 7 francesos i 6 egipcis. La companyia ha activat un centre d’informació i un número de telèfon per poder atendre als familiars i amics dels passatgers que viatjaven en aquest vol. 

 

 

Segons ‘España Diario’, el Boeing 737 amb vol ET302 s’ha enlairat a les 8.38 hores, hora local, i transcorreguts només sis minuts des del seu enlairament de la capital d’Etiòpia ha desaparegut del radar. Des d’Ethiopian Airlines han publicat un comunicat on s’explica que l’avió s’ha estavellat al voltant de la ciutat de Bishofut, que està situada a 62 quilòmetres al sud-est de la capital Addis Ababa. 

 

 

El Primer Ministre d’Etiòpia ha donat les condolences als familiars de les víctimes

El Primer Ministre d’Etiòpia, Abiy Ahmed, ha donat les seves condolences, als afectats per aquest tràgic accident aeri, a través del seu compte oficial de Twitter: «L’Oficina del Primer Ministre, en nom del Govern i del poble d’Etiòpia, vol expressar les seues condolences a les famílies que han perdut als seus éssers estimats al Boing 737 d’Ethiopian Airlines, al vol regular a Nairobi, Kènia, aquest matí».

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.
Anuncios