Un home mort i altre ferit en l’incendi d’una tenda en ple centre de València

 

Efectius de bombers han rescatat a un home atrapat en l’incendi d’una botiga d’antiguitats en el carrer de roger de la Flor, en ple centre de València, que ha obligat a desviar autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), segons han informat fonts de la Policia Local de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 09.40 hores d’este matí en un baix del número 27 de l’avinguda de l’Oest, en una tenda d’antiguitats, i fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).
 

Un home i una dona estaven dins del comerç en el moment de l’incendi. La dona ha pogut eixir pel seu propi peu, mentres que l’home ha hagut de ser rescatat del local i ha sigut traslladat a l’Hospital la Fe. Desafortunadament, l’home ha mort en arribar a l’hospital. A demés, un agent de la Policia Local ha resultat afectat per inhalació de fum i ha sigut evacuat en ambulància a un hospital.

 

El foc ha provocat una columna de fum, visible des de diferents punts dels voltants del cèntric comerç, i ha obligat a desviar el trànsit i servicis de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), segons les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.