Un home mort i altre ferit en l’incendi d’una tenda en ple centre de València

 

Efectius de bombers han rescatat a un home atrapat en l’incendi d’una botiga d’antiguitats en el carrer de roger de la Flor, en ple centre de València, que ha obligat a desviar autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), segons han informat fonts de la Policia Local de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 09.40 hores d’este matí en un baix del número 27 de l’avinguda de l’Oest, en una tenda d’antiguitats, i fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).
 

Un home i una dona estaven dins del comerç en el moment de l’incendi. La dona ha pogut eixir pel seu propi peu, mentres que l’home ha hagut de ser rescatat del local i ha sigut traslladat a l’Hospital la Fe. Desafortunadament, l’home ha mort en arribar a l’hospital. A demés, un agent de la Policia Local ha resultat afectat per inhalació de fum i ha sigut evacuat en ambulància a un hospital.

 

El foc ha provocat una columna de fum, visible des de diferents punts dels voltants del cèntric comerç, i ha obligat a desviar el trànsit i servicis de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.