Un home mort i altre ferit en l’incendi d’una tenda en ple centre de València

 

Efectius de bombers han rescatat a un home atrapat en l’incendi d’una botiga d’antiguitats en el carrer de roger de la Flor, en ple centre de València, que ha obligat a desviar autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), segons han informat fonts de la Policia Local de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 09.40 hores d’este matí en un baix del número 27 de l’avinguda de l’Oest, en una tenda d’antiguitats, i fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).
 

Un home i una dona estaven dins del comerç en el moment de l’incendi. La dona ha pogut eixir pel seu propi peu, mentres que l’home ha hagut de ser rescatat del local i ha sigut traslladat a l’Hospital la Fe. Desafortunadament, l’home ha mort en arribar a l’hospital. A demés, un agent de la Policia Local ha resultat afectat per inhalació de fum i ha sigut evacuat en ambulància a un hospital.

 

El foc ha provocat una columna de fum, visible des de diferents punts dels voltants del cèntric comerç, i ha obligat a desviar el trànsit i servicis de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.