Un home mort i altre ferit en l’incendi d’una tenda en ple centre de València

 

Efectius de bombers han rescatat a un home atrapat en l’incendi d’una botiga d’antiguitats en el carrer de roger de la Flor, en ple centre de València, que ha obligat a desviar autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), segons han informat fonts de la Policia Local de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 09.40 hores d’este matí en un baix del número 27 de l’avinguda de l’Oest, en una tenda d’antiguitats, i fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).
 

Un home i una dona estaven dins del comerç en el moment de l’incendi. La dona ha pogut eixir pel seu propi peu, mentres que l’home ha hagut de ser rescatat del local i ha sigut traslladat a l’Hospital la Fe. Desafortunadament, l’home ha mort en arribar a l’hospital. A demés, un agent de la Policia Local ha resultat afectat per inhalació de fum i ha sigut evacuat en ambulància a un hospital.

 

El foc ha provocat una columna de fum, visible des de diferents punts dels voltants del cèntric comerç, i ha obligat a desviar el trànsit i servicis de l’Empresa Municipal de Transports (EMT), segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Un estudi a Elx vincula la força del tronc amb un millor equilibri en fer-se major

Una investigació de la UMH i ISABIAL ha determinat que la estabilitat del tronc està més lligada a l’equilibri dinàmic que la força del maluc en adults físicament actius. Els resultats podrien guiar nous programes d’exercici per a previndre la pèrdua d’estabilitat en l’envelliment.

L’Elx tancarà l’estiu contra el Toulouse al Pinatar Arena el 8 d’agost

L’Elx ha programat un nou amistós de pretemporada contra el Toulouse, que es disputarà el 8 d’agost al Pinatar Arena, a San Pedro del Pinatar (Múrcia). El duel se sumarà a un estiu amb nombrosos rivals internacionals per preparar el debut en LALIGA.

Les operadores de telecomunicacions garantixen la connexió en les zones arrasades pels incendis

MasOrange, Telefónica i Vodafone han reforçat les seues xarxes i han desplegat unitats mòbils i equips tècnics per a mantindre la connectivitat en les zones afectades pels incendis forestals, coordinats amb autoritats i emergències. Més de 100.000 persones han sigut evacuades o confinades en diversos punts d’Espanya, inclosa la Comunitat Valenciana.

Veïns de la Vall d’Uixó tornen a casa intacta i parlen de miracle

Diversos veïns desallotjats per l'incendi forestal de la Vall d'Uixó han pogut tornar ja a vivendes que no han sigut cremades i asseguren que és un miracle. El foc ha calcinat més de 8.500 hectàrees, però les cases s'han salvat i només patixen fum i brutícia.

Presó provisional per a l’home detingut per una brutal pallissa a València que ha deixat una víctima en coma

Un jutjat de València ha ordenat l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, d’un home investigat per una brutal agressió al barri de Sant Marcel·lí que ha deixat la víctima en coma.

València afronta fins a 39 graus en l’inici de la quarta ona de calor

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor extrema a la província de València, amb màximes previstes de fins a 39 graus en l’interior sud.

Eray Cömert s’acomiada del València amb una emotiva carta als aficionats

El central suís Eray Cömert s’ha acomiadat del València CF amb una carta emotiva en què admet que sempre va voler triomfar en Mestalla i agraïx el suport de l’afició en una etapa que definix com a meravellosa.

Els científics demanen analitzar primer els sòls cremats abans d’actuar-hi

Especialistes en sòls advertixen que, un colp extingit l’incendi, la prioritat és avaluar l’estat del terreny cremat abans de reforestar o aplicar mesures. Alerten que intervencions precipitades poden causar més dany que benefici.
FILMOTECA D'ESTIU