Dos persones apareixen mortes en diferents punts de la ciutat d’Alacant

Finalitza l'escorcoll a casa de Mònica Borràs

Expectació per l’aixecament del cadàver al carrer Volta de Terrassa | Cristóbal Castro

 

Un home de mitjana edat ha sigut trobat mort este dimarts en un banc del barri dels Àngels, en la ciutat d’Alacant, on es va quedar adormit anit, segons les dades aportades a la Policia Nacional per un veí, qui a més assegura que el mort és toxicòman.

 

La Policia Nacional ha sigut alertada de l’aparició del cadàver a les 09.39 hores en la plaça de Joaquín María López d’Alacant i després de desplaçar-se al lloc i confirmar la defunció ha donat avís a la comissió judicial. El cos no presentava signes de violència i serà l’autòpsia la que determine la causa exacta de la mort de l’home.

 

D’altra banda, el cos sense vida d’una dona ha sigut trobat este dimarts en un passeig situat darrere d’un conegut hotel de la ciutat d’Alacant i la Policia Nacional ha obert una investigació sobre les circumstàncies de la defunció, encara que els primers indicis apunten a un possible suïcidi per precipitació.

 

Des de la Comissaria Provincial han assenyalat que la dona ha sigut trobada morta en eixe lloc al voltant les 6.30 hores per un vigilant de seguretat de l’establiment hoteler. Les mateixes fonts han indicat que la morta era espanyola i tenia 54 anys. La Policia Judicial i la Científica investiguen les circumstàncies en les que s’ha produït la mort d’esta dona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.