5.1 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Dos persones apareixen mortes en diferents punts de la ciutat d’Alacant

Finalitza l'escorcoll a casa de Mònica Borràs

Expectació per l’aixecament del cadàver al carrer Volta de Terrassa | Cristóbal Castro

 

Un home de mitjana edat ha sigut trobat mort este dimarts en un banc del barri dels Àngels, en la ciutat d’Alacant, on es va quedar adormit anit, segons les dades aportades a la Policia Nacional per un veí, qui a més assegura que el mort és toxicòman.

 

La Policia Nacional ha sigut alertada de l’aparició del cadàver a les 09.39 hores en la plaça de Joaquín María López d’Alacant i després de desplaçar-se al lloc i confirmar la defunció ha donat avís a la comissió judicial. El cos no presentava signes de violència i serà l’autòpsia la que determine la causa exacta de la mort de l’home.

 

D’altra banda, el cos sense vida d’una dona ha sigut trobat este dimarts en un passeig situat darrere d’un conegut hotel de la ciutat d’Alacant i la Policia Nacional ha obert una investigació sobre les circumstàncies de la defunció, encara que els primers indicis apunten a un possible suïcidi per precipitació.

 

Des de la Comissaria Provincial han assenyalat que la dona ha sigut trobada morta en eixe lloc al voltant les 6.30 hores per un vigilant de seguretat de l’establiment hoteler. Les mateixes fonts han indicat que la morta era espanyola i tenia 54 anys. La Policia Judicial i la Científica investiguen les circumstàncies en les que s’ha produït la mort d’esta dona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.