Dos persones apareixen mortes en diferents punts de la ciutat d’Alacant

Finalitza l'escorcoll a casa de Mònica Borràs

Expectació per l’aixecament del cadàver al carrer Volta de Terrassa | Cristóbal Castro

 

Un home de mitjana edat ha sigut trobat mort este dimarts en un banc del barri dels Àngels, en la ciutat d’Alacant, on es va quedar adormit anit, segons les dades aportades a la Policia Nacional per un veí, qui a més assegura que el mort és toxicòman.

 

La Policia Nacional ha sigut alertada de l’aparició del cadàver a les 09.39 hores en la plaça de Joaquín María López d’Alacant i després de desplaçar-se al lloc i confirmar la defunció ha donat avís a la comissió judicial. El cos no presentava signes de violència i serà l’autòpsia la que determine la causa exacta de la mort de l’home.

 

D’altra banda, el cos sense vida d’una dona ha sigut trobat este dimarts en un passeig situat darrere d’un conegut hotel de la ciutat d’Alacant i la Policia Nacional ha obert una investigació sobre les circumstàncies de la defunció, encara que els primers indicis apunten a un possible suïcidi per precipitació.

 

Des de la Comissaria Provincial han assenyalat que la dona ha sigut trobada morta en eixe lloc al voltant les 6.30 hores per un vigilant de seguretat de l’establiment hoteler. Les mateixes fonts han indicat que la morta era espanyola i tenia 54 anys. La Policia Judicial i la Científica investiguen les circumstàncies en les que s’ha produït la mort d’esta dona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.