Dos persones apareixen mortes en diferents punts de la ciutat d’Alacant

Finalitza l'escorcoll a casa de Mònica Borràs

Expectació per l’aixecament del cadàver al carrer Volta de Terrassa | Cristóbal Castro

 

Un home de mitjana edat ha sigut trobat mort este dimarts en un banc del barri dels Àngels, en la ciutat d’Alacant, on es va quedar adormit anit, segons les dades aportades a la Policia Nacional per un veí, qui a més assegura que el mort és toxicòman.

 

La Policia Nacional ha sigut alertada de l’aparició del cadàver a les 09.39 hores en la plaça de Joaquín María López d’Alacant i després de desplaçar-se al lloc i confirmar la defunció ha donat avís a la comissió judicial. El cos no presentava signes de violència i serà l’autòpsia la que determine la causa exacta de la mort de l’home.

 

D’altra banda, el cos sense vida d’una dona ha sigut trobat este dimarts en un passeig situat darrere d’un conegut hotel de la ciutat d’Alacant i la Policia Nacional ha obert una investigació sobre les circumstàncies de la defunció, encara que els primers indicis apunten a un possible suïcidi per precipitació.

 

Des de la Comissaria Provincial han assenyalat que la dona ha sigut trobada morta en eixe lloc al voltant les 6.30 hores per un vigilant de seguretat de l’establiment hoteler. Les mateixes fonts han indicat que la morta era espanyola i tenia 54 anys. La Policia Judicial i la Científica investiguen les circumstàncies en les que s’ha produït la mort d’esta dona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tecnologies immersives que ja transformen la indústria i la salut mental i física

L’ITI impulsa els projectes cuidAR i ECOSIDEA, que utilitzen entorns digitals immersius i intel·ligència artificial per millorar teràpies, formació i processos industrials.

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.