15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Dos persones apareixen mortes en diferents punts de la ciutat d’Alacant

Finalitza l'escorcoll a casa de Mònica Borràs

Expectació per l’aixecament del cadàver al carrer Volta de Terrassa | Cristóbal Castro

 

Un home de mitjana edat ha sigut trobat mort este dimarts en un banc del barri dels Àngels, en la ciutat d’Alacant, on es va quedar adormit anit, segons les dades aportades a la Policia Nacional per un veí, qui a més assegura que el mort és toxicòman.

 

La Policia Nacional ha sigut alertada de l’aparició del cadàver a les 09.39 hores en la plaça de Joaquín María López d’Alacant i després de desplaçar-se al lloc i confirmar la defunció ha donat avís a la comissió judicial. El cos no presentava signes de violència i serà l’autòpsia la que determine la causa exacta de la mort de l’home.

 

D’altra banda, el cos sense vida d’una dona ha sigut trobat este dimarts en un passeig situat darrere d’un conegut hotel de la ciutat d’Alacant i la Policia Nacional ha obert una investigació sobre les circumstàncies de la defunció, encara que els primers indicis apunten a un possible suïcidi per precipitació.

 

Des de la Comissaria Provincial han assenyalat que la dona ha sigut trobada morta en eixe lloc al voltant les 6.30 hores per un vigilant de seguretat de l’establiment hoteler. Les mateixes fonts han indicat que la morta era espanyola i tenia 54 anys. La Policia Judicial i la Científica investiguen les circumstàncies en les que s’ha produït la mort d’esta dona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.