Menor abusa sexualment d’una xica darrere de l’Ajuntament d’Alacant

El menor es va acostar a la xica i va començar a palpar-la, acompanyat d’una altra persona   | València Diari

 

Este dissabte passat, de matinada, s’ha produït una agressió sexual en la plaça de la Santíssima Faç d’Alacant. Segons pareix, un menor s’ha acostat a una xica que estava a soles en el lloc i va començar a palpar-la amb intencions sexuals.

 

Tal com avança ‘Información’, el presumpte agressor pertany a centre de menors i, la matinada del dissabte passat es va sobrepassar sobre una xica que estava a soles en la plaça de la Santíssima Faç, darrere de l’Ajuntament d’Alacant i en ple cor de la ciutat. Pareix ser que l’agressor, que anava acompanyat per una altra persona, va abordar a la xica i va començar a palpar-la mentres es va abaixar els pantalons.

 

Cap a les 04.00 hores de la matinada, la Policia Nacional ha comunicat a la Fiscalia el cas d’abús sexual i s’ha ordenat que l’agressor torne a ingressar en el centre de menors a on està. No ha transcendit l’estat de la víctima ni si l’acompanyant del menor va col·laborar en l’agressió sexual.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.