Menor abusa sexualment d’una xica darrere de l’Ajuntament d’Alacant

El menor es va acostar a la xica i va començar a palpar-la, acompanyat d’una altra persona   | València Diari

 

Este dissabte passat, de matinada, s’ha produït una agressió sexual en la plaça de la Santíssima Faç d’Alacant. Segons pareix, un menor s’ha acostat a una xica que estava a soles en el lloc i va començar a palpar-la amb intencions sexuals.

 

Tal com avança ‘Información’, el presumpte agressor pertany a centre de menors i, la matinada del dissabte passat es va sobrepassar sobre una xica que estava a soles en la plaça de la Santíssima Faç, darrere de l’Ajuntament d’Alacant i en ple cor de la ciutat. Pareix ser que l’agressor, que anava acompanyat per una altra persona, va abordar a la xica i va començar a palpar-la mentres es va abaixar els pantalons.

 

Cap a les 04.00 hores de la matinada, la Policia Nacional ha comunicat a la Fiscalia el cas d’abús sexual i s’ha ordenat que l’agressor torne a ingressar en el centre de menors a on està. No ha transcendit l’estat de la víctima ni si l’acompanyant del menor va col·laborar en l’agressió sexual.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.