
Dos treballadors han resultat ferits per inhalació de fum aquest dijous en un incendi en una planta de reciclatge d’Almassora, a la comarca de la Plana Alta, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).
L’avís del foc ha entrat en el CICU a les 7:45 hores. Fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), l’equip sanitari del qual ha assistit a dos treballadors de 36 i 47 anys per inhalació de fum.

Els dos afectats traslladats a la seua mútua
Posteriorment tots dos afectats han sigut traslladats en l’ambulància SVB a la seua mútua de treball. En les labors d’extinció han participat dos dotacions de bombers de la Plana Baixa, que han donat per controlat el foc cap a les 9:30 hores.
Imágenes efectivos #BomberosCPBC @dipcas parque Plana Baixa trabajando en extinción incendio planta reciclaje de Almassora pic.twitter.com/1la65H29DX
— CPBC (@SIAB_Castellon) 20 de diciembre de 2018