Dos xics detinguts per ocupar una casa en obres i pegar al seu propietari en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 20 i 29 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble, després d’entrar en una casa que es trobava en reformes, amb l’amo i el seu fill dins, i retindre’ls mentres canviaven el pany de la porta amb la intenció d’usurpar-los el pis. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, en una casa del districte valencià d’Exposició. La sala del 091 va rebre una trucada d’un home que manifestava que, moments abans, mentres es trobava dins de la seua vivenda, de la que és el propietari, en estat de reformes, dos xics desconeguts havien entrat aprofitant que la porta es trobava oberta.

 

Els agents es van desplaçar ràpidament al lloc, a on van localitzar al requeridor i van saber que este es trobavadins del pis al costat del seu fill, amb la porta oberta, moment en el que dos xics van entrar, tancant la porta després del seu pas, impedint-los en tot moment abandonar la casa en contra de la seua voluntat, mentres un dels ara detinguts canviava el pany de la porta. 

 

Els detinguts tenen antecedents policials

A continuació van tirar a la força al propietari i al seu fill, propinant un d’ells, a demés, una punyada en l’estómac al pare per a furtar-li 300 euros que portava en la seua cartera. Una volta en el portal, el fill, a causa de l’estat d’ansietat que li havia provocat el succeït, va abandonar el lloc, mentres que el pare va alertar a la Policia Nacional dels se n’anava del lloc i tornava poc després amb unes bosses amb menjar i beguda.

 

Els policies van fer les gestions oportunes i van saber que efectivament el pis era propietat del requeridor i que mentres estava reformant-se ningú havia viscut en ell, pel que després d’obrir la porta, van entrar i van sorprendre a en el seu interior als dos xics.

 

Després de comprovar que en la casa no hi havia cap indici que allí hagueren estat residint els sospitosos, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble. Els arrestats, amb antecedents policials i un d’ells en situació irregular a Espanya, ja han passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.