Dos xics detinguts per ocupar una casa en obres i pegar al seu propietari en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 20 i 29 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble, després d’entrar en una casa que es trobava en reformes, amb l’amo i el seu fill dins, i retindre’ls mentres canviaven el pany de la porta amb la intenció d’usurpar-los el pis. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, en una casa del districte valencià d’Exposició. La sala del 091 va rebre una trucada d’un home que manifestava que, moments abans, mentres es trobava dins de la seua vivenda, de la que és el propietari, en estat de reformes, dos xics desconeguts havien entrat aprofitant que la porta es trobava oberta.

 

Els agents es van desplaçar ràpidament al lloc, a on van localitzar al requeridor i van saber que este es trobavadins del pis al costat del seu fill, amb la porta oberta, moment en el que dos xics van entrar, tancant la porta després del seu pas, impedint-los en tot moment abandonar la casa en contra de la seua voluntat, mentres un dels ara detinguts canviava el pany de la porta. 

 

Els detinguts tenen antecedents policials

A continuació van tirar a la força al propietari i al seu fill, propinant un d’ells, a demés, una punyada en l’estómac al pare per a furtar-li 300 euros que portava en la seua cartera. Una volta en el portal, el fill, a causa de l’estat d’ansietat que li havia provocat el succeït, va abandonar el lloc, mentres que el pare va alertar a la Policia Nacional dels se n’anava del lloc i tornava poc després amb unes bosses amb menjar i beguda.

 

Els policies van fer les gestions oportunes i van saber que efectivament el pis era propietat del requeridor i que mentres estava reformant-se ningú havia viscut en ell, pel que després d’obrir la porta, van entrar i van sorprendre a en el seu interior als dos xics.

 

Després de comprovar que en la casa no hi havia cap indici que allí hagueren estat residint els sospitosos, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble. Els arrestats, amb antecedents policials i un d’ells en situació irregular a Espanya, ja han passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.