Dos xics detinguts per ocupar una casa en obres i pegar al seu propietari en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 20 i 29 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble, després d’entrar en una casa que es trobava en reformes, amb l’amo i el seu fill dins, i retindre’ls mentres canviaven el pany de la porta amb la intenció d’usurpar-los el pis. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, en una casa del districte valencià d’Exposició. La sala del 091 va rebre una trucada d’un home que manifestava que, moments abans, mentres es trobava dins de la seua vivenda, de la que és el propietari, en estat de reformes, dos xics desconeguts havien entrat aprofitant que la porta es trobava oberta.

 

Els agents es van desplaçar ràpidament al lloc, a on van localitzar al requeridor i van saber que este es trobavadins del pis al costat del seu fill, amb la porta oberta, moment en el que dos xics van entrar, tancant la porta després del seu pas, impedint-los en tot moment abandonar la casa en contra de la seua voluntat, mentres un dels ara detinguts canviava el pany de la porta. 

 

Els detinguts tenen antecedents policials

A continuació van tirar a la força al propietari i al seu fill, propinant un d’ells, a demés, una punyada en l’estómac al pare per a furtar-li 300 euros que portava en la seua cartera. Una volta en el portal, el fill, a causa de l’estat d’ansietat que li havia provocat el succeït, va abandonar el lloc, mentres que el pare va alertar a la Policia Nacional dels se n’anava del lloc i tornava poc després amb unes bosses amb menjar i beguda.

 

Els policies van fer les gestions oportunes i van saber que efectivament el pis era propietat del requeridor i que mentres estava reformant-se ningú havia viscut en ell, pel que després d’obrir la porta, van entrar i van sorprendre a en el seu interior als dos xics.

 

Després de comprovar que en la casa no hi havia cap indici que allí hagueren estat residint els sospitosos, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble. Els arrestats, amb antecedents policials i un d’ells en situació irregular a Espanya, ja han passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.