Anuncios

Dos xics detinguts per ocupar una casa en obres i pegar al seu propietari en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 20 i 29 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble, després d’entrar en una casa que es trobava en reformes, amb l’amo i el seu fill dins, i retindre’ls mentres canviaven el pany de la porta amb la intenció d’usurpar-los el pis. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, en una casa del districte valencià d’Exposició. La sala del 091 va rebre una trucada d’un home que manifestava que, moments abans, mentres es trobava dins de la seua vivenda, de la que és el propietari, en estat de reformes, dos xics desconeguts havien entrat aprofitant que la porta es trobava oberta.

Anuncios

 

Els agents es van desplaçar ràpidament al lloc, a on van localitzar al requeridor i van saber que este es trobavadins del pis al costat del seu fill, amb la porta oberta, moment en el que dos xics van entrar, tancant la porta després del seu pas, impedint-los en tot moment abandonar la casa en contra de la seua voluntat, mentres un dels ara detinguts canviava el pany de la porta. 

 

Els detinguts tenen antecedents policials

A continuació van tirar a la força al propietari i al seu fill, propinant un d’ells, a demés, una punyada en l’estómac al pare per a furtar-li 300 euros que portava en la seua cartera. Una volta en el portal, el fill, a causa de l’estat d’ansietat que li havia provocat el succeït, va abandonar el lloc, mentres que el pare va alertar a la Policia Nacional dels se n’anava del lloc i tornava poc després amb unes bosses amb menjar i beguda.

 

Els policies van fer les gestions oportunes i van saber que efectivament el pis era propietat del requeridor i que mentres estava reformant-se ningú havia viscut en ell, pel que després d’obrir la porta, van entrar i van sorprendre a en el seu interior als dos xics.

 

Després de comprovar que en la casa no hi havia cap indici que allí hagueren estat residint els sospitosos, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble. Els arrestats, amb antecedents policials i un d’ells en situació irregular a Espanya, ja han passat a disposició judicial. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.
Anuncios