Dos xics detinguts per ocupar una casa en obres i pegar al seu propietari en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 20 i 29 anys, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble, després d’entrar en una casa que es trobava en reformes, amb l’amo i el seu fill dins, i retindre’ls mentres canviaven el pany de la porta amb la intenció d’usurpar-los el pis. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, en una casa del districte valencià d’Exposició. La sala del 091 va rebre una trucada d’un home que manifestava que, moments abans, mentres es trobava dins de la seua vivenda, de la que és el propietari, en estat de reformes, dos xics desconeguts havien entrat aprofitant que la porta es trobava oberta.

 

Els agents es van desplaçar ràpidament al lloc, a on van localitzar al requeridor i van saber que este es trobavadins del pis al costat del seu fill, amb la porta oberta, moment en el que dos xics van entrar, tancant la porta després del seu pas, impedint-los en tot moment abandonar la casa en contra de la seua voluntat, mentres un dels ara detinguts canviava el pany de la porta. 

 

Els detinguts tenen antecedents policials

A continuació van tirar a la força al propietari i al seu fill, propinant un d’ells, a demés, una punyada en l’estómac al pare per a furtar-li 300 euros que portava en la seua cartera. Una volta en el portal, el fill, a causa de l’estat d’ansietat que li havia provocat el succeït, va abandonar el lloc, mentres que el pare va alertar a la Policia Nacional dels se n’anava del lloc i tornava poc després amb unes bosses amb menjar i beguda.

 

Els policies van fer les gestions oportunes i van saber que efectivament el pis era propietat del requeridor i que mentres estava reformant-se ningú havia viscut en ell, pel que després d’obrir la porta, van entrar i van sorprendre a en el seu interior als dos xics.

 

Després de comprovar que en la casa no hi havia cap indici que allí hagueren estat residint els sospitosos, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i usurpació de bé immoble. Els arrestats, amb antecedents policials i un d’ells en situació irregular a Espanya, ja han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.