Anuncios

Dos xiques detingudes per robar en cases de València

 

Agents de Policia Nacional han procedit a la detenció en la localitat de Cartagena (Múrcia) de dos xiques  integrants d’un grup criminal especialitzat en el robatori en interior de cases, com a presumptes autores de com a mínim tres robatoris.

 

Els agents de la Policia Nacional de Cartagena, en un dispositiu de vigilància en prevenció de robatoris amb força en casa, van localitzar a dos xiques el comportament de les que els va fer sospitar que podrien estar especialitzades en esta classe de fet delictiu.

Anuncios

 

S’asseguraven que no hi havia ningú en la casa

El seu mètode consistia a assegurar que els habitants no es trobaven dins de la casa, i per a això, tocaven el timbre de manera insistent, i quan no obtenien resposta, entraven en l’edifici i forçaven el pany de la vivenda, introduint-se en el seu interior per a apoderar-se de diners i objectes de valor. Els policies les van sorprendre quan eixien de la casa, i després de comprovar que havien forçat el pany, van procedir a la seua detenció. 

 

Les perquisicions fetes després van poder determinar la seua presumpta participació en altres dos robatoris perpetrats en dos cases de València, en els que es va sostraure diners i gran quantitat de joies. Pel que pareix, es tracta de dos integrants d’un grup criminal especialitzat en robatoris en cases amb gran itinerància en tot el territori nacional.

 

En el cotxe que usaven per a desplaçar-se es van trobar les ferramentes que presumptament usaven per a forçar els panys. A demés, també es va intervindre documentació presumiblement falsa i efectes sostrets, terminals mòbils, joies d’or (pendents, anells) i diners en efectiu. Les detingudes, de 23 i 25 anys, van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Cartagena. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.
Anuncios