Dos xiques detingudes per robar en cases de València

 

Agents de Policia Nacional han procedit a la detenció en la localitat de Cartagena (Múrcia) de dos xiques  integrants d’un grup criminal especialitzat en el robatori en interior de cases, com a presumptes autores de com a mínim tres robatoris.

 

Els agents de la Policia Nacional de Cartagena, en un dispositiu de vigilància en prevenció de robatoris amb força en casa, van localitzar a dos xiques el comportament de les que els va fer sospitar que podrien estar especialitzades en esta classe de fet delictiu.

 

S’asseguraven que no hi havia ningú en la casa

El seu mètode consistia a assegurar que els habitants no es trobaven dins de la casa, i per a això, tocaven el timbre de manera insistent, i quan no obtenien resposta, entraven en l’edifici i forçaven el pany de la vivenda, introduint-se en el seu interior per a apoderar-se de diners i objectes de valor. Els policies les van sorprendre quan eixien de la casa, i després de comprovar que havien forçat el pany, van procedir a la seua detenció. 

 

Les perquisicions fetes després van poder determinar la seua presumpta participació en altres dos robatoris perpetrats en dos cases de València, en els que es va sostraure diners i gran quantitat de joies. Pel que pareix, es tracta de dos integrants d’un grup criminal especialitzat en robatoris en cases amb gran itinerància en tot el territori nacional.

 

En el cotxe que usaven per a desplaçar-se es van trobar les ferramentes que presumptament usaven per a forçar els panys. A demés, també es va intervindre documentació presumiblement falsa i efectes sostrets, terminals mòbils, joies d’or (pendents, anells) i diners en efectiu. Les detingudes, de 23 i 25 anys, van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Cartagena. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.