8.2 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Dos xiques detingudes per robar en cases de València

 

Agents de Policia Nacional han procedit a la detenció en la localitat de Cartagena (Múrcia) de dos xiques  integrants d’un grup criminal especialitzat en el robatori en interior de cases, com a presumptes autores de com a mínim tres robatoris.

 

Els agents de la Policia Nacional de Cartagena, en un dispositiu de vigilància en prevenció de robatoris amb força en casa, van localitzar a dos xiques el comportament de les que els va fer sospitar que podrien estar especialitzades en esta classe de fet delictiu.

 

S’asseguraven que no hi havia ningú en la casa

El seu mètode consistia a assegurar que els habitants no es trobaven dins de la casa, i per a això, tocaven el timbre de manera insistent, i quan no obtenien resposta, entraven en l’edifici i forçaven el pany de la vivenda, introduint-se en el seu interior per a apoderar-se de diners i objectes de valor. Els policies les van sorprendre quan eixien de la casa, i després de comprovar que havien forçat el pany, van procedir a la seua detenció. 

 

Les perquisicions fetes després van poder determinar la seua presumpta participació en altres dos robatoris perpetrats en dos cases de València, en els que es va sostraure diners i gran quantitat de joies. Pel que pareix, es tracta de dos integrants d’un grup criminal especialitzat en robatoris en cases amb gran itinerància en tot el territori nacional.

 

En el cotxe que usaven per a desplaçar-se es van trobar les ferramentes que presumptament usaven per a forçar els panys. A demés, també es va intervindre documentació presumiblement falsa i efectes sostrets, terminals mòbils, joies d’or (pendents, anells) i diners en efectiu. Les detingudes, de 23 i 25 anys, van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Cartagena. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.