Dos xiques detingudes per robar en cases de València

 

Agents de Policia Nacional han procedit a la detenció en la localitat de Cartagena (Múrcia) de dos xiques  integrants d’un grup criminal especialitzat en el robatori en interior de cases, com a presumptes autores de com a mínim tres robatoris.

 

Els agents de la Policia Nacional de Cartagena, en un dispositiu de vigilància en prevenció de robatoris amb força en casa, van localitzar a dos xiques el comportament de les que els va fer sospitar que podrien estar especialitzades en esta classe de fet delictiu.

 

S’asseguraven que no hi havia ningú en la casa

El seu mètode consistia a assegurar que els habitants no es trobaven dins de la casa, i per a això, tocaven el timbre de manera insistent, i quan no obtenien resposta, entraven en l’edifici i forçaven el pany de la vivenda, introduint-se en el seu interior per a apoderar-se de diners i objectes de valor. Els policies les van sorprendre quan eixien de la casa, i després de comprovar que havien forçat el pany, van procedir a la seua detenció. 

 

Les perquisicions fetes després van poder determinar la seua presumpta participació en altres dos robatoris perpetrats en dos cases de València, en els que es va sostraure diners i gran quantitat de joies. Pel que pareix, es tracta de dos integrants d’un grup criminal especialitzat en robatoris en cases amb gran itinerància en tot el territori nacional.

 

En el cotxe que usaven per a desplaçar-se es van trobar les ferramentes que presumptament usaven per a forçar els panys. A demés, també es va intervindre documentació presumiblement falsa i efectes sostrets, terminals mòbils, joies d’or (pendents, anells) i diners en efectiu. Les detingudes, de 23 i 25 anys, van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Cartagena. 

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.