Es dupliquen les denúncies per incompliment de l’estat d’alarma en València

La 'nova normalitat' a les botigues de Reus i Tarragona

Arxiu | València Diari

 

Les denúncies per incompliment de l’estat d’alarma s’han duplicat en la ciutat de València durant el passat cap de setmana, segons ha informat este dimarts el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano.

 

En total, la Policia Local ha sancionat a 1.261 persones el cap de setmana: 263 el divendres, 483 el dissabte i 515 el diumenge, ha detallat Cano. «Estes xifres posen de manifest que hi ha hagut un notable increment d’incompliments per part de la ciutadania», ha indicat el regidor.

 

Les denúncies d’esta finalitat s’han duplicat —1.261 enfront de les 638 que es van imposar el cap de setmana anterior--, el que suposa, ha continuat l’edil, un 10,8% del total de denúncies fetes durant tot l’estat d’alarma. Des de què es va establir este estat, en València s’han imposat un total d’11.678 sancions per incompliment.

 

Aarón Cano ha apel·lat a la «responsabilitat» de tota la població i institucions «perquè ens juguem molt». «S’ha detectat una important relaxació quant al compliment de les normes establides i hem de recordar que estem eixint d’una crisi, però no hem eixit encara d’ella. Les mesures de distància social i higièniques han de mantindre’s en el temps, independentment de la fase en la que estiguem, ja que és la nostra millor protecció», ha postil·lat.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.