Es dupliquen les denúncies per incompliment de l’estat d’alarma en València

La 'nova normalitat' a les botigues de Reus i Tarragona

Arxiu | València Diari

 

Les denúncies per incompliment de l’estat d’alarma s’han duplicat en la ciutat de València durant el passat cap de setmana, segons ha informat este dimarts el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano.

 

En total, la Policia Local ha sancionat a 1.261 persones el cap de setmana: 263 el divendres, 483 el dissabte i 515 el diumenge, ha detallat Cano. «Estes xifres posen de manifest que hi ha hagut un notable increment d’incompliments per part de la ciutadania», ha indicat el regidor.

 

Les denúncies d’esta finalitat s’han duplicat —1.261 enfront de les 638 que es van imposar el cap de setmana anterior--, el que suposa, ha continuat l’edil, un 10,8% del total de denúncies fetes durant tot l’estat d’alarma. Des de què es va establir este estat, en València s’han imposat un total d’11.678 sancions per incompliment.

 

Aarón Cano ha apel·lat a la «responsabilitat» de tota la població i institucions «perquè ens juguem molt». «S’ha detectat una important relaxació quant al compliment de les normes establides i hem de recordar que estem eixint d’una crisi, però no hem eixit encara d’ella. Les mesures de distància social i higièniques han de mantindre’s en el temps, independentment de la fase en la que estiguem, ja que és la nostra millor protecció», ha postil·lat.

Últimes notícies

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.