Es dupliquen les denúncies per incompliment de l’estat d’alarma en València

La 'nova normalitat' a les botigues de Reus i Tarragona

Arxiu | València Diari

 

Les denúncies per incompliment de l’estat d’alarma s’han duplicat en la ciutat de València durant el passat cap de setmana, segons ha informat este dimarts el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano.

 

En total, la Policia Local ha sancionat a 1.261 persones el cap de setmana: 263 el divendres, 483 el dissabte i 515 el diumenge, ha detallat Cano. «Estes xifres posen de manifest que hi ha hagut un notable increment d’incompliments per part de la ciutadania», ha indicat el regidor.

 

Les denúncies d’esta finalitat s’han duplicat —1.261 enfront de les 638 que es van imposar el cap de setmana anterior--, el que suposa, ha continuat l’edil, un 10,8% del total de denúncies fetes durant tot l’estat d’alarma. Des de què es va establir este estat, en València s’han imposat un total d’11.678 sancions per incompliment.

 

Aarón Cano ha apel·lat a la «responsabilitat» de tota la població i institucions «perquè ens juguem molt». «S’ha detectat una important relaxació quant al compliment de les normes establides i hem de recordar que estem eixint d’una crisi, però no hem eixit encara d’ella. Les mesures de distància social i higièniques han de mantindre’s en el temps, independentment de la fase en la que estiguem, ja que és la nostra millor protecció», ha postil·lat.

Últimes notícies

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.