Detenen una empleada de la llar a Benigànim per furtar les joies de la propietària de la casa on treballava

La Guardia Civil ha detingut a Benigànim una dona de 23 anys per furtar presumptament l’aixovar, valorat en 2.500 €, d’una dona per a la qual treballava com a empleada de la llar.

El passat 10 de gener la Guardia Civil del mateix poble va rebre una denúncia d’una dona que assegurava que li havien furtat nombroses joies en un domicili. La investigació portà els agents a la dona que treballava allí per a la denunciant i l’endemà els agents localitzaren a la sospitosa.

En ser interrogada, l’empleada va facilitar dades falses per fer-se passar per una altra persona i després d’enregistrar el seu vehicle, li trobaren diverses joies de les quals no va saber detallar la seua procedència. A més a més, els agents varen comprovar que la detinguda tampoc disposava del permís de conduir.

Hores més tard els investigadors, prèvia autorització judicial, entraren al seu domicili i trobaren els penjolls, polseres, anells i pendents sostrets suposadament. Així la Guardia Civil va procedir a la seua detenció pels possibles delictes de furt i contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.