Detenen una empleada de la llar a Benigànim per furtar les joies de la propietària de la casa on treballava

La Guardia Civil ha detingut a Benigànim una dona de 23 anys per furtar presumptament l’aixovar, valorat en 2.500 €, d’una dona per a la qual treballava com a empleada de la llar.

El passat 10 de gener la Guardia Civil del mateix poble va rebre una denúncia d’una dona que assegurava que li havien furtat nombroses joies en un domicili. La investigació portà els agents a la dona que treballava allí per a la denunciant i l’endemà els agents localitzaren a la sospitosa.

En ser interrogada, l’empleada va facilitar dades falses per fer-se passar per una altra persona i després d’enregistrar el seu vehicle, li trobaren diverses joies de les quals no va saber detallar la seua procedència. A més a més, els agents varen comprovar que la detinguda tampoc disposava del permís de conduir.

Hores més tard els investigadors, prèvia autorització judicial, entraren al seu domicili i trobaren els penjolls, polseres, anells i pendents sostrets suposadament. Així la Guardia Civil va procedir a la seua detenció pels possibles delictes de furt i contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.