Detenen una empleada de la llar a Benigànim per furtar les joies de la propietària de la casa on treballava

La Guardia Civil ha detingut a Benigànim una dona de 23 anys per furtar presumptament l’aixovar, valorat en 2.500 €, d’una dona per a la qual treballava com a empleada de la llar.

El passat 10 de gener la Guardia Civil del mateix poble va rebre una denúncia d’una dona que assegurava que li havien furtat nombroses joies en un domicili. La investigació portà els agents a la dona que treballava allí per a la denunciant i l’endemà els agents localitzaren a la sospitosa.

En ser interrogada, l’empleada va facilitar dades falses per fer-se passar per una altra persona i després d’enregistrar el seu vehicle, li trobaren diverses joies de les quals no va saber detallar la seua procedència. A més a més, els agents varen comprovar que la detinguda tampoc disposava del permís de conduir.

Hores més tard els investigadors, prèvia autorització judicial, entraren al seu domicili i trobaren els penjolls, polseres, anells i pendents sostrets suposadament. Així la Guardia Civil va procedir a la seua detenció pels possibles delictes de furt i contra la seguretat viària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.