Estos són els cinc millors formatges que es poden trobar en els supermercats per menys de cinc euros

Actualment, en els supermercats es poden trobar una gran varietat de formatges a preus molt assequibles. En Carrefour, Mercadona o El Corte Inglés es pot trobar una gran selecció de formatges, molts d’ells exposats en el llibre ‘Los superquesos’ que ha realitzat l’editorial Las Guías del Lince, com són formatges de cabra, d’ovella, frescs, semicurats o blaus. A més, es poden trobar a un preu menor als 5 euros segons la quantitat. En este sentit, s’exposa una xicoteta llista amb els millors cinc formatges del mercat segons qualitat/preu:

 

 

—Queixo Tetilla Ruta Xacobea. Segons el llibre dels millors formatges, este producte realitzat amb llet de vaca presenta una «textura que és molt cremosa en boca, amb una ressonància notablement làctica i un bon punt d’acidesa que el convertixen en un formatge molt fresc i fàcil de menjar». El seu exterior és d’escorça groguenca dura, encara que el seu interior és blanc i de tacte molt cremós. Este Queixo Tetilla es pot comprar en Eroski i Caprabo per uns 3,55 euros els 680 grams.

Últimes notícies

Bernabé retreu a l’Ajuntament de València que no activara abans el Cecopal per les fortes pluges

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha lamentat que l’Ajuntament de València no convocara abans el Cecopal durant l’episodi intens de pluges i ha demanat més previsió davant les alertes meteorològiques.

Crítiques per permetre el Levante-Athletic malgrat la DANA a València

L’Associació de Víctimes de la DANA i Pilar Bernabé carreguen contra l’Ajuntament de València i LaLiga per mantindre el Levante-Athletic malgrat l’alerta per fortes pluges i suspendre’l amb l’estadi ple.

Suspeses les classes en 13 municipis de València i Alacant per l’alerta de pluges

Un total de 94.825 alumnes de 13 municipis de les províncies de València i Alacant s’han quedat hui sense classe per l’alerta meteorològica per pluges intenses, segons la Conselleria d’Educació.

Detecten restes químiques al Magre després d’arreplegar 2.500 quilos de peixos morts

Les primeres anàlisis al riu Magre confirmen la presència de productes químics procedents d’una nau incendiada i una millora gradual de la qualitat de l’aigua, després d’arreplegar 2.500 quilos de peixos morts.

Les víctimes mortals de la DANA 29-O critiquen que l’avís d’Es-Alert va arribar massa tard

L’Associació de Víctimes Mortals DANA 29-O denuncia que l’avís massiu d’Es-Alert de la Generalitat Valenciana va arribar quan les inundacions ja estaven en marxa i acusa el Consell de no protegir a temps la població.

Utiel supera l’episodi de pluges sense danys però manté la vigilància al riu Magre

Utiel ha superat l’últim episodi de pluges sense incidències destacables, encara que l’Ajuntament ha mantingut la vigilància al riu Magre tota la nit per les alertes activades.

Paiporta respira després d’una forta tromba de més de 60 litres

Paiporta ha viscut unes hores de gran inquietud per una tromba de més de 60 litres per metre quadrat, però este dijous al matí la situació ja s’ha normalitzat. Brigades municipals, Protecció Civil i Policia Local han treballat en cadena per a resoldre totes les incidències.

València torna a la normalitat després de les pluges torrencials sense danys greus

La província de València ha recuperat la calma després d’un episodi de pluges torrencials que ha acumulat més de 100 litres per metre quadrat però no ha provocat ferits ni danys materials greus. Les incidències principals s’han centrat en inundacions, talls puntuals en transports i suspensió de classes.