13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Estos són els cinc millors formatges que es poden trobar en els supermercats per menys de cinc euros

Actualment, en els supermercats es poden trobar una gran varietat de formatges a preus molt assequibles. En Carrefour, Mercadona o El Corte Inglés es pot trobar una gran selecció de formatges, molts d’ells exposats en el llibre ‘Los superquesos’ que ha realitzat l’editorial Las Guías del Lince, com són formatges de cabra, d’ovella, frescs, semicurats o blaus. A més, es poden trobar a un preu menor als 5 euros segons la quantitat. En este sentit, s’exposa una xicoteta llista amb els millors cinc formatges del mercat segons qualitat/preu:

 

 

—Queixo Tetilla Ruta Xacobea. Segons el llibre dels millors formatges, este producte realitzat amb llet de vaca presenta una «textura que és molt cremosa en boca, amb una ressonància notablement làctica i un bon punt d’acidesa que el convertixen en un formatge molt fresc i fàcil de menjar». El seu exterior és d’escorça groguenca dura, encara que el seu interior és blanc i de tacte molt cremós. Este Queixo Tetilla es pot comprar en Eroski i Caprabo per uns 3,55 euros els 680 grams.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.