Extingeixen un complicat incendi de restes de fusta en una empresa de l’Alcoraya

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) van extingir anit un complicat incendi que es va iniciar en una empresa situada en camí vell de l’Alcoraya.

El foc va ser complicat d’apagar per ser restes de fusta i productes inflamables amb elevada càrrega tèrmica, i els efectius van aconseguir controlar-ho, segellar-ho i apagar-ho de forma molt efectiva després de més de tres hores d’intens treball, evitant així la seua propagació.

Un operatiu amb quatre dotacions de bombers del SPEIS, així com tres patrulles de Policia Local s’hi han desplaçat fins a l’empresa juntament amb una dotació del Consorci Provincial d’Alacant, amb un ampli dispositiu mobilitzat per a coordinar l’emergència.

L’SPEIS, va rebre l’avís al voltant de les 20 hores, i fins al lloc de l’incendi es van desplaçar onze bombers que van començar a extingir-lo realitzant un tallafoc i desplegant línies d’atac en diversos fronts per a controlar el foc, distribuïts en equips.

Més de 15.000 litres d’aigua van ser els que van utilitzar els efectius amb diverses cubes, i es van centrar a controlar el focus localitzat de restes de fusta, emmagatzemats en una zona exterior. Gràcies a l’efectiva línia d’atac, així com a la ràpida intervenció dels bombers, es va aconseguir controlar amb celeritat sense que envaïra l’autovia pròxima i zones limítrofes rurals.

Els bombers van segellar l’incendi per a donar-lo per extingit, i també van treballar amb una pala excavadora per a mobilitzar les restes de fustes acumulades en munts, reduint així la càrrega tèrmica de l’incendi, i el que és més important evitant que es propagara.

Els bombers van estar treballant més de tres hores i mitja i desconeixen les causes de l’inici del foc, i a les 23,30 hores el SPEIS la va donar per extingit.

La Policia ha obert una investigació per a investigar si podria haver sigut intencionat.

Últimes notícies

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.