Extingeixen un complicat incendi de restes de fusta en una empresa de l’Alcoraya

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) van extingir anit un complicat incendi que es va iniciar en una empresa situada en camí vell de l’Alcoraya.

El foc va ser complicat d’apagar per ser restes de fusta i productes inflamables amb elevada càrrega tèrmica, i els efectius van aconseguir controlar-ho, segellar-ho i apagar-ho de forma molt efectiva després de més de tres hores d’intens treball, evitant així la seua propagació.

Un operatiu amb quatre dotacions de bombers del SPEIS, així com tres patrulles de Policia Local s’hi han desplaçat fins a l’empresa juntament amb una dotació del Consorci Provincial d’Alacant, amb un ampli dispositiu mobilitzat per a coordinar l’emergència.

L’SPEIS, va rebre l’avís al voltant de les 20 hores, i fins al lloc de l’incendi es van desplaçar onze bombers que van començar a extingir-lo realitzant un tallafoc i desplegant línies d’atac en diversos fronts per a controlar el foc, distribuïts en equips.

Més de 15.000 litres d’aigua van ser els que van utilitzar els efectius amb diverses cubes, i es van centrar a controlar el focus localitzat de restes de fusta, emmagatzemats en una zona exterior. Gràcies a l’efectiva línia d’atac, així com a la ràpida intervenció dels bombers, es va aconseguir controlar amb celeritat sense que envaïra l’autovia pròxima i zones limítrofes rurals.

Els bombers van segellar l’incendi per a donar-lo per extingit, i també van treballar amb una pala excavadora per a mobilitzar les restes de fustes acumulades en munts, reduint així la càrrega tèrmica de l’incendi, i el que és més important evitant que es propagara.

Els bombers van estar treballant més de tres hores i mitja i desconeixen les causes de l’inici del foc, i a les 23,30 hores el SPEIS la va donar per extingit.

La Policia ha obert una investigació per a investigar si podria haver sigut intencionat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.