20.1 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Fallece una mujer de 55 años tras chocar su turismo con un camión en la A-44

 

Una mujer de 55 años ha fallecido y un hombre de 35 años ha resultado herido en un accidente registrado este viernes entre un camión y un turismo en la A-44, a su paso por Las Infantas, y dentro del término municipal de Jaén capital. El accidente ha ocurrido poco antes de las 13,55 horas, en sentido Madrid y a la altura del kilómetro 26, cuando por causas que están en investigación, se ha producido el choque entre un camión y un turismo en el que viajaban tanto la fallecida como la otra persona que ha resultado herida.

 

Hasta el lugar del accidente se han desplazado servicios sanitarios, bomberos de Jaén y Guardia Civil. El conductor del camión ha resultado ileso, mientras que los servicios sanitarios trasladados hasta el punto del accidente no han podido hacer nada por mantener con vida a la mujer y ha fallecido en el hospital. El herido, según ha informado el servicio de emergencias 112, ha quedado ingresado para su evaluación en el hospital Neurotraumatológico.

 

La colisión entre ambos vehículos ha ocasionado importantes retenciones en la A-44 hasta que finalmente se ha conseguido la retirada los mismos y con ello, normalizar la circulación.

Últimes notícies

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.