9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Fallece una mujer de 55 años tras chocar su turismo con un camión en la A-44

 

Una mujer de 55 años ha fallecido y un hombre de 35 años ha resultado herido en un accidente registrado este viernes entre un camión y un turismo en la A-44, a su paso por Las Infantas, y dentro del término municipal de Jaén capital. El accidente ha ocurrido poco antes de las 13,55 horas, en sentido Madrid y a la altura del kilómetro 26, cuando por causas que están en investigación, se ha producido el choque entre un camión y un turismo en el que viajaban tanto la fallecida como la otra persona que ha resultado herida.

 

Hasta el lugar del accidente se han desplazado servicios sanitarios, bomberos de Jaén y Guardia Civil. El conductor del camión ha resultado ileso, mientras que los servicios sanitarios trasladados hasta el punto del accidente no han podido hacer nada por mantener con vida a la mujer y ha fallecido en el hospital. El herido, según ha informado el servicio de emergencias 112, ha quedado ingresado para su evaluación en el hospital Neurotraumatológico.

 

La colisión entre ambos vehículos ha ocasionado importantes retenciones en la A-44 hasta que finalmente se ha conseguido la retirada los mismos y con ello, normalizar la circulación.

Últimes notícies

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.

Yolanda Díaz crida a mobilitzar-se per la democràcia i acusa ingerència del poder judicial

Yolanda Díaz ha anomenat a una mobilització serena i pacífica en defensa de la democràcia i ha denunciat ingerències del poder judicial. Sumar ha reclamat un espai d'unitat estable a l'esquerra del PSOE i ha defés PGE expansius.

Puente carrega contra el franquisme i demana al PP deixar de blanquejar la dictadura

Óscar Puente ha rebutjat que la dictadura tinga 'llums i ombres' i ha demanat al PP que deixe de blanquejar-la. Ha vinculat a més el cas del fiscal general amb un retrocés en Justícia.