14.1 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Fallece una mujer de 55 años tras chocar su turismo con un camión en la A-44

 

Una mujer de 55 años ha fallecido y un hombre de 35 años ha resultado herido en un accidente registrado este viernes entre un camión y un turismo en la A-44, a su paso por Las Infantas, y dentro del término municipal de Jaén capital. El accidente ha ocurrido poco antes de las 13,55 horas, en sentido Madrid y a la altura del kilómetro 26, cuando por causas que están en investigación, se ha producido el choque entre un camión y un turismo en el que viajaban tanto la fallecida como la otra persona que ha resultado herida.

 

Hasta el lugar del accidente se han desplazado servicios sanitarios, bomberos de Jaén y Guardia Civil. El conductor del camión ha resultado ileso, mientras que los servicios sanitarios trasladados hasta el punto del accidente no han podido hacer nada por mantener con vida a la mujer y ha fallecido en el hospital. El herido, según ha informado el servicio de emergencias 112, ha quedado ingresado para su evaluación en el hospital Neurotraumatológico.

 

La colisión entre ambos vehículos ha ocasionado importantes retenciones en la A-44 hasta que finalmente se ha conseguido la retirada los mismos y con ello, normalizar la circulación.

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.