Anuncios

Fallece una mujer de 55 años tras chocar su turismo con un camión en la A-44

 

Una mujer de 55 años ha fallecido y un hombre de 35 años ha resultado herido en un accidente registrado este viernes entre un camión y un turismo en la A-44, a su paso por Las Infantas, y dentro del término municipal de Jaén capital. El accidente ha ocurrido poco antes de las 13,55 horas, en sentido Madrid y a la altura del kilómetro 26, cuando por causas que están en investigación, se ha producido el choque entre un camión y un turismo en el que viajaban tanto la fallecida como la otra persona que ha resultado herida.

 

Hasta el lugar del accidente se han desplazado servicios sanitarios, bomberos de Jaén y Guardia Civil. El conductor del camión ha resultado ileso, mientras que los servicios sanitarios trasladados hasta el punto del accidente no han podido hacer nada por mantener con vida a la mujer y ha fallecido en el hospital. El herido, según ha informado el servicio de emergencias 112, ha quedado ingresado para su evaluación en el hospital Neurotraumatológico.

Anuncios

 

La colisión entre ambos vehículos ha ocasionado importantes retenciones en la A-44 hasta que finalmente se ha conseguido la retirada los mismos y con ello, normalizar la circulación.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.
Anuncios