Fallece una mujer de 55 años tras chocar su turismo con un camión en la A-44

 

Una mujer de 55 años ha fallecido y un hombre de 35 años ha resultado herido en un accidente registrado este viernes entre un camión y un turismo en la A-44, a su paso por Las Infantas, y dentro del término municipal de Jaén capital. El accidente ha ocurrido poco antes de las 13,55 horas, en sentido Madrid y a la altura del kilómetro 26, cuando por causas que están en investigación, se ha producido el choque entre un camión y un turismo en el que viajaban tanto la fallecida como la otra persona que ha resultado herida.

 

Hasta el lugar del accidente se han desplazado servicios sanitarios, bomberos de Jaén y Guardia Civil. El conductor del camión ha resultado ileso, mientras que los servicios sanitarios trasladados hasta el punto del accidente no han podido hacer nada por mantener con vida a la mujer y ha fallecido en el hospital. El herido, según ha informado el servicio de emergencias 112, ha quedado ingresado para su evaluación en el hospital Neurotraumatológico.

 

La colisión entre ambos vehículos ha ocasionado importantes retenciones en la A-44 hasta que finalmente se ha conseguido la retirada los mismos y con ello, normalizar la circulación.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.