Una dona ferida greu en caure per l’ascensor en Paterna

La víctima ha caigut en el forat de l’ascensor mentres estava netejant la part exterior de l’aparell | València Diari

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 19.30 hores, s’ha produït un accident quan una dona veïna de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha caigut pel forat de l’ascensor que estava netejant i, a causa del bac, ha patit unes ferides molt greus que han necessitat atenció hospitalària.

 

Segons pareix, la víctima, una dona de 70 anys, estava ajudant a la seua germana a netejar el pis del seu nebot que estava acabant-se de reformar. Tal com avança ‘Levante’, la reforma integral de la casa del nebot requeria la instal·lació d’un ascensor entre les dos plantes de la finca. I, quan la dona estava netejant l’exterior de l’aparell, ha caigut pel forat i s’ha provocat unes ferides molt greus.

 

Tal com consta en l’informe policial, l’ascensor no tenia les «més mínimes normes de seguretat» ni un tancament provisional. Quan la germana, d’una edat similar a la de la víctima, va sentir el tro produït per la caiguda, va avisar a Emergències i l’accidentada va ser traslladada per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Manises. L’anciana va haver de ser alliberada del fons del buit de l’ascensor i tenia una ferida oberta en el cap de la que està intentant recuperar-se ara per ara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.