Una dona ferida greu en caure per l’ascensor en Paterna

La víctima ha caigut en el forat de l’ascensor mentres estava netejant la part exterior de l’aparell | València Diari

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 19.30 hores, s’ha produït un accident quan una dona veïna de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha caigut pel forat de l’ascensor que estava netejant i, a causa del bac, ha patit unes ferides molt greus que han necessitat atenció hospitalària.

 

Segons pareix, la víctima, una dona de 70 anys, estava ajudant a la seua germana a netejar el pis del seu nebot que estava acabant-se de reformar. Tal com avança ‘Levante’, la reforma integral de la casa del nebot requeria la instal·lació d’un ascensor entre les dos plantes de la finca. I, quan la dona estava netejant l’exterior de l’aparell, ha caigut pel forat i s’ha provocat unes ferides molt greus.

 

Tal com consta en l’informe policial, l’ascensor no tenia les «més mínimes normes de seguretat» ni un tancament provisional. Quan la germana, d’una edat similar a la de la víctima, va sentir el tro produït per la caiguda, va avisar a Emergències i l’accidentada va ser traslladada per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Manises. L’anciana va haver de ser alliberada del fons del buit de l’ascensor i tenia una ferida oberta en el cap de la que està intentant recuperar-se ara per ara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana encadena 717 embargaments d’habitatge en només tres mesos

Les execucions hipotecàries sobre habitatge habitual han augmentat un 27,5 % a Espanya entre abril i juny. La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més casos, amb 717 embargaments de vivendes.

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.