14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Una dona ferida greu en caure per l’ascensor en Paterna

La víctima ha caigut en el forat de l’ascensor mentres estava netejant la part exterior de l’aparell | València Diari

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 19.30 hores, s’ha produït un accident quan una dona veïna de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha caigut pel forat de l’ascensor que estava netejant i, a causa del bac, ha patit unes ferides molt greus que han necessitat atenció hospitalària.

 

Segons pareix, la víctima, una dona de 70 anys, estava ajudant a la seua germana a netejar el pis del seu nebot que estava acabant-se de reformar. Tal com avança ‘Levante’, la reforma integral de la casa del nebot requeria la instal·lació d’un ascensor entre les dos plantes de la finca. I, quan la dona estava netejant l’exterior de l’aparell, ha caigut pel forat i s’ha provocat unes ferides molt greus.

 

Tal com consta en l’informe policial, l’ascensor no tenia les «més mínimes normes de seguretat» ni un tancament provisional. Quan la germana, d’una edat similar a la de la víctima, va sentir el tro produït per la caiguda, va avisar a Emergències i l’accidentada va ser traslladada per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Manises. L’anciana va haver de ser alliberada del fons del buit de l’ascensor i tenia una ferida oberta en el cap de la que està intentant recuperar-se ara per ara.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs