Una dona ferida greu en caure per l’ascensor en Paterna

La víctima ha caigut en el forat de l’ascensor mentres estava netejant la part exterior de l’aparell | València Diari

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 19.30 hores, s’ha produït un accident quan una dona veïna de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha caigut pel forat de l’ascensor que estava netejant i, a causa del bac, ha patit unes ferides molt greus que han necessitat atenció hospitalària.

 

Segons pareix, la víctima, una dona de 70 anys, estava ajudant a la seua germana a netejar el pis del seu nebot que estava acabant-se de reformar. Tal com avança ‘Levante’, la reforma integral de la casa del nebot requeria la instal·lació d’un ascensor entre les dos plantes de la finca. I, quan la dona estava netejant l’exterior de l’aparell, ha caigut pel forat i s’ha provocat unes ferides molt greus.

 

Tal com consta en l’informe policial, l’ascensor no tenia les «més mínimes normes de seguretat» ni un tancament provisional. Quan la germana, d’una edat similar a la de la víctima, va sentir el tro produït per la caiguda, va avisar a Emergències i l’accidentada va ser traslladada per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Manises. L’anciana va haver de ser alliberada del fons del buit de l’ascensor i tenia una ferida oberta en el cap de la que està intentant recuperar-se ara per ara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els veïns evacuats per l’incendi de la Vall d’Uixó, excepte Artana i Eslida, ja poden tornar

Els veïns desallotjats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, excepte els d’Artana i Eslida, ja poden tornar a les seues vivendes, encara que el foc continua sense estabilitzar després de set dies. El Cecopi es reunirà de nou a les cinc de la vesprada per actualitzar la situació.

Ingressen a presó 4 lladres de vivendes d’Alacant i Múrcia que usaven el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal que robava en vivendes d’Alacant i Múrcia marcades amb el mètode del fil de pegament. La Guàrdia Civil ha recuperat diners, joies, lingots d’or, roba de marca, alcohol premium i ha intervingut ferramentes especialitzades i diversos vehicles.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.
FILMOTECA D'ESTIU