Una dona ferida greu en caure per l’ascensor en Paterna

La víctima ha caigut en el forat de l’ascensor mentres estava netejant la part exterior de l’aparell | València Diari

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 19.30 hores, s’ha produït un accident quan una dona veïna de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha caigut pel forat de l’ascensor que estava netejant i, a causa del bac, ha patit unes ferides molt greus que han necessitat atenció hospitalària.

 

Segons pareix, la víctima, una dona de 70 anys, estava ajudant a la seua germana a netejar el pis del seu nebot que estava acabant-se de reformar. Tal com avança ‘Levante’, la reforma integral de la casa del nebot requeria la instal·lació d’un ascensor entre les dos plantes de la finca. I, quan la dona estava netejant l’exterior de l’aparell, ha caigut pel forat i s’ha provocat unes ferides molt greus.

 

Tal com consta en l’informe policial, l’ascensor no tenia les «més mínimes normes de seguretat» ni un tancament provisional. Quan la germana, d’una edat similar a la de la víctima, va sentir el tro produït per la caiguda, va avisar a Emergències i l’accidentada va ser traslladada per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Manises. L’anciana va haver de ser alliberada del fons del buit de l’ascensor i tenia una ferida oberta en el cap de la que està intentant recuperar-se ara per ara.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.