Ferit en ser atropellat en l’avinguda del Cid de València

Este dilluns de matí, un home ha resultat ferit després de ser atropellat per un cotxe en l’avinguda del Cid, una de les principals entrades de la ciutat de València. 

 

L’incident s’ha produït al voltant de les 11.30 hores, tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). 

 

El ferit, que tenia 61 anys, ha patit policontusions per tot el cos i per este motiu ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de València. De moment es desconeix el seu estat de salut. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les empreses que treballen amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie sobre els Centres Tecnològics Fedit indica que per cada euro invertit es generen 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses col·laboradores són més rendibles i solvents.

Les empreses que col·laboren amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie quantifica que cada euro invertit en Centres Tecnològics Fedit genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i conclou que les empreses que col·laboren amb estos centres són més rendibles i solvents.

Les empreses que treballen amb centres tecnològics guanyen més i són més solvents

Un estudi de l’Ivie per a Fedit conclou que cada euro invertit en centres tecnològics genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses que col·laboren amb ells són més rendibles i solvents.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha deixat 42 morts atribuïbles a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, dins d’un total de 463 defuncions a Espanya, segons el sistema MoMo.

La segona onada de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona onada de calor d este estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d elles a la Comunitat Valenciana, segons el sistema MoMo. Són xifres preliminars que ja superen les del primer episodi de calor extrema de finals de juny.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d’elles a la Comunitat Valenciana, segons les estimacions preliminars del sistema MoMo.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor d este estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d elles a la Comunitat Valenciana, segons dades preliminars del sistema MoMo.

La segona ona de calor deixa 42 morts per altes temperatures a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha deixat 463 morts a Espanya, 42 d’elles a la Comunitat Valenciana, segons les dades preliminars del sistema MoMo.