Ferit greu en ser apunyalat per dos desconeguts en Elx

HOSPITAL VINALOPÓ

La víctima va ser operada d’urgència | Google Maps

Un xic, d’uns 25 anys, ha resultat ferit greu després d’haver sigut apunyalat per dos desconeguts quan anava a entrar en sa casa en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), segons ha afirmat la mateixa víctima. Els veïns, en vore la gran quantitat de sang en terra, avisaren a la Policia.

 

Una patrulla de la Unitat Territorial de la Policia Local d’Elx va acudir ràpidament al carrer de Ramón Vicente Serrano, a on s’havia produït l’apunyalament, segons ha avançat el diari ‘Información’. En arribar els agents, es van trobar amb una víctima conscient que els va dir que li havien pegat dos ganivetades dos desconeguts.

 

Els policies, en vore la gravetat de les ferides que el jove tenia en la panxa, van decidir portar-lo en el mateix cotxe policial a l’Hospital Vinalopó, a on va ser operat d’urgència. Mentrestant, altres agents es van encarregar de patrullar la zona amb l’objectiu de trobar a dos xics, d’entre 20 i 30 anys, segons els testimonis.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.