Ferit greu en ser apunyalat per dos desconeguts en Elx

HOSPITAL VINALOPÓ

La víctima va ser operada d’urgència | Google Maps

Un xic, d’uns 25 anys, ha resultat ferit greu després d’haver sigut apunyalat per dos desconeguts quan anava a entrar en sa casa en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), segons ha afirmat la mateixa víctima. Els veïns, en vore la gran quantitat de sang en terra, avisaren a la Policia.

 

Una patrulla de la Unitat Territorial de la Policia Local d’Elx va acudir ràpidament al carrer de Ramón Vicente Serrano, a on s’havia produït l’apunyalament, segons ha avançat el diari ‘Información’. En arribar els agents, es van trobar amb una víctima conscient que els va dir que li havien pegat dos ganivetades dos desconeguts.

 

Els policies, en vore la gravetat de les ferides que el jove tenia en la panxa, van decidir portar-lo en el mateix cotxe policial a l’Hospital Vinalopó, a on va ser operat d’urgència. Mentrestant, altres agents es van encarregar de patrullar la zona amb l’objectiu de trobar a dos xics, d’entre 20 i 30 anys, segons els testimonis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El macrojudici per Grand Coral arranca amb acords de conformitat de diversos acusats

El judici per l’operació Grand Coral a Mèxic, que hauria causat un perjuí de 750 milions, ha arrancat amb acords de conformitat de diversos acusats, entre ells l’exconseller delegat de Banco de Valencia i els principals promotors del projecte.

CSIF reclama protocols contra el suïcidi en les policies locals valencianes

El sindicat CSIF ha traslladat als ajuntaments de la Comunitat Valenciana una proposta de protocol per a previndre conductes suïcides en les policies locals i protegir la salut mental dels agents.

Així lidera Alacant el lloguer per a estrangers junt amb Balears

Alacant i Balears concentren el 26 % de les cerques d’estrangers que volen llogar vivenda a Espanya, segons Idealista. València destaca tant a nivell provincial com com a capital entre els principals mercats internacionals.

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.

Carbonell admet més pressupost al València Basket però reconeix rivals per davant

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que l’exigència i l’ambició es mantenen intactes, tot i que admet que hi ha clubs amb més pressupost i que el projecte continua sent deficitari cobert per l’aportació de Juan Roig.