Ferit greu en ser apunyalat per dos desconeguts en Elx

HOSPITAL VINALOPÓ

La víctima va ser operada d’urgència | Google Maps

Un xic, d’uns 25 anys, ha resultat ferit greu després d’haver sigut apunyalat per dos desconeguts quan anava a entrar en sa casa en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), segons ha afirmat la mateixa víctima. Els veïns, en vore la gran quantitat de sang en terra, avisaren a la Policia.

 

Una patrulla de la Unitat Territorial de la Policia Local d’Elx va acudir ràpidament al carrer de Ramón Vicente Serrano, a on s’havia produït l’apunyalament, segons ha avançat el diari ‘Información’. En arribar els agents, es van trobar amb una víctima conscient que els va dir que li havien pegat dos ganivetades dos desconeguts.

 

Els policies, en vore la gravetat de les ferides que el jove tenia en la panxa, van decidir portar-lo en el mateix cotxe policial a l’Hospital Vinalopó, a on va ser operat d’urgència. Mentrestant, altres agents es van encarregar de patrullar la zona amb l’objectiu de trobar a dos xics, d’entre 20 i 30 anys, segons els testimonis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.