9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Ferit greu en ser atropellat en València

Avinguda dels Germans Maristes de València

L’accident s’ha produït esta matinada en l’avinguda dels Germans Maristes de València | Google Maps

Un xic, de 27 anys, ha resultat ferit en estat greu després de ser atropellat per un cotxe en l’avinguda dels Germans Maristes de València. Els fets s’han produït esta matinada de dijous quan el jove, segons uns testimonis i la investigació oberta per la Policia, caminava per la carretera.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia ha sotmés al conductor a una prova d’alcoholèmia, però ha donat negatiu i una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) ha acudit al lloc dels fets. Els efectius sanitaris han atés a la víctima i, una volta estabilitzada, l’han traslladat fins a l’Hospital al Fe de València.

 

La Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de València s’ha fet càrrec de la investigació per a determinar les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.