Ferit greu en ser atropellat en València

Avinguda dels Germans Maristes de València

L’accident s’ha produït esta matinada en l’avinguda dels Germans Maristes de València | Google Maps

Un xic, de 27 anys, ha resultat ferit en estat greu després de ser atropellat per un cotxe en l’avinguda dels Germans Maristes de València. Els fets s’han produït esta matinada de dijous quan el jove, segons uns testimonis i la investigació oberta per la Policia, caminava per la carretera.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia ha sotmés al conductor a una prova d’alcoholèmia, però ha donat negatiu i una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) ha acudit al lloc dels fets. Els efectius sanitaris han atés a la víctima i, una volta estabilitzada, l’han traslladat fins a l’Hospital al Fe de València.

 

La Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de València s’ha fet càrrec de la investigació per a determinar les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.