15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un motorista greu ferit en un accident en Peníscola

En la vesprada d’este dilluns, 31 d’agost, cap a les 19.45 hores, un home de 52 anys ha tingut un greu accident de trànsit en el punt quilomètric de la carretera CV-140, en Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). 

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’ el ferit, que respon a les inicials J.M.S.D. i és veí de Vinaròs, ha perdut el control de la moto que conduïa i s’ha eixit de la via, xocant contra la barana de la carretera.

 

La víctima, que ha patit ferides greus en el cap, ha sigut traslladat immediatament a l’hospital Comarcal de Vinaròs, en la mateixa comarca. Fins al moment, no ha transcendit la seua evolució.

Últimes notícies

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.

Feijóo va reiterar davant la jutgessa que les riuades per la DANA van ser una emergència nacional

Feijóo va declarar com a testimoni per la gestió de la DANA i va sostindre que l'episodi havia de tractar-se com a emergència nacional. Va afirmar que la coordinació estatal era necessària i que el Govern no la va assumir.

Mor una dona en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona ha mort en l'incendi d'una vivenda situada en el tercer pis d'un edifici de cinc altures a Vila-real. Dos dotacions de bombers han intervingut i els sanitaris han confirmat la defunció.