Ferit un home de Monòver en rebre un tir en sa casa

Tot apunta cap a un ajustament de comptes | Cedida

Un home, de 50 anys i veí de Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha resultat ferit després de rebre un tir este dijous de vesprada en sa casa. La Guàrdia Civil continua buscant als dos presumptes autors dels fets.

 

Els fets es van produir quan la víctima es trobava en el seu xalet, en la partida de la Pedrera de la localitat quan va rebre un dispar des de molt prop després de discutir amb els dos hòmens que continuen sent buscats pels agents.

 

Un veí de la zona va ser qui va alertar a la Policia del dispar, ja que l’havia sentit, i una patrulla de la Policia Local va acudir ràpidament al lloc dels fets, a on només va trobar a la víctima malferida.

 

Una ambulància ha traslladat a la l’home a l’Hospital d’Elda, a on ha sigut atés d’urgència i continua ingressat. A més, l’home està custodiat per dos agents en el centre mèdic, com a mesura de prevenció d’una altra agressió. 

 

Tot i que encara està per vore, especialment perquè encara s’ha de localitzar als dos hòmens amb els que discutia la víctima, tot apunta a un ajustament de comptes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.