Ferit un home de Monòver en rebre un tir en sa casa

Tot apunta cap a un ajustament de comptes | Cedida

Un home, de 50 anys i veí de Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha resultat ferit després de rebre un tir este dijous de vesprada en sa casa. La Guàrdia Civil continua buscant als dos presumptes autors dels fets.

 

Els fets es van produir quan la víctima es trobava en el seu xalet, en la partida de la Pedrera de la localitat quan va rebre un dispar des de molt prop després de discutir amb els dos hòmens que continuen sent buscats pels agents.

 

Un veí de la zona va ser qui va alertar a la Policia del dispar, ja que l’havia sentit, i una patrulla de la Policia Local va acudir ràpidament al lloc dels fets, a on només va trobar a la víctima malferida.

 

Una ambulància ha traslladat a la l’home a l’Hospital d’Elda, a on ha sigut atés d’urgència i continua ingressat. A més, l’home està custodiat per dos agents en el centre mèdic, com a mesura de prevenció d’una altra agressió. 

 

Tot i que encara està per vore, especialment perquè encara s’ha de localitzar als dos hòmens amb els que discutia la víctima, tot apunta a un ajustament de comptes.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.