Ferit un home de Monòver en rebre un tir en sa casa

Tot apunta cap a un ajustament de comptes | Cedida

Un home, de 50 anys i veí de Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha resultat ferit després de rebre un tir este dijous de vesprada en sa casa. La Guàrdia Civil continua buscant als dos presumptes autors dels fets.

 

Els fets es van produir quan la víctima es trobava en el seu xalet, en la partida de la Pedrera de la localitat quan va rebre un dispar des de molt prop després de discutir amb els dos hòmens que continuen sent buscats pels agents.

 

Un veí de la zona va ser qui va alertar a la Policia del dispar, ja que l’havia sentit, i una patrulla de la Policia Local va acudir ràpidament al lloc dels fets, a on només va trobar a la víctima malferida.

 

Una ambulància ha traslladat a la l’home a l’Hospital d’Elda, a on ha sigut atés d’urgència i continua ingressat. A més, l’home està custodiat per dos agents en el centre mèdic, com a mesura de prevenció d’una altra agressió. 

 

Tot i que encara està per vore, especialment perquè encara s’ha de localitzar als dos hòmens amb els que discutia la víctima, tot apunta a un ajustament de comptes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.