Ferit un home de Monòver en rebre un tir en sa casa

Tot apunta cap a un ajustament de comptes | Cedida

Un home, de 50 anys i veí de Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha resultat ferit després de rebre un tir este dijous de vesprada en sa casa. La Guàrdia Civil continua buscant als dos presumptes autors dels fets.

 

Els fets es van produir quan la víctima es trobava en el seu xalet, en la partida de la Pedrera de la localitat quan va rebre un dispar des de molt prop després de discutir amb els dos hòmens que continuen sent buscats pels agents.

 

Un veí de la zona va ser qui va alertar a la Policia del dispar, ja que l’havia sentit, i una patrulla de la Policia Local va acudir ràpidament al lloc dels fets, a on només va trobar a la víctima malferida.

 

Una ambulància ha traslladat a la l’home a l’Hospital d’Elda, a on ha sigut atés d’urgència i continua ingressat. A més, l’home està custodiat per dos agents en el centre mèdic, com a mesura de prevenció d’una altra agressió. 

 

Tot i que encara està per vore, especialment perquè encara s’ha de localitzar als dos hòmens amb els que discutia la víctima, tot apunta a un ajustament de comptes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.