12.6 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Dos ferits en un accident en l’A-7, a l’altura de Tibi

L'eixida de Tibi (Alacant) en l'A-7

L’accident s’ha produït en l’A-7, a l’altura de Tibi | Google Maps

 

Dos persones han resultat ferides este divendres en un accident de trànsit en Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, l’accident s’ha produït en l’A-7, a l’altura del quilòmetre 477.

 

Una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) ha sigut testimoni del succés, que s’ha produït cap a les 14.25 hores, i ha avisat al CICU. L’equip mèdic ha assistit a un home, de 53 anys, per fractura de turmell, i a un xic, de 23, per luxació en la monyica.

 

Pel que pareix, el cotxe accidentat s’ha pegat foc poc després de l’incident i les dos víctimes han sigut traslladades a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi en una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que també s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.

Últimes notícies

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La menor de 4 anys roman en planta a l'Hospital Clínic de València i la seua evolució és favorable. Sanitat i la Policia mantenen obertes les investigacions.

Mossega a un guàrdia civil durant la seua detenció per portar cocaïna en el cotxe

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Albatera després de mossegar a un agent durant un control en el qual van trobar 53,3 g de cocaïna. També van arrestar als seus acompanyants i el jutge va dictar llibertat amb càrrecs.

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.

Radiografia de la violència de gènere a Espanya: 41 assassinats i 570 denúncies diàries en 2025

Les dades oficials de 2025 dibuixen un augment sostingut de la violència masclista: 41 assassinats i 570 denúncies diàries, amb la violència sexual a l'alça.

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.